Re: Brat

From: Marzena Fenert <m...@f...net>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Brat
Date: Mon, 20 May 2002 10:34:35 +0200

Dnia Sun, 19 May 2002 12:34:19 +0200, podpisując się jako krys
<k...@p...onet.pl>, napisałeś (aś) :

>Marzena, a czy Ty w ogóle masz z nim jakiś kontakt? Adres np.?

Jakiś mam.....raz na 5 miesięcy zadzwoni na chwilę....jak czegoś
potrzebuje.
Wtedy mam okazjęz nim pogadaćchwilę.
Jak już pisałam jak ja dzwonie to nie chce ze mna gadać, adresu jak
tez juz pisalam - nie mam - nie dal go nikomu motywujac to tym, ze jak
sie przeprowadzi to nam da.......

>Dlaczego nie
>spróbujesz mu tego wszystkiego opisać, tak, jak to robisz na grupę? Zapytaj
>go DLACZEGO tak się zachowuje? Skoro jest Ci bliski, może uda Ci się
>nawiązać z nim kontakt i porozmawiać szczerze, bo coś mi się wydaje, że ta
>sprawa musi mieć jakieś drugie dno.

Eh....jak czytam Wasz rady, to zaczyna mi sie wydwac, ze moze
faktycznie rodzice cos zawinili.
Nic za pare dni jade do rodzicow to sie z nimi rozmowie.....zobaczymy
co z tego wyjdzie.

>Czy on to wszystko wie?

Pewnie, ze wie.

>A wiesz, że to niewykluczone? Może właśnie mieli wobec niego zbyt duże
>oczekiwania, dlatego on teraz jest daleko, odciął się od tego, bo chce
>wreszcie żyć tak, jak ON sobie wymyślił?

Moze......a jesli tak - to znaczy, ze powinnam sobie odpuscic brata i
godzic sie na spotkania tylko wtedy kiedy on ma na to ochote?
Co z niespelnionymi obietnicami?
I znow zalozmy ze urodzi nam sie drugie dziecko poprosze go na
chrzestnego , on sie zgodzi i???
I chrzest sie zaczyna a ojca chrzestnego nie ma...? No albo lepiej -
swiadka na moim slubie?
Ile razy mam jeszcze czuc sie paskudnie przed rodzina meza, ze moj
wlasny brat wystawi mnie do wiatru w tak waznej dla mnie chwili?

Dowiem sie od matki co jest grane, pofatyguje sie do brata - pojade do
niego do pracy - co mi tam.
Pogadam z jednymi i drugimi - juz mi zaczyna to zwisac. I jesli to
rodzicow wina to ja umywam rece - niech sami naprawiaja to co
spieprzyli.
A jesli to on chce sie odciac bo tak i juz - to po prostu pozegnam sie
z nim i zapomne, ze mam brata - bo mi osobiscie nie podoba sie forma
kontaktow ze mna takich w ktorych tylko jedna strona decyduje kiedy
raczy sie zjwaic nie pytajac czy druga strona nie ma zaplanowanego
czegos innego w tymczasie....

HOWGH powiedzial podkurzona ta sytuacja Marzena ktora przypomniala
sobie swoje samopoczucie na wlasnym slubie i na chrzcie dziecka.....

--
Marzenka i Kuba ==> http://jakub.fenert.net <==
Rodziny to nie cieplarnie - to place zabaw.