Re: Brawo Panie Kaczynski

From: "Mr.FX" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Brawo Panie Kaczynski
Date: Fri, 8 Oct 2004 13:22:12 +0200

[...]
> Którzy to są ci "wielu"?

Pójdę na skróty, bo nie mam czasu grzebać w archiwum.
Pisząc, że Pan prezydent Warszawy jest chyba jedynym zdrowym
umysłowo, oceniłeś od razu całą resztę. :-)

> Czy pochwała decyzji jaką podjął w temacie Pan Prezydent Warszawy
> jest próbą oceny osoby samego Prezydenta stolicy?

Oczywiście nie. Ja się przyznaje - czepiam się trochę (a może bardzo?),
ale wg mnie Twoje wypowiedzi wykraczały poza samą pochwałę
decyzji prezydenta - tradycyjnie wtrąciłeś wątek "gówna z zachodu".

> Może Ty rozumiesz.....ja wcale.
> Nie znam ani Kaczyńskiego ani tych księży.

Dobrze, więc o Kaczyńskim wiesz tyle, że jest nie wysoki oraz
podjął godną pochwały decyzję :-) O tamtych dwóch wiesz też
cokolwiek, co mógłbyś skomentować? :-)

> Każdy rozumie.....jak umie;-)
> Ubolewam i łączę się z Twoim smutkiem.

:->

> Bez przesady.
> Aaaaa, no popatrz.
> Nie wiedziałem że każdy Polak zobowiązany jest znać
> Ks. Jankowskiego z Gdańska oraz Ks. Rydzyka no i ich poglądy.

ZTCW nie ma takiego obowiązku. Zbieżność jednak niektórych ich
poglądów - nagłaśnianych w mediach - z Twoimi wyrażanymi
na tej grupie, Twoje wyrażanie troski o ojczyznę, skłoniły mnie
do założenia, że interesujesz się życiem politycznym Polski.

> A Ty jako Polak znasz wszystkie osoby publiczne?

Nie znam wszystkich, ale wolne media, która odpowiadają
za to, co piszą - czytam :-)

> Przeciwieństwem do zauważenia jest "przeoczenie".

Przeciwieństwem do "nic wspólnego" jest dużo wspólnego,
chyba przeoczyłeś moje "zauważenie" z linijki wyżej. :-)

> Czy Ty naprawdę bez spekulacji nie zauważyłeś, że pisałem
> nt. decyzji którą cofnął P. Kaczyński?

Zauważyłem. Zauważyłem również, że przy okazji napisałeś
trochę więcej - i to mnie również zainteresowało. Na temat
głównego wątku wypowiedziało się już kilka innych osób
i jako, że ogólnie zgadzam się z nimi jak i Tobą, to i nie widziałem
sensu udzielać się w tej sprawie. Zabawy w kilometrowe wątki jak
na Onecie "zapalmy świeczkę" lub "ja też i ja też" wydają
mi się nudne :-)

> Naprawdę?
> A pokaż mi łaskawy Lechu gdzieś Ty dał choć szczyptę odpowiedzi
> na moje pytanie:

Czyżbym został obdarowany nową ksywką, czy raczej mnie z kimś
pomyliłeś? :-)

> "Mnie natomiast intryguje w świetle Twojej twórczości pisarskiej
> na tej grupie - może nie tak barwnej jak moja - opinia o króliku algrafa."
> Odemnie wymagasz - a trochę odpowiedziałem i to szczerej na Twoje
> pytanie otrzymałeś - a sam tak brzydko potraktowałeś i mnie i króliczka
> algrafa.
> Nie bąknąłeś ani jednego słowa.

Zastanowił mnie ten akapit. Wyraziłeś w nim swoje zainteresowanie
sprawą, ale pytania mimo dobrych chęci nie dostrzegłem. Być może
dlatego, że nie jestem taki nadgorliwy jakim mi się Ty wydajesz być.
Oczywiście chętnie zaspokoje Twoją ciekawość - moja opinia jest
żadna, gdyż w przeciwieństwie do tych 2 publicznych osób o które
pytałem, nie mam żadnej wiedzy na temat króliczka algrafa.
Do wczoraj żyłem nawet w nieświadomości jego istnienia i nawet
nie wiem, czy jest w ciapki ani czy woli szczypiorek od mleczu :-)

> Jak zwykle;-)
> Drobiazg, nie ma za co.
> Nie wyspekulowałeś czasem, że w temacie główny również nic nie bąknąłeć.
> To po co wchodziłeś w ten wątek?

O temacie głównym już napisałem powyżej. W wątku napisałem,
ze zwykłej ludzkiej ciekawości. Interesowało mnie Twoje zdanie :-)
na pytania jakie postawiłem.

> Otwórz temat : Ks. Jankowski z Gdańska oraz Ks. Rydzyk i ich poglądy"
> a napewno będziesz miał mniej problemów a i spekulować nie będziesz
> musiał. Napewno ktoś podzieli się z Tobą tym, co w tej kwestii myśli.
> Czy to takie trudne?

Kiedy bardziej od nich Ty mnie zainteresowałeś. :-)

> Zdrówka spekulancie;-)
> budrys

Pozdrawiam Cię również i optymizmu życzę ;-)

--
Mr.FX [ myryfykysy ]