Re: Brak akceptacji siebie, co robic dalej?

From: "LeoTar" <l...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Brak akceptacji siebie, co robic dalej?
Date: Tue, 28 Mar 2006 08:28:07 +0200

Użytkownik "JJ" <U...@t...pl> napisał w wiadomości
news:e09ga2$1vn$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Tyle ze heteroseksualizm nie wzbudza niezdrowych emocji, tak jak
> homoseksualizm.

Bo tylko heteroseksualizm zapewnia gatunkowi przetrwanie. Jest pożądany z
punktu
widzenia zachowania gatunku. Homoseksualizm nie daje tej gwarancji.

> Zle mi z tym, bo caly czas gram kogos, kim nie jestem. Lansuje sie na
> typowego, heteroseksualnego mezczyne, czasem nawet (o zgrozo) puszczam w
> obieg nieprawdziwe informacje na temat jakoby mialbym jakas dziewczyne na
> oku. Meczy mnie juz zycie w klamstwie, do ktorego dopuszczam sie, aby w
> miare spokojnie zyc w spoleczenstwie.

Społeczeństwo nie toleruje odmienności nie rozumiejąc równocześnie PRZYCZYN
powstawania odmienności zachowań. Nieświadomie jednak poszukuje rozwiązania
i wyzwolenia sie z tego stanu nieświadomości. Musi to niestety czynić wbrew
zakazom
stworzonym przez zbudowane na nieświadomości prawo ludzkie. Nie majednak
tego
złego co by na dobre nbie wyszło. Prawne zakazy są nieuświadamiana przemocą
wbrew saamym sobie powodują, że Człowiek dąży dop ich przełamania. W ten
sposób
jednostki, a później całe grupy biorą na siebie odpowiedzialoność za własne
decyzje.
I o to chodzi, by każdy był odpowiedzialny za doświadczanie własnego Zycia.

> Nie wyobrazam sobie sytuacji, ze dowiedza sie o mnie rodzice. Dla mamy
> bylby to z pewnoscia ogromny cios. Dla ojca - nawet nie wiem.

Ale to właśnie ONI są odpowiedzialni za Twoja orientację z czego całkowicie
sobie nie
zdają sprawy. To oni powinni byli wsłuchiwać się w to co do nich mówiłeś,
jakie
potrzeby zgłaszałeś, których oni nieświadomi nie byli w stanie zaspokoić.
Nie bój sie i
zacznij mówić.

> Podejrzewam, ze zostalbym wyrzucony, wydziedziczony i tak dalej. Fachowo
> ujawnienie w srodowisku homo okresla sie przez 'comming out', na ktory ja
> wole sie nie porywac.

Nie bądź uzależniony od takich drobiazgów jak majątek. ;)

> Po drugie: spolecznosc (ktora poznalawalem w pewnym stopniu) w ostatnich
> latach, jest dosc specyficzna. Gleboko we mnie tkwi przekonanie, ze
> jakakolwiek asymilacja z ta grupa nie jest mi potrzebna. Zrazilem sie juz
> wystarczajaca ilosc razy, aby miec te pewnosc.

Bądź niezależny.

> Jako zadeklarowany homoseksualista z pewnoscia zaczalbym szukac w
> przyszlosci partnera. I mniej wiecej wiem, jak wygladaloby to w moim
> przypadku. Doznawalbym kolejnych rozczarowan, popadl bym pewnie w
> depresje, mozliwe nawet ze targnalbym sie na swoje zycie.

Bo poszukujesz szacunku i zaufania, które jest warunkiem podstawowym
trwałości
każdego związku. Przy obecnym zakiazowym systemie wychowawczym jesteśmy
wzajem
od siebie izolowani, rozbijanan jest ludzka więź.
Uzależnienie od matki powoduje, że nie jestes w stanie zaufać żadnej innej
kobiecie, ale
też nie jestes w stanie zaufać mężczyźnie. Pozostają dzieci, ku którym
możesz sie w
przyszłości skierować i możesz zostać pedofilem.

> Wszystko to spowodowane przez problemy emocjonalne.

Tylko i wyłącznie. Jesteś uzależniony od matki i od ojca. Matka uwiodła Cię
emocjonalnie
a ojciec do tej pory walczy z Tobą o matkę. A ona to bezwzględnie
wykorzystuje by
zaspokoić brak poczucia własnej wartości. Odwołuje się ona do syna bo sama
walczy z
ojcem.

> Dlatego staram sie obecnie oszczedzic sobie takich negatywnych emocji w
> przyszlosci. Chcialbym w koncu miec ugruntowana sytuacje, zajac sie
> pozytecznymi dla mnie sprawami.

Jedyną pożyteczną dziedziną jest RODZINA, dzieci i ich wychowywanie. Ale
by ich nie uzależnić od siebie trzeba sobie uzmysłowić MECHANIZM
uzależniania.
Bo uzależnianie dzieci od siebie to przemoc: matka czyni to w sferze emocji
ojciec materialnie. ZAkazowi rodzice sa toksycznymi rodzicami. Nie przejmuj
sie
jednak - Twoi rodzice nie są wyjątkami. przemoc w rodzinie jest powszechna.

> A aseksualnosc - tak w ogole pytalem, czy to mozliwe na drodze
> farmakologii.

Nie daj sie nabrać nieświadomym medykom.;)

> Istnieja ludzie, powiedzmy ksieza, ktorzy teoretycznie zyja w celibacie.

Ale nawet nie wiesz jak wielu rezygnuje z tego by założyć rodziny. To ci,
którzy
zrozumieli, że bez pomocy rodziny nie uwolnią sie od homoseksualizmu.

> Skoro do plci pieknej mnie nie ciagnie (raczej watpie ze zaczne sie slinic
> na widok), a z homo nie chce miec nic wspolnego, to co mi pozostalo..

Nie ufasz żadnemu partnerowi gdyż nie przekazali Ci tego emocjonalnie Twoi
nieświadomi rodzice. To nie ich wina, ale też czas najwyższy na to abyś im
uzmysłowił.

> Bynajmniej nie mysle o seminarium ;)

Jeżeli dotrzesz do mechanizmu powstania zachowań homnoseksualnych to masz
jeszcze szanse założyć własną rodzinę, czego Ci z całego serca Zyczę.

LeoTar
http://www.geocities.com/Athens/Forum/5921/