CO ROBIĆ ? Desperado prosi o pomoc.

11. Data: 2002-11-26 22:44:38

Temat: Re: CO ROBIĆ ? Desperado prosi o pomoc.
Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jedno nie wyklucza drugiego. Książkę można zamówić a rady szukać dalej. Tym
bardziej, że na witrynie www.merlin.com.pl kosztuje tylko 12 zł + koszt wysyłki.

Pozdrawiam, andrzej

12. Data: 2002-11-27 11:27:19

Od: "DJ." <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> Rowniez podejrzewam cos takiego (z braku innych wytlumaczen), jednak,
> czy w moze to trwac az tak dlugo ???? Zaczynam wariowac.

Mam podobne objawy (zmęczenie, gardło, przemęczenie, lekki stan
podgorączkowy, brak kondycji, bole w okolicach serca)
od jakiś 3 miesięcy. Lekarka na razie nie znalazła przyczyny. Robocza wersja
diagnozy brzmi 'nerwica', choć prowadzę mało stresujące życie.

Pozdrawiam,
dj

13. Data: 2002-11-27 12:12:40

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Kaja=- <f...@f...pl> news:3de40620@news.home.net.pl

> Zrób sobie jeszcze testy na AIDS może.

to zart? jesli tak to w zlym guscie.. :/
jesli nie zart, to chociaz odpowiadaj _pod_ cytatem

PS z tego co mi wiadomo testy robi sie na obecnosc virusa HIV
a nie AIDS :/

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

14. Data: 2002-11-27 13:51:51

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Myjk" wrote:

> [...]
> jesli nie zart, to chociaz odpowiadaj _pod_ cytatem
>
> PS z tego co mi wiadomo testy robi sie na obecnosc virusa HIV

Niby dlaczego zart?
Jak ja sie rozkładałam w taki sposób 6 lat temu, to po 2 miesiacach walki
lekarz sam mi zlecił własnei testy na HIV, bo mu innych pomysłów zabrakło.
A ostatecznei sie okazało, ze to na tle nerwowym.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

15. Data: 2002-11-27 14:38:20

Od: "Pracus24" <p...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Problem nietypowy i rzadki. Mezczyzna, lat 34. Od 9-ciu miesiecy:

Mialem tak przez 6 miesiecy: podobne objawy + non stop anginy, a na koniec
ostre zapalenie ucha, ktore spowodowalo jednostronna, gleboka gluchote
(wyleczona Encortonem).

Gdy minely problemy i stres w pracy, objawy ustaly jak reka odjal...

Pracus

16. Data: 2002-11-27 18:53:14

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Lia=- <L...@u...poczta.onet.pl> news:as2jh9$g9n$5@news.onet.pl

> Niby dlaczego zart?

no tak to odebralem... po prostu ;)

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

17. Data: 2002-11-27 19:28:03

Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Niby dlaczego zart?
> Jak ja sie rozkładałam w taki sposób 6 lat temu, to po 2 miesiacach walki
> lekarz sam mi zlecił własnei testy na HIV, bo mu innych pomysłów zabrakło.

Mna opiekje się specjalista chorób zakaźnych, który na codzień spotyka chorych
na AIDS. Gdyby uznał to za konieczne, chyba by mi takie badanie zalecił. Wydaje
mi się, że muszą istnieć chyba podstawy, aby coś takiego podejrzewać, a nie
wykonywac badania, tylko dletego, że nie wiadomo o co chodzi.

> A ostatecznei sie okazało, ze to na tle nerwowym.

Czy możesz mi napisac na priv, jakto z Tobą było ?

18. Data: 2002-11-27 20:52:46

Od: "psotna myszka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości

Ja mam dokładnie to samo.
To trwa już od lipca!
Wszytskie badania sa ok.

Z tym że brałam w tym roku kilka razy antybiotyk Nolicin
i chyba raz Zinnat ( ale szybko go odstawiłam bo mi zaszkodził)
I własnie nagle w lipcu zapalenie gardła, ale nie angina ani grypa.
Gardło mnie piekło ale nic w nim nie było.
Zaraz potem wywaliło mi język na biało.
I od tego czasu mnie piecze.
Ale wymazy nic nie wykazują.
Nie mam juz siły, czuje się coraz gorzej, mierzę goraczke,
ale nie mam podwyższonej, mimo ze czuje jak bym miała.
Teraz jestem juz w kompletnym dołku bo zaczełam mysleć
że mam hiva!
Po pół roku, na prawde jestem juz tym zmęczona...
Przeczytałam juz tyle stron www o chorobach ze mogłabym byc lekarzem!

myszka : (

19. Data: 2002-11-27 20:55:44

Od: "psotna myszka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy możesz mi napisac na priv, jakto z Tobą było ?

I do mnie też!
Proszę!
Jestem już kłębkiem nerwów!

myszka

20. Data: 2002-11-27 22:57:44

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dużo można by pisać na ten temat, dlatego koniecznie kup książkę, którą
wcześniej poleciłem. Dobrze Ci radzę ;-).

Pozdrawiam, andrzej

DIAPREL sprzedam - tanio
jakie szanse?
cos z nosem