Re: Brawo, Węgrzy!

Data: 2020-04-03 10:10:36
Temat: Re: Brawo, Węgrzy!
Od: XL <i...@g...pl>

Izaura <d...@d...net> wrote:

> no wlasnie... bo Vernon Dursley, to Mugol...
>
> Gdy idee Hogwardu zdobyly szerokie uznanie w Swiecie, pojawil sie ruch
> mugolski.

O czym Wy?
?

Domyślam się, że dwóch dorosłych facetów emocjonuje się książeczkami
fantasy dla dzieci?
Nooo, mam nawet takiego jednego 67-letniego znajomego, który w odpowiedzi
na żartobliwą uwagę mojego męża o bohaterze którejś znanej filmowej
opowieści z dzieciństwa poczerwieniał i krzyknął z ogromnym oburzeniem: ,,CO
TY MÓWISZ! ON MA PRZECIEŻ MOC!!!!"
Niektórzy dorośli pozostają na mentalnym poziomie dzieci. Kiedy idą z
wnuczkami do teatrzyku kukiełkowego, na pytanie ze sceny ,,Dzieci, dokąd
uciekł wilk??", nadal krzyczą ,,Tam! Tam! Tam!"
?
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: