Bruk debowy jak klasc ..

61. Data: 2010-08-22 09:06:29

Temat: Re: Bruk debowy jak klasc ..
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Aug 2010 21:43:50 +0200, Tadeusz Smal napisał(a):

> Rozgryzłem wreszcie tajemnice Twojej stałej obecnosci w sieci:
> nie wyłaczasz komputera bo nie umialas by go pozniej wlaczyc

Fakt - na studiach informatycznych zapomnieli mnie nauczyć wyłączać kompa
albo nie było tego w programie :->

62. Data: 2010-08-22 09:22:28

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> PRAWIEwszystkowiedząca. Dąb jest moim ulubionym drewnem i wiem o nim prawie
> wszystko. Od dziecka.

Ty zawsze prawie wszystko "wiesz" o wszystkim
ale to tylko Twoje gadanie

63. Data: 2010-08-22 10:00:38

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> Ty zawsze prawie wszystko "wiesz" o wszystkim
> ale to tylko Twoje gadanie

Hm, Tadziu, czy Libusza to Smallville?

64. Data: 2010-08-22 11:28:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Aug 2010 11:22:28 +0200, Tadeusz Smal napisał(a):

> Ty zawsze prawie wszystko "wiesz" o wszystkim
> ale to tylko Twoje gadanie

To tylko Twoje gadanie.

65. Data: 2010-08-23 09:12:41

Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

do porad merytorycznych dla ludzi, którym rozwiązanie
> zadania na poziomie "ile jest dwa dodać dwa" zajmuje trzy lata i to z
> miernym skutkiem.

Jestes typowym klasycznym internetowym Trolem , musisz pouczac wszedzie i
wszystkich i zawsze musisz miec racje i ostatnie zdanie .Jedyna rada na
trola to poprostu go zignorowac co niniejszym czynie .
EOT

Pozdrawiam :

Mr.MAKARENA

66. Data: 2010-08-23 18:29:08

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> do porad merytorycznych dla ludzi, którym rozwiązanie
>
> Jestes typowym klasycznym internetowym Trolem , musisz pouczac wszedzie i
> wszystkich i zawsze musisz miec racje i ostatnie zdanie .

Odnaleziony, zatopiony, odryza się nieudolnie ale jakoś musi.

> Jedyna rada na trola to poprostu go zignorowac co niniejszym czynie .
> EOT

Nie mam zwyczaju etykietować kogokolwiek, bo to przywilej (czytaj: ułomność)
Tobie podobnych.
Zostałeś zidentyfikowany. Nie musi się Tobie to podobać. Gdybyś chciał
zignorować zdemaskowanie Twojej indolencji zamikłbyś. Skoro nie zamilkłeś
świadectwo o sobie sam dałeś.
EOT-em się możesz wykpić gdzie chcesz. Tutaj zamoczyłeś.
Oczywiście mój sąd jest subiektywny. Dirko może mieć inny.
Ale Dirko to Dirko, a Ty, no cóż. Szkoda słów.

67. Data: 2010-08-23 18:52:23

Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> świadectwo o sobie sam dałeś.
> EOT-em się możesz wykpić gdzie chcesz. Tutaj zamoczyłeś..

Ty chyba jakis pier....niety jestes nie ? Podniecasz sie jak siedmiolatek
ze trzy lata temu pytalem jaka jest trwalosc bruku i czy sie go impregnuje ?
Wez czlowieku skoncz pisac takie bzdety bo sie osmieszasz tylko .

--

Pozdr :

Mr.Makarena

68. Data: 2010-08-23 19:06:51

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ?
> Wez czlowieku skoncz pisac takie bzdety bo sie osmieszasz tylko .

Jestem jaki jestem. Merytoryczny na pewno i tym się różnimy. A, że obnażam
Twój brak konsekwencji w zdobywaniu podstawowej wiedzy w tak długim okresie
czasu, w tak prostym temacie to widać i czuć. Sam dałeś tego świadectwo.

Pozdrawiam bez etykietowania konsekwentnie.
skryba

69. Data: 2010-08-23 21:13:11

Od: "ErgoSum" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
| Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

| Hejka. Skryba, gdy widzę, jak od pewnego czasu odbierane są Twoje
| odpowiedzi, to przypomina mi się to przysłowie:
| "jeżeli jedna osoba powie ci, że jesteś osłem, to się tym nie przejmuj.
| Jeżeli dwie - spójrz w lustro. Jeżeli trzy, to kup sobie siodło. "
| Pozdrawiam krytycznie Ja...cki

Popieram, popieram... wystarczy poczytac odpowiedzi na moj watek kilka
pięterek nizej...
Zarozumialosc jest cecha charakteru ludzi maluczkich.

erg

70. Data: 2010-10-22 17:32:06

Od: "mam pytanko" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sklep: http://trawki.pl/

" Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówienia."

Jak to rozumieć?- zastrzegam sobie, że od odpowiedzi
będzie zależało, czy w http://trawki.pl/ coś kupię.

Roslina wysoko pomysl na
Opryskiwacz jaki
kosiarka ręczna