CIASTO MARCHEWKOWE

1. Data: 2002-10-19 13:58:22

Temat: CIASTO MARCHEWKOWE
Od: "Kacper Skorupski" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CZY KTOŚ ZNA PRZEPIS NA CIASTO MARCHEWKOWE???????

s...@w...pl

1. Data: 2002-10-19 14:19:24

Temat: Re: CIASTO MARCHEWKOWE
Od: "Mariola" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja znam, piekłam, bardzo smaczne
marchewkowe ciasto
na dużą tortownicę
- 2 szklanki mąki
- 1 i ? szklanki cukru
- 4 jaja
- 1 i ? szklanki oleju
- 3 szklanki drobno utartej marchewki ( 2 bardzo duże marchewki )
- 1 i ? szklanki drobno potłuczonych orzechów ( 150 g )
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 2 łyżeczki sody, szczypta soli
- 2 łyżeczki cynamonu
- rodzynki

1. Jaja utrzeć z cukrem na puszystą masę.
2. Dodawać stopniowo mąkę i olej.
3. Na końcu dodać marchew, proszek do pieczenia, sodę, cynamon,
orzechy i rodzynki.
Piec w temp. 180 st., ok. 45min.

POLEWA: -- czubata łyżka kakao
-- 4 łyżeczki cukru
-- 1 łyżeczka masła
-- 2 łyżeczki zimnej wody
uwaga: trochę mało polewy-podwoiłam porcję

Wszystkie składniki połączyć i gotować na bardzo małym ogniu,
aż do rozpuszczenia cukru. Smarować zimne ciasto.
Pyszne z serkiem waniliowym marty gessler ( z gazety.pl)
przepis Ilony, który uzyskałam z plrec. kchnia
Życzę smacznego
Mariola

1. Data: 2002-10-19 15:24:02

Od: "Mariola" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

małe uzupełnienienie do przepisu ciasta marchewkowego:
> - 1,5 szklanki cukru
> - 1,25 szklanki oleju
> - 1.25 szklanki drobno potłuczonych orzechów ( 150 g )
Uzupełniłam brakujące dane,tzn. zamieniłam ułamki na części dziesiętne.
U mnie w miejscu ułamków wyświetliły się znaki zapytania ,może Wam też
Pozdrawiam Mariola

1. Data: 2002-10-22 14:34:18

Od: "Anna G." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.aniatg.republika.pl
mam nadzieje, że któreś wybierzesz :-)
pozdrawiam
Anka

Makłowicz dzis we Wro..
Sypki ryż
sałatki na wejście:)
Witrażyki z elementem świątecznym i nie tylko...
Witrażyki z elementami świątecznymi i nie tylko...