Brzydki zapach :(

1. Data: 2004-01-06 22:27:56

Temat: Brzydki zapach :(
Od: "sb" <s...@s...sth> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Od kilku dni moj penis brzydko pachnie - wczesniej nie mialem takich
problemow. A teraz - juz po kilku godzinach od mycia pojawia sie nieladny
(taki jakby kwasny) zapach. Zreszta nawet mycie nie powoduje jego
calkowitego znikniecia. Nigdy wczesniej nic takiego sie nie dzialo, a teraz
tak. To duzy problem, bo z oczywistych przyczyn utrudnia seks (zwlaszcza
oralny). Zastnawiam sie, czy moze nie jest to wina jakiejs grzybicy, bo
wyjechalem na tydzien i przez ten czas mieszkalem w schronisku i spalem w
tamtejszej poscieli. A zapach pojawil sie wlasciwie od tego czasu.
Poradzcie cos, prosze! Czym mam to myc? Co zrobic, zeby to na razie bez
pomocy lekarza wyeliminowac?

sb

2. Data: 2004-01-06 22:43:11

Temat: Re: Brzydki zapach :(
Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sb" <s...@s...sth> napisał w wiadomości

> Od kilku dni moj penis brzydko pachnie (...)
> Poradzcie cos, prosze! Czym mam to myc? Co zrobic, zeby to na razie bez
> pomocy lekarza wyeliminowac?

Uciąć !!!

;)
(sorry, ale mogłem sie powstrzymac...)
Jeśli sam podejrzewasz grzybicę, to dlaczego nie chcesz udać się
do specjalisty???

pzdr
H.

3. Data: 2004-01-07 10:54:35

Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poradzcie cos, prosze! Czym mam to myc? Co zrobic, zeby to na razie bez
> pomocy lekarza wyeliminowac?

pomocz we wlasnym moczu. o ile wiem jest antyseptyczny.

4. Data: 2004-01-07 13:23:33

Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to może być przyczyną podniesionego poziomu testosteronu wtedy gruczoły
zapachow zaczynają intensywniej wydzielać wydzielinę
albo jakiś stan zapalny tez moze to powodowac

5. Data: 2004-01-07 15:55:06

Od: "woo-cash" <w...@t...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
> pomocz we wlasnym moczu. o ile wiem jest antyseptyczny.

Całe szczęście, że go gardło w takim razie nie boli... ;->

Woo.
-------------
- Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash -
-------------
http://woo.prv.pl
Rowerowe forum: http://forum.woo.prv.pl

6. Data: 2004-01-08 11:02:35

Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "woo-cash" <w...@t...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
>
> Całe szczęście, że go gardło w takim razie nie boli... ;->

na gardlo tez dobrze i dziala z miejsca :)

szkodliwość lampy uv
stabilizator stawu skokowego
Tabsy anty coś tam - co to moze byc ?
Zawał.