Brawo Panie Kaczynski

21. Data: 2004-10-08 09:09:44

Temat: Re: Brawo Panie Kaczynski
Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia 2004-10-08 09:37,Na grupie pl.soc.inwalidzi Jacek
Kruszniewski napisał(a):

> Ci dwaj księża, robią to samo z katolickiej wiary co ci od zawodów robią z
> pojęciem intymności, miłości etc. Tylko nieznaczy to że należy w czambuł
> potępiać wszystkich katolików czy wszystkich liberałów.

Witam
Jacku masz stuprocentową rację tania sensacja. Głupi ludzie robią głupie
rzeczy. O ile chodzi o "zawody" i pana prezydenta popieram prezydenta
dba po prostu o dobre imię miasta którego jest prezydentem i tyle.

A zapomina się chyba ostatnimi czasy o znaczeniu dobrego imienia. I nie
przekonują mnie argumenty że panie i panowie uczestniczący w tych
zawodach są dorośli bo to nie ma znaczenia. To że jestem dorosły nie
upoważnia mnie do zachowań sprzecznych z normami społecznymi. pół biedy
gdyby takie zachowania odbywały się w gronie prywatnym, świadczyło by
to tylko o żałosności uczestników tej "zabawy" ( swoją droga uczestnicy
tej zabawy są żałośni do granic możliwości) Sprawa zmienia charakter gdy
władza państwowa w tym ( przypadku Prezydent Miasta ) pozwoliłby na
organizację takiej imprezy licuje to z powagą Państwa. I dla poważnego
Liberała takie pozwolenie było by skandalem. właśnie dlatego że naraża
powagę Państwa którego jestem obywatelem a to już bardzo poważna sprawa.
Nie chcę by w mój kraj kojarzono z brakiem elementarnych zasad. I
myślę że właśnie taki tok myślenia towarzyszył Panu Prezydentowi
Warszawy. Słowem bycie liberalnym nie oznacza ignorowania faktu że
wolność musi mieć pewne granice bo inaczej mamy do czynienia z
zaprzeczeniem wolności.
Piotr M :)

"Przyjaźń to najpiękniejsza rzecz, jaką człowiek może zaproponować
drugiemu człowiekowi. Bezinteresownie"

22. Data: 2004-10-08 09:13:43

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia 2004-10-08 11:06,Na grupie pl.soc.inwalidzi Lech Dubrowski
napisał(a):

> Tego typu zawody to tez element tradycji wywodzacej sie ze starozytnego
> Rzymu, do ktorej tak chetnie sie odwolujemy
>
> Leszek

witam
Demagogia drogi Leszku ... szkoda :(

23. Data: 2004-10-08 09:35:12

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Pewnego dnia 2004-10-08 09:37,Na grupie pl.soc.inwalidzi Jacek

> Witam

Witam Bielsko.

> Jacku masz stuprocentową rację tania sensacja. Głupi ludzie robią głupie
> rzeczy. O ile chodzi o "zawody" i pana prezydenta popieram prezydenta
> dba po prostu o dobre imię miasta którego jest prezydentem i tyle.

/.../

> [...]
> Nie chcę by w mój kraj kojarzono z brakiem elementarnych zasad. I
> myślę że właśnie taki tok myślenia towarzyszył Panu Prezydentowi

I o to właśnie chodzi a nie o poglądy nt. Ks. Jankowskiego z Gdańska oraz
Ks. Rydzyka.
To właśnie oburzyło budrysa a co Piotr tak pięknie ujął.

budrys
_____________

24. Data: 2004-10-08 09:41:07

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"interpio" <i...@d...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Witam
> A ja swoja droga, jestem ciekawy jaki osiagna rekord???
> Nalezy "robic" ludziom dobrze, wtedy i nam ktos "zrobi" dobrze,
> przez to dobrze bedzie nam wszystkim ;-)

Ło laboga chyba muszę zrobić dodatkowy fakultet aby coś
z tego pojąć.

