Cafe za Slupem

1. Data: 2001-10-22 13:14:12

Temat: Cafe za Slupem
Od: "Neeea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysiu czas juz chyba otworzyc Cafe za Slupem, tak wiec skladam podanie o
przyjecie mnie :)))
ostatnio uzywalam:
-pure ziemniaczane z torebki
-mrozonki rozne gotowe
-gorace kubki
-aromaty do ciast(mnostwo E-costam costam:)))
- sos do spagetti ze sloika
-sernix,vegeta
wiecej grzechow nie pamietam, ale mam nadzieje ze to wystarczy:))))
a tak na marginesie lubie zmywac wiec w Cafe moge byc zmywaczka
naczyn;)))))))

--
pozdroofka
NeeeA

1. Data: 2001-10-22 13:59:03

Temat: Re: Cafe za Slupem
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Krysiu czas juz chyba otworzyc Cafe za Slupem, tak wiec skladam podanie o
>przyjecie mnie :)))
>ostatnio uzywalam:
>-pure ziemniaczane z torebki

oczywiscie. Posada gotowa, refereencje przeczytam pozniej.
zwoluje personel na narade produkcyjna, sama na razie nie dam
rady.
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-22 13:59:17

Od: "Monika Sawicka" <m...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Neeea <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9r1592$p14$...@p...nask.waw.pl...
> Krysiu czas juz chyba otworzyc Cafe za Slupem, tak wiec skladam podanie o
> przyjecie mnie :)))
> ostatnio uzywalam:

A ja dzis na obiad podalam pomidorową (woda + kostka rosołowa "Kogu**k" +
koncentrat pomidorowy 30% ze słoiczka)
do tego makaron świderki (made in jakaś lokalna wytwórnia), a na drugie
zaserwowałam pulpety w sosie pomidorowym, 400 g, cena 4,20.
Jestem twórcza, prawda?

Monika pozdrawia

1. Data: 2001-10-22 14:22:09

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> oczywiscie. Posada gotowa, refereencje przeczytam pozniej.
> zwoluje personel na narade produkcyjna, sama na razie nie dam
> rady.

Nie przejmuj sie, Krysiu, razem damy rade :o)))

Referencje sa interesujace i jak najbardziej pozytywne, mysle, ze miejsce
jest juz oddane.
Witamy kolezanke w naszym zgranym zespole :o))

Aby awansowac, trzeba przedstawic jakies interesujace dania do naszego menu
:o)))

--
Bozenka z Wilna :o)

ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-10-22 14:47:53

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:je98tt0gaicg4mgvpo1245bvf0o6ds2s6h@4ax.com...

> oczywiscie. Posada gotowa, refereencje przeczytam pozniej.
> zwoluje personel na narade produkcyjna, sama na razie nie dam
> [...]

Ja jeszcze na chorobowym, ale do cafe juz coraz mniej sie nadaje... Koniec z
torebkowym jedzeniem. Takie jedzenie + antybiotyki = ból watroby... :-(
Zaczelam gotowac na dodatek cos innego niz rosól... To bylo najprostsze do
ugotowania, a juz bez konserwantów.
Ostatnio mój rosól wygladal tak. Serca indycze wyplukac wrzucic do gara, po
godzinie gotowania dodac mrozona wloszczyzne. Gotowac jeszcze pól godziny...
W miedzyczasie okrzyk: "Jak chcecie rosól to ugotujcie sobie makaron i
mozecie mi tez dac..." Po czym rosól sam podawal sie do lózeczka...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-10-22 17:13:49

Od: "Neeea" <n...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a) w wiadomości: ...
>oczywiscie. Posada gotowa, refereencje przeczytam pozniej.
>zwoluje personel na narade produkcyjna, sama na razie nie dam
> [...]

Hurrrra!!!!!:)))) dzieki wielkie, obiecuje sie ze bede sie bardzo starac o
np dzisiaj do potrawki z dyni uzylam: koncentratu pomidorowego,
granulowanego czosnku i vegety.

a moje codzienne sniadanie stanowi koktajl odchudzjacy z torebki slodzony
slodzikiem:)))))

Konserwanty&chemia spozywcza rulez ;))))

Pozdrawiam dyniowo (mam taaaaka wielka dynie w domu)

NeeeA

1. Data: 2001-10-22 17:28:15

Od: "Neeea" <n...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozena napisał(a) w wiadomości: <9r1a0v$e25$1@sunsite.icm.edu.pl>...

> [...]
>Witamy kolezanke w naszym zgranym zespole :o))
>
>Aby awansowac, trzeba przedstawic jakies interesujace dania do naszego menu

przepisik powiadasz hmm...... no wiec moze taki:
paczka mrozonych warzywek, zelatyna, rosolek (z kostki natralnie) jakas
wedlina(moze byc konserwa z puszki ;)))).
ugotowac warzywa ale tak zeby sie nie rozlecialy, wymieszac z pokrojona
wedlina zrobic rosolek (ewentualnie doprawic jeszcze vegeta) rozpuscic w
nim zelatyne i polaczyc z wedlina i warzywami mozna dodac jajko na twardo
jak ktos chce po zastygnieciu calkiem niezla przystawka .

pozdroofka
NeeeA

1. Data: 2001-10-22 21:18:06

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neeea" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> a tak na marginesie lubie zmywac wiec w Cafe moge byc zmywaczka
> naczyn;)))))))
>
> --
> pozdroofka
> NeeeA

W takiej CZS to chyba naczyń i sztućców jednorazowych się używa nie? A
gary to pewnie do zmywary...:-)))) A stoliki i krzesełka też pewnie
plazdikowe? No i oczywiście papierowe serwetki i sztuczne kwiatki
przylepione do wazoników...:-))))
I przyprawy w słoikach z dziurkami odgwozdnymi w pokrywkach. A keczupy
i inne mazie w "doidełkach"? :-))))
Krysia, wypowiedz się ...:-))))
DominikaNM

1. Data: 2001-10-22 21:36:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>przylepione do wazoników...:-))))
>I przyprawy w słoikach z dziurkami odgwozdnymi w pokrywkach. A keczupy

malujesz jakis bohomaz czy taka jest wizja naszej Cafe?
sztuczne kwaitki - na pewno, solniczki ze sloikow na pewno,
ale...
na zmyware nie ma funduszu, a plastikowe sztucce w naszej Cafe
NIE sa jednorazowe....pieniadze nie rosna na drzewach...

szefowa

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-22 23:23:42

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A gary to pewnie do zmywary...:-))))

Mylisz sie okropnie. Niestety, jak juz powiedziala szefowa, na zmyware nie
ma kasy. Zreszta, to ma tez swoje plusy :o) - wczoraj powitalismy w naszym
zespole nowa kolezanke - dolaczyla do nas NeeeA :o))

Cytat z listu motywacyjnego ;o) :

Bozenka z Wilna :o)
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia