Re: By?y dziwne zupki, teraz ja jestem zdziwiona

1. Data: 2001-12-01 11:39:01

Temat: Re: By?y dziwne zupki, teraz ja jestem zdziwiona
Od: "Ania Kononow" <A...@s...uva.nl> szukaj wiadomości tego autora

Juz od wielu ludzi slyszalam ze w Rotterdamie (po mszy - kosciol w poblizu
dworca centralnego, polska parafia)
co 2 tygodnie przyjezdza pan samochodem chlodnia. Objezdza Niemcy, Holandie
i Belgie i mozesz u niego
zamowic co dusza zapragnie: polskie wedliny, twarog itp, itd. Praktycznie
wszystko co oferuja skepy w Polsce,

powodzenia

Ania

>Dobre masz serce Basiu, ze tak sie nami przejmujesz. Faktycznie na poczatku
nie bylo latwo, bez przerwy cos za czlowiekim
>"chodzilo". A w pierwszej ciazy to juz w ogole Meksyk byl. Jak mnie sie o
godz. 23.00 wyc chcialo za rosolkiem, to moj biedny
>holenderski maz (nie znajacy rosolu) po nocy Hage przekopywal za
produktami, ktorych nie znal no i tak nie znalazl. Jakiez bylo jego
>szczescie i ulga kiedy mnie przy drugiej ciazy na holenderskie jedzenie
wzielo.
>A teraz kombinuje sie jak moze. Targi, zakupy w Niemczech (polskopodobne
ogorki), walowka z Polski, wspolpraca z Ela - sasiadka.
>Najgorszy jest jednak ten koper. Rosnac u mnie nie chce, a kupic najpredzej
mozna ten parasolowaty do kiszenia... jako kwiat. Bo to
>jest ozdoba do bukietow jak np. asparagus. No coz, jak robie chlodnik to
zamawiam koperek u ogrodnika, robie reszte na falszywym
>mleku, na tych dlugich ogorkach, rzodkiewkach jak rzepy, bez botwinki, bo
nie znaja, wiec wychodzi calkiem bialy i taki chlodnik
>kosztuje mnie fortune. Ale jak mlodzi jedza !!!!!! Fama idzie po ulicy, ze
Van Dijki dzisiaj po polsku jedza. Ach, dlugo moglabym
>pisac. Co tam, zyje sie inaczej, duzo kombinuje i duzo jezdzi do
Polski......a jak juz tam dorwiemy sie do korytka to pogrom.
>Nie martw sie Basiu, rodzina tez o nas dba. Wczoraj byla nawet kasza
gryczana, bo mam zapasy i az lzy mi w oczach stawaly kiedy

1. Data: 2001-12-01 12:01:37

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Kononow" <A...@s...uva.nl> wrote in message
> Juz od wielu ludzi slyszalam ze w Rotterdamie (po mszy - kosciol w poblizu
dworca centralnego, polska parafia)

Tak, przyjezdny sklepik Gutowskiego. Tylko ze ja w ciazy bylam 16 lat lemu i
tego wtedy jeszcze nie wiedzialam i pewnie go jeszcze wtedy tu nie bylo.

******
m-gosia
******

1. Data: 2001-12-01 15:06:42

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9uagt0$i41$...@n...xs4all.nl...

> [...]
> tego wtedy jeszcze nie wiedzialam i pewnie go jeszcze wtedy tu nie bylo.

Niezly patent!!!

Czili Con Carne?
szukam przepisów z kuchni afrykańskiej
Czy Wam tez nic nie dziala?