> Piotr

budrys
_________

25. Data: 2004-10-08 10:05:06

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam
> Demagogia drogi Leszku ... szkoda :(

Niestety co bys nie mowil to i tak wszystko co dobre i wszystko co zle
wywodzi sie z przedchrzescijanskich tradycji starozytnego Rzymu i szeroko
pojmowanego Wschodu.

Leszek

26. Data: 2004-10-08 10:22:41

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisal:

> Giness nie prowadzi takiej ewidencji, a to z prostej przyczyny, że nie
> rejestruje rekordów które są zbyt niebezpieczne :-D

- no i mam jasnosc w temacie!

> A na czym to polega ?? na posuwaniu kilku panienek przez kulkuset facetów.

- rozumiem ze glowne niebezpieczenstwo polega na mozliwosci zatarcia podczas
posuwania?

pozdrawiam
arek

27. Data: 2004-10-08 10:29:15

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia 2004-10-08 12:05,Na grupie pl.soc.inwalidzi Lech Dubrowski
napisał(a):

> Niestety co bys nie mowil to i tak wszystko co dobre i wszystko co zle
> wywodzi sie z przedchrzescijanskich tradycji starozytnego Rzymu i szeroko
> pojmowanego Wschodu.

Witam
A czy ja gdzieś powiedziałem że Tradycja Rzymu czy Grecji jest
nieistotna dla tożsamości kulturowej Europy. Ja tylko powiedziałem że
jeżeli chodzi o temat jesteś demagogiem i tylko tyle. Zauważ że sam
przez użycie słowa demagog odwołuje się do Kultury starożytnej czyż nie ?

--
Piotr M:-)
Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiążać

28. Data: 2004-10-08 11:22:12

Od: "Mr.FX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Którzy to są ci "wielu"?

Pójdę na skróty, bo nie mam czasu grzebać w archiwum.
Pisząc, że Pan prezydent Warszawy jest chyba jedynym zdrowym
umysłowo, oceniłeś od razu całą resztę. :-)

> Czy pochwała decyzji jaką podjął w temacie Pan Prezydent Warszawy
> jest próbą oceny osoby samego Prezydenta stolicy?

Oczywiście nie. Ja się przyznaje - czepiam się trochę (a może bardzo?),
ale wg mnie Twoje wypowiedzi wykraczały poza samą pochwałę
decyzji prezydenta - tradycyjnie wtrąciłeś wątek "gówna z zachodu".

> Może Ty rozumiesz.....ja wcale.
> Nie znam ani Kaczyńskiego ani tych księży.

Dobrze, więc o Kaczyńskim wiesz tyle, że jest nie wysoki oraz
podjął godną pochwały decyzję :-) O tamtych dwóch wiesz też
cokolwiek, co mógłbyś skomentować? :-)

> Każdy rozumie.....jak umie;-)
> Ubolewam i łączę się z Twoim smutkiem.

:->

> Bez przesady.
> Aaaaa, no popatrz.
> Nie wiedziałem że każdy Polak zobowiązany jest znać
> Ks. Jankowskiego z Gdańska oraz Ks. Rydzyka no i ich poglądy.

ZTCW nie ma takiego obowiązku. Zbieżność jednak niektórych ich
poglądów - nagłaśnianych w mediach - z Twoimi wyrażanymi
na tej grupie, Twoje wyrażanie troski o ojczyznę, skłoniły mnie
do założenia, że interesujesz się życiem politycznym Polski.

> A Ty jako Polak znasz wszystkie osoby publiczne?

Nie znam wszystkich, ale wolne media, która odpowiadają
za to, co piszą - czytam :-)

> Przeciwieństwem do zauważenia jest "przeoczenie".

