Re: Botan Botanicus? czy jestesmy tolerancyjni ?

Data: 2000-09-21 23:09:05
Temat: Re: Botan Botanicus? czy jestesmy tolerancyjni ?
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl>

> Ze to Ty to zadzwonil mi we wtorek o 22:06 Piotr S. :-)

Muszę się wytłumaczyć, że zadzowniłem w ściśle określonym celu.
Chciałem wykręcić Bogdanowi numer w stylu Botnicusa. Mianowicie, w momencie
kiedy Botan miał się "zdekonspirować" chciałem, aby kilka osob z grupy
"udowodniło", że Botanikus nie jest Bogdanem, ale że rzekomy Botanikus
_podszywa_ się pod Bogdana:-) (do tego potrzebny był mi jeden grupowicz).
Bogdan musiałby wtedy udowadniać, że jest Bogdanem, zabawa byłaby przednia
(kosztem Bogdana oczywiście:-)))))))))); ale niestety Twoja sekretarka nie
spełnia swoich obowiązków, na dodatek następnego dnia Jerz zaczął się
podlizywać Bogdanowi, wyciągając go na zwierzenia, tak że nie było już
niestety szans na wprowadzenie mojego planu w życie.

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wielki konkurs Serwisu RUBIKON! Sprawdz, mozna wygrac: http://konkurs.rubikon.pl