Re: Botan Botanicus?

11. Data: 2000-09-20 15:02:12

Temat: Re: Botan Botanicus? czy jestesmy tolerancyjni ?
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Ciesze sie ze tak to zostalo odebrane ,mialem troszke watpliwosci czy
postepuje slusznie, ale przeciez wszyscy z naszej grupy maja poczucie
humoru.
Basiu tej paly nie musisz mi cofac ,faktycznie nie wiedzialem.
Swoja droga trzeba podziwiac "Jerza" ktory uporal sie kiedys z iloscia 300
postow.Ja po 42 nie bardzo wiedzialem co pisze, taki mialem mentlik w
glowie.
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.
12. Data: 2000-09-20 16:45:00

Temat: BOGU - DZIĘKI (:-))))
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusławie dziękuję za pyszną zabawę (:-))))
Przeczytałam po raz drugi wszystkie posty Botanicusa i dopiero wtedy
uśmiałam się do łez .............(:-)))).Polecam wszystkim tą lekturę
(:-)))).
NIE ja Ciebie nawet przez chwilę nie podejrzewałam ......Dopiero jak
wysłałeś TEST na grupę, zaświtało mi, że przecież Ciebie nie ma tak długo na
grupie i nawet napisałam do Basi takie przypuszczenie.
Dziękuję całej grupie za podtrzymanie humoru Bogusława i mimo wszystko dobrą
atmosferę.
Kochająca Was wszystkich Jagoda (:-))))

13. Data: 2000-09-20 17:02:55

Temat: Re: Botan Botanicus? zagadka rozwiazana
Od: c...@w...top.pl (Roman Owoc) szukaj wiadomości tego autora

Dziendobrywieczor Grupo
On 20 Sep 00 12:46:24 GMT, Bogusław Radzimierski) pisal::
>Moja przygoda z Botanem zaczela sie w dniu w ktorym mi padla moja poczta
>internetowa.
>Mysle ze swoim postepowaniem nikogo nie urazilem a jesli tak to przepraszam
>nie jako" Botanicus" tylko Boguslaw Radzimierski.
>A swoja droga to nie myslalem ze bedziecie tak ostro walczyc o dobra imie
>Boguslawa.:)) bardzo mi to pochlebia.
>Pozdrawiam wszystich serdecznie i prosze o lagodny wymiar kary.
>Boguslaw Radzimierki psd.(Botan Botanicus)
Z duza ulga przyjmuje, ze Botan.Botanicus nie jest regula na
pl.rec.ogrody :-))
W krotkim czasie przeczytalem jakies 3500 ostatnich listow z grupy,
tak wiec w przyspieszonym tempie przygladalem sie rzeczowej
i sympatycznej atmosferze panujacej na tej grupie.
W ogole atmosfera panujaca w grupie zasluguje na wybitne wyroznienie,
w szczegolnosci na tle innych _publicznie_dostepnych_ grup
dyskusyjnych.
Casus Botanicusa jest dodatkowym potwierdzeniem jak bardzo
dobre opinie o grupowiczach (rozpowiadane w realnym swiecie)
maja elektroniczne acz takze realne potwierdzenie :-)).
Serdecznie wszystkim stalym newso_uczestnikom gratuluje.

Na marginesie:
Do grupy zajrzalem, jak chyba wiekszosc, poszukujac rozwiazania
problemu. Lektura zaleglych watkow korespondencji sprawila, ze
nie tylko nie zdazylem zapytac lecz znalazlem odpowiedzi na takie
pytania , o ktorych jeszcze nie snilem by je zadac.
W wyniku czego sporo pracy ogrodowej czeka, a za udzielone
odpowiedzi zbiorowo dziekuje !

Elektronicznie pozdrawiam
Roman Owoc

p.s.
Botan trafil u mnie dosc szybko do listow automatycznie
wrzucanych przez filtr do kosza, dlatego nie przeszkadzalo mi bledne
ustawienie daty w jego komputerze, jednakze doprawdy nie wiem
czemu listy Boguslawa mialby by miec niepoprawna date.
Rzecz lezy podawaniu daty przez jego komputer jako 00, nie jako 2000.
Jesli nie bedziesz wiedzial jak zmienic prosze o list prywatnie.

14. Data: 2000-09-20 19:22:40

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:060701c02313$c3b5db80$b61da0d4@ppp...
> Witam.
> Ciesze sie ze tak to zostalo odebrane ,mialem troszke watpliwosci czy
> postepuje slusznie, ale przeciez wszyscy z naszej grupy maja poczucie
> humoru.
Mam cichą nadzieję iż nikt nie zaprzeczy!
Ja uważam, że słusznie postąpiłeś. Popieram wszelkie formy rozwoju szarych
komórek.
Ta była lepsza o kilka[set] punktów niż moja, ale kudy [?] mi do Ciebie.

> Basiu tej paly nie musisz mi cofac ,faktycznie nie wiedzialem.
??? Naprawdę? Kokieciarz z ciebie.

> Swoja droga trzeba podziwiac "Jerza" ktory uporal sie kiedys z iloscia
300
> postow.Ja po 42 nie bardzo wiedzialem co pisze, taki mialem mentlik w
> glowie.
333/ miesiąć [fakt faktem, że pełna kontrola] tak było i nie Jerza a jerza.
Było minęło.
Chociaż nick powraca u co poniektórych.
[Nie wiem co bym zrobił gdyby w Powsinie to ON szedł przede mną] ;-)))
Swoją drogą dziękuję Ci Bogusławie za "ciepłe" słowa. Nawet wypomniana
"opierzona dupa" przez Krzyśka M. {szczerze mówiąc nie jestem w stanie
sprawdzić czy tak było} nie zepsuła mi nastroju.
Ty wiesz i jeszcze KTOŚ iż "funkcjonuję" jak dobra wyszukiwarka internetowa.
I nic na to nie poradzę, tak coś ok. 10.000 haseł. Całkiem dobrych.
Nieprawdaż?
Pozdrawiam Jerzy
PS
Sam już nie wiem chyba "jerz" nie był wcale taki zły skoro powraca?
Nawet u "Bog"-a. Odpuściłeś mi?

