Re: Brak ukończonych studiów wyższych

Data: 2010-03-09 21:28:28
Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: XL <i...@g...pl>

Dnia Tue, 09 Mar 2010 22:10:36 +0100, medea napisał(a):

> Domyśliłam się od razu, że była bardzo młoda. Nie dziwota zatem dla mnie.

No i widzisz, "to raczej ona, młoda osoba" oznacza osobę dokładnie w wieku
lat 30 - dla mnie młodą, ale dla Ciebie już "bardzo młodą". Oto Twoje
interpretacje, a raczej niedowłady interpretacyjne, które czynią Ci w
głowie mętlik ogólny na mój temat, z tendencją do niechęci. Jej przyczyna
jednak leży w większości poza mną, jak widac na załączonym obrazku.

--

Ikselka.