Re: Bylo :Nalewka na bursztynie? a teraz cos jeszcze

1. Data: 2000-03-11 15:24:51

Temat: Re: Bylo :Nalewka na bursztynie? a teraz cos jeszcze
Od: m...@p...com szukaj wiadomości tego autora

>jako potomek masz prawo wyst?pi? do s?du o zaprzestanie uzywania
>nazwiska wujka w celach handlowych i/lub honorarium za wykorzystanie w
>przesz?o?ci

>sadyl

Tylko , ze co to da....? Bede sie uzeral z nimi przez 5 lat a i tak nie wiadomo
czy cos z tego wyjdzie. Poza tym tych firm widzialem kilka. Jedna z nich ciagle
sie reklamuje w "To i Owo". Eeeehhh....
Chyba szkoda nerwow.

Zamiast tego chyba pojde sobie cos ugotowac (robie to w wolnych chwilach kiedy nie
muzykuje...) :-)

pozdrowka

mRqS

http://multimed.atr.bydgoszcz.pl/~mirage