15. Data: 2000-09-20 19:43:25

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski
> Moja przygoda z Botanem zaczela sie w dniu w ktorym mi padla moja poczta
> internetowa.
Hmmm... Niezły powód! Każdy zawsze się jakoś tłumaczy!

> Co to znaczy kiedy nie ma sie dostepu do grupy dyskusyjnej wielu z nas
wie.
Dopiero jak "zazna" tej przyjemności! "To" niestety wciąga. Coś wiem na ten
temat.

> Jakas nicosc ,zdenerwowanie i wscieklosc.
> Po kilku dniach zalozylem nowa poczte z nazwa Botan Botanicus.
> I zaczelo sie szalenstwo ktore pokazalo drugie moje oblicze.
To też znamy: Jeckyl i Hyde. Każdy to "nosi w sobie".

> Bo ktoz by podejrzewal statecznego kolekcjonera roslin skalnych o takie
> wyglupy.
Ja w 51% do pewnego momentu. Później już byłem "prawie =99%] pewien.
Popatrz na godziny wysyłania postów. Piotr to nocny "Marek".

Ale to wciagnelo ,jak jakis hazard i potoczylo sie do dnia
> dzisiejszego,kiedy wreszcie mam swoj prawdziwy adres i znowu bede wysylal
> posty wywazone, w skromnej ilosci.
Skąd ja to znam?! Tez tak mówiłem.

> Mysle ze swoim postepowaniem nikogo nie urazilem a jesli tak to
przepraszam
> nie jako" Botanicus" tylko Boguslaw Radzimierski.
przyłączam się jako nie jerz tylko Jerzy

> A swoja droga to nie myslalem ze bedziecie tak ostro walczyc o dobra imie
> Boguslawa.:)) bardzo mi to pochlebia.
Było o co walczyć [wprawdzie nie ja to czyniłem]. I "ubarwiłeś" trochę tę
grupę.
Za mnie by nie walczyli! [To pochwała słuszna skądinąd.]

> Pozdrawiam wszystich serdecznie i prosze o lagodny wymiar kary.
Jak dla mnie [wówczas ci odpuszczę] oznacza to jedną sadzonkę, tę z tymi
"czerwonymi" przyrostami. Niezbyt wiele żądam? :-))))
Pozdrawiam Jerzy
;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

16. Data: 2000-09-20 20:51:39

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "czerwonymi" przyrostami. Niezbyt wiele żądam? :-))))
> Pozdrawiam Jerzy
> ;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Witam.
Nie ma sprawy ,tylko fachowcy musza sie wypowiedziec czy to idzie przez
sadzonkowanie, czy nalezy szczepic.
Jerzy pokazales droge ,a co bedzie jesliiiiiiiii
Pozdrawiam Boguslaw Radzimierski.

17. Data: 2000-09-20 21:04:03

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
> Nie ma sprawy ,tylko fachowcy musza sie wypowiedziec czy to idzie przez
> sadzonkowanie, czy nalezy szczepic.
Z gadania nic nie przybędzie. Bierz się do roboty. Liczy się efekt
końcowy!!!!

> Jerzy pokazales droge ,a co bedzie jesliiiiiiiii
??? cicho, nie mów tego zbyt głośnooooooooooooooooooooooo.
Bo jak trafi się jeszcze jeden taki "..." to co?
A tak naprawdę to co, mam grać?
Pozdrawiam Jerzy

18. Data: 2000-09-20 22:33:15

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozesz to rozwinac?
> Gdybyś ten wątek rozwinął Bogusławie, to byłbyś trafiony/zatopiony.
> A dlaczego go nie rozwinąłeś to ja wiem i ty też. :-)))

Taaa...., niedługo wszyscy stwierdzą, że oni to wiedzieli od początku, i
tylko udawali, że dają się "nabrać":-)
Myślę, że Jerz bał się najbardziej tego, że botanicus będzie jemu
przypisany:-), bo jerza w botanicusie było chyba najwięcej.

> W Powsinie tylko dwóch "rzucało" łaciną a i po spotkaniu u Jagody było do>
przewidzenia, że "COŚ" się pojawi. I bardzo dobrze. Miłej zabawy.

Nie masz racji, nic nie było ustalane.

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wielki konkurs Serwisu RUBIKON! Sprawdz, mozna wygrac: http://konkurs.rubikon.pl

19. Data: 2000-09-20 22:43:43

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> prosze o lagodny wymiar kary.

Kara musi być; proponuję aby ukarać Bogdana w następujący sposób:
Przez cały przyszły rok ma odpowiadać na pytania dotyczące zimowania datur,
zakładania trawników i zielejącej wody w oczkach wodnych.

Kto jest przeciw?

:-)))))))
Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Nowy, atrakcyjny, chetnie zmieni wlasciciela. http://konkurs.rubikon.pl

20. Data: 2000-09-21 06:26:38

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote:
> Krzysiek Koterba cos chyba sie domyslal .

Tylko tyle, ze to ktos kto swietnie zna grupe, pewnie byl w ogrodzie
Radzimierskiego w maju i w Powsinie we wrzesniu. Faktycznie moglem sie
domyslic ale sie nie domyslilem :-(
Ze to Ty to zadzwonil mi we wtorek o 22:06 Piotr S. :-)

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek K.

Albedo
Re: Re: Odp: Re: magnolia parasolowaa