Burito hahaha :))

1. Data: 2000-10-11 07:13:52

Temat: Burito hahaha :))
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiedzialam Kochani, ze niezla burze rozpetam ...

Po pierwsze: 13.000 km w 1.5 miesiaca ... w 11 stanach ...wodospady,
wspinaczka,kaktusy, jaskinie, pustynia, ocean ... zycie ... radosne
przezycie ... :)))
A po to napisalam 13.000 km w 1.5 miesiaca by wyraz "podroz" dodany
przed liczbami nabral swojego znaczenia ...
Kolega "afc" pochwalil sie ze przejechal to w 4 dni ...
Pewnie mozna i tak ...

Po drugie: cala siec fast-food nie jest dla mnie ani wyrafinowana ani
nie po to przyjechalam do stanow (patrz wyzej)

Po trzecie: Danka, jak tylko zlapie czas i dalej bedzisz miala chec, to
napisze prywatny list, bo zdaje sie zainteresowalas sie moja podroza
:))), a na poczatek powiem Ci ze BYL to dla NAS nie lada wyczyn ...

Po czwarte: zazdrosc ludzka nie zna granic

Po piate: teraz juz wiem ze oprocz gotowania lubicie tez sie czepiac :))
i doczepiac :)) co nieraz juz na Waszej liscie obserwowalam :)

Po szoste: dzis mam dobry dzien! znowu!

Pozdrowki
Magdusia w siodmym niebie !!!

1. Data: 2000-10-11 09:21:05

Temat: Re: Burito hahaha :))
Od: "Dorota" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

musze Ci Magdo powiedziec, ze swoim mailem i dobra riposta poprawilas mi
bardzo humor...a juz sie zanosilo ze ten dzien dobrym nie bedzie...
nagle zwroty akcji sa najlepsze :-)

gdy bedziesz pisala list zeby podzielic sie swoimi wrazeniami z cudownej i
pelnej wrazen podrozy nie zapomnij o mnie...z checia sobie poczytam...
a nuz sie okaze ze bylysmy w tych samych miejscach i mozemy podzielic sie
wrazeniami :-)

pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2000-10-11 12:52:08

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda Rzepka" <m...@i...zabrze.pl> schreef in bericht
> [...]

> napisze prywatny list, bo zdaje sie zainteresowalas sie moja podroza
> :))), a na poczatek powiem Ci ze BYL to dla NAS nie lada wyczyn ...

Czemu nie! Chetnie poczytam, bo brzmi interesujaca, choc osobiscie nigdy za
ta Wielka Kaluza nie bylam.

> Po piate: teraz juz wiem ze oprocz gotowania lubicie tez sie czepiac :))
> i doczepiac :)) co nieraz juz na Waszej liscie obserwowalam :)
Co to, to masz 100 % racji. Sa takie osobniki wsrod nas, co to nie tylko w
garach lubia mieszac....

> Po szoste: dzis mam dobry dzien! znowu!

Ja tez !!!!!!!!!!

Pozdr.,
Danka

1. Data: 2000-10-11 16:33:37

Od: Paul Urstein <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

Magda Rzepka a écrit :

> Po piate: teraz juz wiem ze oprocz gotowania lubicie tez sie czepiac :))
> i doczepiac :)) co nieraz juz na Waszej liscie obserwowalam :)

Zawsze sie tacy znajda!
Zareczam ci ze na tej liscie tych co sie lubia czepiac jest bardzo malo,
wiec pisz i opisuj - a dobrego dnia gratuluje (ja spoznilem sie do
pracy,
cholera...)

--
Amicalement Paul Urstein

1. Data: 2000-10-12 01:40:18

Od: "GK" <u...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

po siodme - ogromna przyjemnosc Ciebie sluchac. Nigdy sie nie zmien.

1. Data: 2000-10-12 07:39:49

Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

GK wrote:

> po siodme - ogromna przyjemnosc Ciebie sluchac. Nigdy sie nie zmien.

Nie zamierzam. I ogromnie mi przyjemnie, po wszystkich cieplych listach,
ktore dostalam :)))

Magdusiek!

Lody
Schab z szalotkami