Przeciwieństwem do "nic wspólnego" jest dużo wspólnego,
chyba przeoczyłeś moje "zauważenie" z linijki wyżej. :-)

> Czy Ty naprawdę bez spekulacji nie zauważyłeś, że pisałem
> nt. decyzji którą cofnął P. Kaczyński?

Zauważyłem. Zauważyłem również, że przy okazji napisałeś
trochę więcej - i to mnie również zainteresowało. Na temat
głównego wątku wypowiedziało się już kilka innych osób
i jako, że ogólnie zgadzam się z nimi jak i Tobą, to i nie widziałem
sensu udzielać się w tej sprawie. Zabawy w kilometrowe wątki jak
na Onecie "zapalmy świeczkę" lub "ja też i ja też" wydają
mi się nudne :-)

> Naprawdę?
> A pokaż mi łaskawy Lechu gdzieś Ty dał choć szczyptę odpowiedzi
> na moje pytanie:

Czyżbym został obdarowany nową ksywką, czy raczej mnie z kimś
pomyliłeś? :-)

> "Mnie natomiast intryguje w świetle Twojej twórczości pisarskiej
> na tej grupie - może nie tak barwnej jak moja - opinia o króliku algrafa."
> Odemnie wymagasz - a trochę odpowiedziałem i to szczerej na Twoje
> pytanie otrzymałeś - a sam tak brzydko potraktowałeś i mnie i króliczka
> algrafa.
> Nie bąknąłeś ani jednego słowa.

Zastanowił mnie ten akapit. Wyraziłeś w nim swoje zainteresowanie
sprawą, ale pytania mimo dobrych chęci nie dostrzegłem. Być może
dlatego, że nie jestem taki nadgorliwy jakim mi się Ty wydajesz być.
Oczywiście chętnie zaspokoje Twoją ciekawość - moja opinia jest
żadna, gdyż w przeciwieństwie do tych 2 publicznych osób o które
pytałem, nie mam żadnej wiedzy na temat króliczka algrafa.
Do wczoraj żyłem nawet w nieświadomości jego istnienia i nawet
nie wiem, czy jest w ciapki ani czy woli szczypiorek od mleczu :-)

> Jak zwykle;-)
> Drobiazg, nie ma za co.
> Nie wyspekulowałeś czasem, że w temacie główny również nic nie bąknąłeć.
> To po co wchodziłeś w ten wątek?

O temacie głównym już napisałem powyżej. W wątku napisałem,
ze zwykłej ludzkiej ciekawości. Interesowało mnie Twoje zdanie :-)
na pytania jakie postawiłem.

> Otwórz temat : Ks. Jankowski z Gdańska oraz Ks. Rydzyk i ich poglądy"
> a napewno będziesz miał mniej problemów a i spekulować nie będziesz
> musiał. Napewno ktoś podzieli się z Tobą tym, co w tej kwestii myśli.
> Czy to takie trudne?

Kiedy bardziej od nich Ty mnie zainteresowałeś. :-)

> Zdrówka spekulancie;-)
> budrys

Pozdrawiam Cię również i optymizmu życzę ;-)

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

29. Data: 2004-10-08 12:43:57

Od: "ON" <O...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

a...@i...org.pl

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <
j...@p...pl

> na czym to polega ?? na posuwaniu kilku panienek przez kulkuset facetów.
> Która więcej "obsłuży" ta wygrywa.
> Z pozdrowieniami
> Jacek Kruszniewski
-------->

a po ile bilety beda ???
moze ktos wie ???
slyszalem ze wozkowicze maja miesca zarezerwowane z przodu
:-)

30. Data: 2004-10-08 13:31:34

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

ON napisal:

> a po ile bilety beda ???
- ty masz wjazd za darmo

> slyszalem ze wozkowicze maja miesca zarezerwowane z przodu
- tak, ale sa to miesca siedzace, do kompletu dostajesz szmate do wycierania

Książki czytane
Stypendium socjalne
Mieszkanie od gminy - warszawa
Komputery klasy PC za 20 % wartosci