Carl Jung i jego archetyp Animy

21. Data: 2015-10-17 20:45:05

Temat: Re: Carl Jung i jego archetyp Animy
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.10.2015 o 20:21, Chiron pisze:
> Tak po prawdzie to nie wiadomo, Jak działa. Wiadomo, że działa:-).
> Wielki sceptyk- pewien amerykański położnik, z zamiłowania matematyk-
> wyznaczył sobie zadanie udowodnienia, że astrologia to brednie. Zaczął
> badać czy istnieją jakieś związki pomiędzy horoskopami osoób, przy

Z jednej strony racja, inny temperament mają ryby a inny skorpiony.
Ale przewidywanie przyszłości na podstawie horoskopu to bzdura.

22. Data: 2015-10-17 20:51:49

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Z jednej strony racja, inny temperament mają ryby a inny skorpiony.
> Ale przewidywanie przyszłości na podstawie horoskopu to bzdura.

Jesteś pewien? Dlaczego nazywasz bzdurą rzeczy, których po prostu nie znasz?

--

Chiron

23. Data: 2015-10-17 20:53:03

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.10.2015 o 20:51, Chiron pisze:
> Jesteś pewien? Dlaczego nazywasz bzdurą rzeczy, których po prostu nie
> znasz?

A czytałeś co św. Augustyn pisał?

24. Data: 2015-10-17 22:24:46

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-17 19:16, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

W okolice https://www.youtube.com/watch?v=IJ2kvZpJ_BU.

> Problemem jest wjazd w Mickiewicza od Żeromskiego- bo tam zamknęli 2
> pasy ruchu. Zadaj więc konkretne pytanie. Albo używaj aplikacji
> googlemaps- na ogół mają aktualne mapki:-)

Po ostatnim nocnym drajwie, kiedy mnie wykierowali w zupełnie przeciwnym
kierunku, poradziłam sobie w sposób: dalej ale pewniej.

Ja tylko prywatnie jestem niemiła. Dla obcych jestem miła zawsze.

25. Data: 2015-10-17 23:25:13

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

> W okolice https://www.youtube.com/watch?v=IJ2kvZpJ_BU.

> Po ostatnim nocnym drajwie, kiedy mnie wykierowali w zupełnie przeciwnym
> kierunku, poradziłam sobie w sposób: dalej ale pewniej.

Rozumiem, że przyjedziesz od strony Katowic. Jadąc Jana Pawła II -
Włókniarzy nie wjeżdżaj na estakadę, tylko przy skrzyżowaniu z Mickiewicza
skręć w lewo. Tylko uważaj, bo jeden pas jest w kierunku Retkini - a drugi
na dworzec do głównego wejścia (droga bez wylotu). Jeśli pojedziesz
pierwszym pasem ul. Bandurskiego w lewo- też nie problem. Dojedziesz do
pierwszej ulicy prostopadłej (Unii Lubelskiej) i w prawo. Znajdziesz się
przed wejściem na dworzec od strony peronu 4. Z reguły nie ma tam problemu z
zaparkowaniem blisko wejścia (na przeciw orlika- dawnego stadionu ŁKS)

--

Chiron

26. Data: 2015-10-18 10:00:51

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Sat, 17 Oct 2015 11:37:35 +0200, Chiron napisał(a):

>Oczywiście. Jakoś nikogo nie dziwi np związek faz Księżyca z pływami
>morskimi,

Gdyż jest matematycznie dowodliwy ów związek?

>ale już związki między ruchem ciał niebieskich a innymi
>zjawiskami ziemskimi kwalifikowane są jako przesądy. Co ciekawe - ad hoc i
>bez żadnej wiedzy o nich.

Gdyż, w przeciwieństwie do pływów, wróżenie z gwiazd to bełkot?

I w ten sposób powyżej mamy śliczny dowód na debilność nadużywania analogii.

>"Wskutek połączonych oddziaływań grawitacyjnych Słońca i Księżyca poziom
>morza ulega cyklicznym zmianom.
>Zależnie od obszaru, wysoka woda może regularnie następować raz (pływ
>dobowy), dwa razy na dobę (pływ półdobowy) albo zmieniać się w bardziej
>nieregularny sposob (plyw mieszany).
>Amplituda zmian (wysokość skoku pływu) zmienia się zależnie od fazy
>księżyca, przy czym najwyższy skok przypada na pełnię i nów (pływ syzygijny
>syzygia, ?Springs?). Najmniejsza wysokość fali pływu przypada na drugą i
>czwartą kwadrę. (pływ kwadrowy, zwany tez kwadraturowym ?Neaps?)"
> [...]
nawi/272-plywy-infprakt

Naprawdę sądzisz, że trzeba tego cytatu bo ludzie tu nie wiedzą skąd się
biorą pływy?

27. Data: 2015-10-18 10:03:30

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

>Ano właśnie. Nie żeby mnie frapowała astrologia, ale jej nie odrzucam. A
>nie odrzucam, bo zbyt wiele o niej nie wiem. Żeby coś odrzucić, muszę to
>chociaż ogólnie poznać. Większośc ludzi ma inaczej - odrzuca na ślepo.

Napisz albo daj linka na cos o przejściu jakiegokolwiek procesu
falsyfikacyjnego, tej nieślepo odrzuconej "dziedziny".

28. Data: 2015-10-18 15:27:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2015 10:00:51 +0200, Ghost napisał(a):

> [...]
/nawi/272-plywy-infprakt

> Naprawdę sądzisz, że trzeba tego cytatu bo ludzie tu nie wiedzą skąd się

Naprawdę sądzisz, ze właśnie dlatego umieściłam ten cytat?

29. Data: 2015-10-18 16:23:27

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

o/nawi/272-plywy-infprakt

>Naprawdę sądzisz, ze właśnie dlatego umieściłam ten cytat?

Naprawdę sądzę, że jesteś aż tak głupia - no skoro z naukowo udowodnionego
mechanizmu pływów wywodzisz tezę, że we wróżeniu z gwiazd "coś jest", to
niestety, jesteś matoł.

30. Data: 2015-10-18 18:31:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2015 16:23:27 +0200, Ghost napisał(a):

> że we wróżeniu z gwiazd "coś jest", to
> niestety, jesteś matoł.

Kapłani Thota w Egipcie na podstawie zjawisk gwiezdnych przewidywali do do
godziny zaśmienie Słońca. Jeżeli myślisz, że astrologia to są horoskopy w
brukowcach i wróżenie w banię na ekranie - to jesteś matoł.

Konsekwencje dziewictwa
"Jedziemy do Szarm al-Szejk na Polki", czyli frustracja seksualna młodych muzułmanów
Samobójczy biczownicy
List JP2 do Sarajewa
Ksiądz Ucho