Brytyjczycy są kiepskimi kucharzami

81. Data: 2006-06-21 01:52:49

Temat: Re: Re: Brytyjczycy są kiepskimi kucharzami
Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jun 2006 08:43:25 -0500, "Iwon\(k\)a"
<i...@p...onet.pl> wrote:

>"Waldemar" <w...@i...de> wrote in message

>w Stanach to jak uslysza o koglu moglu to sie oblewaja zimnym potem ;))
>a co dopiero o tatarze ;)))

Bo tu, panie, dzikie ludzie zyja, surowym miesem sie zywia...

--
Darek

82. Data: 2006-06-21 01:52:51

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jun 2006 18:16:22 +0200, "waldek" <x...@o...pl> wrote:

>A ja tak. I to nie tylko kaszankę, ale nawet mięso.
>Najpierw siekam surową wołowinę, potem, bez mycia deski, kiszony ogórek,
>cebulę i mieszam to ze sobą! A na koniec, o zgrozo, dodaję jajko! Potem to
>jem. A jak wyjdzie za dużo to resztki stoją w lodówce nawet do następnego
>dnia.
>Teoretycznie więc, już nie żyję.

Mieczak.

Wrazenie to na patrzacych robi odkrojenie waskiego paska surowej
wolowiny (trzeba zmyslnie ciac zeby jakiejs zyly czy blony nie uciac
bo zle sie gryzie), wsadzenie go do otworu gebowego i przezucie z
wyraznymi oznakami zadowolenia...

W zyciu spotkalem tylko jedna babe ktora tez tak potrafila. ąle to
byla kolczasta baba...

A z jajkiem - ciachniecie skorupki na 1/3 wysokosci i wychleptanie
zawartosci.

Ale ja sie w lesie czesciowo chowalem, dzdzownic nie jadam bo
strasznie piasek w zebach chrzesci.

--
Darek

83. Data: 2006-06-21 01:52:52

Temat: Re: Brytyjczycy są kiepskimi kucharzami
Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jun 2006 16:53:27 +0200, Tatiana <y...@g...pl> wrote:

>Dnia Tue, 20 Jun 2006 16:52:22 +0200, Waćpanna lub waćpan traczykowa, w
>wiadomości <news:e7927a$du0$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

>na pasztet zbyt suchy i żylasty
>na karmę dla psów to i owszem

Do pasztetu poza skladnikami miekkimi trzeba czegos mocno zylastego
zeby strukture podtrzymac - moze byc to krowa - rekordzistka po
siedemnastu cieletach, moze byc zasluzony kogut - emeryt...

Z samego koguta - emeryta oczywiscie pasztetu nie zrobi.

--
Darek

84. Data: 2006-06-21 03:24:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dariusz K. Ladziak" <l...@w...pdi.net> wrote in message

> Ale zacyrtowac nie umiesz...
>
> "no co, no co, no co ja ci zrobilem oprocz tego malego dziciatka"...
>
> --
> Darek

Umiem, tylko nie było potrzeby... ;-P))))))))

85. Data: 2006-06-21 05:37:19

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

> Generalnie spozywanie surowej wieprzowiny jest wysoce niewskazane bo
> surowa wieprzowina nie posiada zadnych istotnych wlasnosci
> organoleptycznych - krotko mowiac wcale smaczna nie jest moim
> zdaniem...
> I to jest najwazniejszy argument!

Zamień "generalnie" na "osobiście sądzę, że"

Surowa wieprzowina wcale nie jest zła.

Waldek

86. Data: 2006-06-21 05:51:18

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar napisał(a):

> Zamień "generalnie" na "osobiście sądzę, że"
>
> Surowa wieprzowina wcale nie jest zła.
>
> Waldek

moj kot tez twierdzi ze nie jest zla...
ja natomiast lubie pewne elementy surowej wieprzowiny lekko podwedzane
np. schab...
pozdrawiam
Mars

87. Data: 2006-06-21 06:01:19

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz schrieb:

> moj kot tez twierdzi ze nie jest zla...
> ja natomiast lubie pewne elementy surowej wieprzowiny lekko podwedzane
> np. schab...

w Berlinie jest popularny tzw. Hackepeter (Mett). Siekana surowa
wieprzowina. Na ogół jedzona z bułką, cebulą i kiszonym lub konserwowym
ogórkiem.

Waldek

88. Data: 2006-06-21 08:20:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w Berlinie jest popularny tzw. Hackepeter (Mett). Siekana surowa
> wieprzowina. Na ogół jedzona z bułką, cebulą i kiszonym lub konserwowym
> ogórkiem.
>
> Waldek

Czyli odpowiednik naszej metki.

89. Data: 2006-06-21 08:32:43

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista schrieb:
> "Waldemar" <w...@i...de> wrote in message

> Czyli odpowiednik naszej metki.

tyle, że metka jest na ogół wędzona. I dlaczego piszesz "nasza"? Słowo
"metka" pochodzi właśnie od niemieckiego Mett, a to od starosaksońskiego
meti (pożywienie).

Waldek

90. Data: 2006-06-21 09:15:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tyle, że metka jest na ogół wędzona. I dlaczego piszesz "nasza"? Słowo
> "metka" pochodzi właśnie od niemieckiego Mett, a to od starosaksońskiego
> meti (pożywienie).
>
> Waldek

Metka z Kaszub się wywodzi,
A, że to jest nazwa niemiecka