Bp Jan Chrapek zginął w wypadku

1. Data: 2001-10-19 06:09:46

Temat: Re: Bp Jan Chrapek zginął w wypadku
Od: Tomek &quot;Leopard&quot; W. <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"wielki brat" <j...@t...pl> napisał / wrote:

> Bp Jan Chrapek zginął w wypadku
> Biskup był specjalistą Episkopatu z zakresu mediów

No i - przepraszam za obsesowość - co z tego ? Jak to się ma
do ziemniaków po polsku, kremu do karpatki itp. ?
Czy członkowie tej grupy dyskusyjnej żyją w podziemnych
grotach i nie wiedzą co się dzieje na świecie ?
Niedługo może ktoś zacznie przesyłać serwisy informacyjne !!

1. Data: 2001-10-19 06:34:48

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek &quot;Leopard&quot; W." <k...@w...pl> napisał
w wiadomości news:9qoc67$h6n$1@i26.srv.wp-sa.pl...

> [...]
> grotach i nie wiedzą co się dzieje na świecie ?
> Niedługo może ktoś zacznie przesyłać serwisy informacyjne !!

(sic!)
pozdr.Alex

1. Data: 2001-10-19 07:34:38

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <Tomek &quot>; <Leopard&quot>; "W." <k...@w...pl> napisał w
wiadomości news:9qoc67$h6n$1@i26.srv.wp-sa.pl...
> No i - przepraszam za obsesowość - co z tego ? Jak to się ma

Nie jest tak zle, na inne grupy kretyn posyla jeszcze bardziej bzdurne
posty.

Jader

1. Data: 2001-10-19 07:40:15

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości news:9qoc67$h6n$1@i26.srv.wp-sa.pl...
>
> Nie jest tak zle, na inne grupy kretyn posyla jeszcze bardziej bzdurne

Ja mam taką delikatną propozycję - może by tak przynajmnie zmienic temat jezeli
chceicie się obdarzać niewybrednymi przymiotnikami? Bo faktycznie temat ma sie
do grupy jak piernik do wiatraka, ale moim zdaniem - to niezbyt ładne, aby pod
taką informacją wypisywać takie rzeczy. Człowiek o którym w temacie niczym
sobie na to nie zasłużył.....
Pozdr,
AP

1. Data: 2001-10-19 07:51:56

Temat: Re: Re: Bp Jan Chrapek zginął w wypadku
Od: Tomek &quot;Leopard&quot; W. <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jader" <j...@p...com.pl> napisał / wrote:

> Nie jest tak zle, na inne grupy kretyn posyla jeszcze bardziej bzdurne
> posty.

Po to tu zaglądam, żeby się oderwać od tego co się dzieje i porozmawiać
o czyms co lubię. Dlatego mnie to wkurza. Ale dziękuję za uspokajające słowa :-))
Pozdrawiam.
Leo

1. Data: 2001-10-19 07:56:47

Od: Tomek &quot;Leopard&quot; W. <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> napisał / wrote:

> Ja mam taką delikatną propozycję - może by tak przynajmnie zmienic temat jezeli
> chceicie się obdarzać niewybrednymi przymiotnikami?

OK - zmieniamy temat, słuszna rada. Ale chyba można dać wyraz swojej irytacji,
że ktoś robi sobie śmietnik z tak smakowitej grupy dyskysyjnej !!
Jest w cholerę różnych innych grup, gdzie się można posmucic śmiercią
jakiegoś urzędnika kościelnego, a nie tutaj, bez przesady !!!

1. Data: 2001-10-19 10:26:14

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9qokou$d89$...@s...man.poznan.pl...

> Nie jest tak zle, na inne grupy kretyn posyla jeszcze bardziej bzdurne
> posty.
>
> Jader

Hej, hola! Prosze Cie bardzo, nie unos sie tak. Ten post byl co najwyzej OT,
"kretyn", "bzdurny" to takie niesympatyczne epitety. Ale przeciez nie raz w
tej grupie gdy kims cos wstrzasnelo, pisalo sie OT i nie bylo z tego powodu
awantur. Zgoda, Pan Wielki Brat, kimkolwiek jest, nie nalezy chyba do grupy
tylko wpadl tak na chwile "rzucic haslo", ale ten temat jest taki ze nie
godzi sie? Zawsze mozna przemilczec....
Pozdrowienia, Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-10-19 10:56:46

Od: Cezary Gmyz <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> taką informacją wypisywać takie rzeczy. Człowiek o którym w temacie niczym

Swiete slowa. Na tej grupie bywaly juz bardziej bzdurne posty OT, ktore nie
wywolywaly takiego wzburzenia. A biskup Chrapek rzeczywiscie sobie niczym
nie zasluzyl by go tak traktowac.
Czarek

1. Data: 2001-10-19 11:22:08

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
OT,
> "kretyn", "bzdurny" to takie niesympatyczne epitety. Ale przeciez nie raz

Nie mozna, bo na inne grupy wrzucal rozradowane wiadomosci, ze jakis
<niesympatyczny epitet> z pigbradera bedzie mial swoj program w telewizji.
IMHO ktos kto takie cos sieje to kretyn i tyle. I na pewno sie nie obrazi,
bo to zwykle spamerstwo i swoich postow beztrosko wrzucanych na grupy
zapewne nie czytuje.

Jader

1. Data: 2001-10-19 11:44:18

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> IMHO ktos kto takie cos sieje to kretyn i tyle. I na pewno sie nie obrazi,
> bo to zwykle spamerstwo i swoich postow beztrosko wrzucanych na grupy

uspokójcie się. Przecież oryginału już dawno nie ma. U mnie się wogóle
nie pojawił, tylko wasze krzyczenie na temat. Chłopak nie za bardzo
panuje nad "rozdzielnikiem", ale się chyba stara sprzątać po sobie.

Waldek

sos /i warzywka/
Jajka w mikrofalowce
AMBASADOR ale inny