Bulimia cd.

1. Data: 2001-01-28 15:53:13

Temat: Bulimia cd.
Od: p...@k...chip.pl (piomia_chip) szukaj wiadomości tego autora

Dzieki tym osobom, ktore zdecydowały sie odezwac do mnie.
To bardzo mile z Waszej strony, szczegolnie gdy wlasnie potrzebuje pomocy (w
formie rozmow).
Otoz jak juz wiecie na imie mi Agnieszka, w kwietniu skoncze 23 lata
(dokladnie 19 IV), a juz nastepnego dnia obchodze imieniny. Problem
dotyczacy bulimii meczy mnie juz od 95 roku, a wiec 6 lat. Chociaz jeszcze
rok temu wygladalo, ze to sie juz skonczylo (glodowanie, przejadanie,
prowokowanie wymiotow). Nie wiem czy wogole powinnam o tym pisac, bo
tematyka tej listy dotyczy tylko kuchni a nie problemow
psychologicznych(chociaż to ma związek z jedzeniem).Wczesniej pisalam o
sobie na liscie o tematyce psychologicznej, ale w jakis sposob tam moj
problem zostal zignorowany. Wobec tego prosze o kilka odpowiedzi od
uczestnikow tej listy, czy moglabym kontynuowac ten swoj temat na liscie.
Pozdrawiam wszystkich.
Agnieszka

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-28 16:22:18

Temat: Re: Bulimia cd.
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik piomia_chip <p...@k...chip.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:001901c08942$34196420$9...@t...ds.pwr.wr
oc.pl...
> [...]
> problem zostal zignorowany. Wobec tego prosze o kilka odpowiedzi od
> uczestnikow tej listy, czy moglabym kontynuowac ten swoj temat na liscie.

jesli Cie zignorowali na liscie psychologia to moim zdaniem to jest szczyt
skur......
jesli chcesz pogadac to nie ma spraawy moim zdaniem:)
pozdrowionka cieplutkie dla Ciebie Aga:)

1. Data: 2001-01-28 16:54:10

Od: "obatal" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

piomia_chip napisala:

>Problem dotyczacy bulimii meczy mnie juz od 95 roku, a wiec 6 lat <ciach>
>Wczesniej pisalam o sobie na liscie o tematyce psychologicznej, ale w jakis
sposob tam moj
> problem zostal zignorowany <ciach>

polecam nowa grupe pl.soc.uzaleznienia

obatal

1. Data: 2001-01-28 18:19:17

Od: p...@k...chip.pl (piomia_chip) szukaj wiadomości tego autora

Chyba to jakis zart, bo znalazlam tej grupy.
Aga

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-28 19:37:36

Od: p...@k...chip.pl (piomia_chip) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-01-29 08:57:02

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

piomia_chip wrote:

> Chyba to jakis zart, bo znalazlam tej grupy.
> Aga

To nie jest zart, ta grupa naprawde istnieje.

A co do pl.soc.psychologia, to to jest bardzo slaba grupa, poza tym nie
spodziewaj sie, ze tam znajdziesz fachowa porade psychologiczna, wrecz
przeciwnie...w takich sprawach do amatorow raczej nie powinno sie
zwracac.

pozdrawiam

Anna

1. Data: 2001-01-29 11:19:00

Od: p...@k...chip.pl (piomia_chip) szukaj wiadomości tego autora

To moze kolezanka poradzi mi jak ta grupe znalezc?
Aga

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-29 11:46:58

Od: "plat" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli używasz outlooka to otwórz sobie okienko z grupami
- tam jest okienko do wyszukiwania grup i wystarczy ze wpiszesz tylo kilka
liter slowa (uzaleznienia ) i bedzie ok

pzdr
piter

PRZEDSTAWICIEL