CHWYT i UNIK by ksRobak

1. Data: 2005-01-04 21:01:24

Temat: CHWYT i UNIK by ksRobak
Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z szanownych grupowiczów (oprócz mnie) WIE
jaka to własność materii (energii) decyduje o tym
by człowiek w kierunku którego rzucono piłeczkę
raz ją chwycił a innym razem zrobił unik
by piłeczka go nie dotknęła?
Czy tę własność można sterować? :o)
PS. proszę zwrócić uwagę, że przedmioty ZAWSZE zachowają
się jednakowo. <cool>
REdaktor Edward Robak

FUT: pl.sci.filozofia

1. Data: 2005-01-04 21:09:06

Temat: Re: CHWYT i UNIK by ksRobak
Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Jan 2005 22:01:24 +0100, ksRobak wrote in

> [...]
> by piłeczka go nie dotknęła?
> Czy tę własność można sterować? :o)
> PS. proszę zwrócić uwagę, że przedmioty ZAWSZE zachowają

nie dziiiiiiś... plizz... dziś chcę na tańce :-)

elgar

PS. wywaliłam FUT, bo OT, ok?

1. Data: 2005-01-04 21:18:43

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"elgar_mail" <e...@b...pl>
> On Tue, 4 Jan 2005 22:01:24 +0100, ksRobak wrote in

> nie dziiiiiiś... plizz... dziś chcę na tańce :-)
>
> elgar
>
> PS. wywaliłam FUT, bo OT, ok?

hehe ;) dzięki
właśnie o to mi chodziło
wyobraź sobie, że mój post to piłeczka którą rzuciłem
więc mogłaś ją (go) chwycić lub zrobić unik
wykazałaś, że nie jesteś przedmiotem <bingo> 8-)
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2005-01-04 21:34:04

Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

mihim
:-)

elgar

1. Data: 2005-01-04 21:41:16

Od: vonBraun <interfere@O~wywal~2.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak wrote:

> [...]
> by piłeczka go nie dotknęła?
> Czy tę własność można sterować? :o)
> PS. proszę zwrócić uwagę, że przedmioty ZAWSZE zachowają

Oczywiście. Zależy to od tego na ile skutecznie
wcześniej przekonaliśmy łapiącego, że piłeczka
ma temperaturę 400 stopni C lub
że jest oblana stężonym kwasem solnym.

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2005-01-04 21:43:02

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"elgar_mail" <e...@b...pl>
> On Tue, 4 Jan 2005 22:18:43 +0100, ksRobak wrote in

> mihim
> :-)
>
> elgar

:-) (-:
balanga || agnalab
jing - jang :-(
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2005-01-04 21:45:56

Od: "Cygan" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak"

> [...]
> jaka to własność materii (energii) decyduje o tym
> by człowiek w kierunku którego rzucono piłeczkę
> raz ją chwycił a innym razem zrobił unik

własność nie bardzo, sobą też nie do końca
albo w ogóle, chyba ze dasz jakiś dowód, że jesteś
niezależny od materii-energii i jej determinizmu.

> PS. proszę zwrócić uwagę, że przedmioty ZAWSZE zachowają
> się jednakowo. <cool>

???
W jakim sensie jednakowo ?
I czy czowiek różni się od przedmiotu ?

> REdaktor Edward Robak

Cygan

1. Data: 2005-01-04 21:48:19

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"vonBraun" <interfere@O~wywal~2.pl>
> "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

> Oczywiście. Zależy to od tego na ile skutecznie
> wcześniej przekonaliśmy łapiącego, że piłeczka
> [...]

Słusznie :)
Wystarczy człowieka przekonać aby wymusić pewne zachowania.
Czym z fizycznego punktu widzenia jest przekonanie?
Bo przecież widać, że zależnie od przekonania obiekt
zachowuje się różnie.
Czy przekonanie jest elektromagnetyczne i w silnym polu
może samoistnie ulec zmianie? :)
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2005-01-04 21:51:14

Od: "Cygan" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak"

> Czy przekonanie jest elektromagnetyczne i w silnym polu
> może samoistnie ulec zmianie? :)
> REdaktor Edward Robak

A jaka jest różnica między słabym i silnym polem ?
I czy to można nazwać "samoistnie" ?

wiecznie dziewica się kłania
pustka

1. Data: 2005-01-04 21:55:52

Od: vonBraun <interfere@O~wywal~2.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak wrote:

> [...]
> Bo przecież widać, że zależnie od przekonania obiekt
> zachowuje się różnie.
> Czy przekonanie jest elektromagnetyczne i w silnym polu

Jak już kiedyś tu pisałem, drogą przezczaszkowej stymulacji
magnetycznej okolic przedruchowych można ingerować w
prostą czynność np. wpłynąć na decyzję osoby, która chce
ruszyć ręką - wpłynąć tak aby nie wykonała tej czynności.
W momencie stymulacji blokującej ruch ręki
osoba ma jednak subiektywne wrażenie, że SAMA
podjęła decyzję o tym aby jednak jej nie ruszyć
(tak okazywało się w relacjach badanych po każdej z prób).
Nie byli jednak w stanie racjonalnie uzasadnić tej decyzji i
'dorabiali' jakieś teorie (bo jednak instrukcja była: 'żeby ruszyć').

pozdrawiam
vonBraun

meczy mnie
strona poswiecona psychologii