Re: CO Z PRAWDZIWYM JA?

From: <z...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: CO Z PRAWDZIWYM JA?
Date: 25 Jan 2002 08:54:24 +0100

> Spotkałam się wczoraj ze znajomą po prawie pół rocznym niewidzeniu się.
> Ponieważ ukończyłam psychologię (według niej jest to jednoznaczne z
> umiejętnością rozwiązywania problemów natury psychicznej) zapowiedziała że
> chciałby poruszyć pewien poważny dla niej problem.
>
> Kasia ma 25 lat, ukończyła studia, pracuje i nieźle zarabia. Jest osobą
> atrakcyjną fizycznie, ma chłopaka, i dobre relacje z rodzicami.
> Pozornie uznawana jest za osobę przebojową, pewną siebie, inteligentną i
> sympatyczną.
> [...]
Moze po prostu jest skromna ?!
Czy jest mozliwosc ze spotyka sie z ludzmi ktorzy lubia sie chwalic lub duzo
mowic o sobie tzn. gdzie oni byli co nowgo sobie kupili ??
Jesli tak to jest niewykluczone ze "Kasia" czuje sie nie swojo opowiadajac o
czyms
co bedzie sklocone z jej wewnetrznymi odczuciami.
Druga mozliwosc to to ze jest mloda osoba pracuje zapewne od niedawna
a swiat dla takiego czlowieka pozostaje jeszcze jak to nazwalas "przebojowy"
az tu nagle praca, odpowiedzialnosc i nowi ludzie czasem zbyt "okrutni"
w swoich codziennych wypowiedziach.
Dowiedz sie moze czy akceptuje ludzi z ktorymi sie spotyka ich
wypowiedzi i poglady ? Czy przebywa z nimi bo po prostu sa to jej znajomi ?
W taki przypadku jesli bedzie poznawala nowych ludzi bedzie od samego
poczatku trzymala dystans bo jej psyche automatycznie bedzie wysylac sygnal
ostrzegawczy.
Piszesz ze 2 lata temu bylo inaczej. Moze miala jakies przykre przezycie jakis
wewnetrzny wstrzas ktory odcisnal pietna na psyche i ona teraz sie broni
ograniczajac kontakt do minimum.
To takie moje skromne zdanie.
Pozdrawiam
Zulu