Cena ukladania glazury (Warszawa)

1. Data: 2003-07-30 11:49:57

Temat: Cena ukladania glazury (Warszawa)
Od: "m@rio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich Grupowiczow
Ostatnio stalem sie wlascicielem wlasnego M, i dlatego bede Was dosc czesto
pytal o rozne niuanse zwiazane z wykonczeniem mieszkanka. Dzisiaj pierwsza
porcja:))
Czy 75 zl/m2 ulozenia glazury na scianie i 62 zl/m2 ulozenia terakoty na
podlodze ze wszystkimi materialami i transportem(oczywiscie bez plytek)
wykonawcy to duzo? Mi się wydaje, że to raczej duzo (bez materialow inna
ekipa powiedziala mi ze miedzy 25-45 zl/m2 w zaleznosci od ilosci plytek na
m2). Ile moze kosztowac material na 1m2 glazury (tak orientacyjnie).

pozdrawiam
mario

1. Data: 2003-07-30 13:06:45

Temat: Re: Cena ukladania glazury (Warszawa)
Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"m@rio" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
na
> m2). Ile moze kosztowac material na 1m2 glazury (tak orientacyjnie).

75 zł??? Nie jestem z Warszawy, ale bez przesady - nawet na Warszawę to
chyba nieporozumienie. W Katowicach czy Łodzi kładką płytki za 20-30 zł za
metr + klej (ok 6 zł za metr). I to po 30 zł masz super fachowca z fakturą
VAT!
Ile kosztują kafelki? Od 15 do 300 zł za metr? :-) Co masz na myśli pisząc
"glazura" - konkretnie glazura czy wogóle płytki ścienne, proste, na
zamówienie itp itd? To tak jak byś pytał ile kosztuje samochód. Ja płaciłem
za płytki ścienne (kuchnia, łazienka) 40-50 zł i to już było IMHO powyżej
moich potrzeb - dobrałem bardzo ładne i dobre kafelki. Dobre gresy na
podłogę również znajdziesz po 30-50 zł - trzeba tylko poszukać. No chyba, że
musisz mieć przed znajomymi się czym pochwalić - wiele osób się tym
kieruje - czyli ceny od 100 zł wzwyż :-)

Pozdrawiam
KK

1. Data: 2003-07-30 20:31:58

Od: "Krzysztof Markowski" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

30 zł / m2 terakoty 30x30
35 zł / m2 glazury 10x10

Ożarów Mazowiecki, prawie Warszawa :)

--
pozdrawiam !
Krzysiek

1. Data: 2003-07-31 08:05:07

Od: "" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

75 - 100 zł, to nawet mój tata nie bierze za ułożenie kostki betonowej! W tej
cenie jest ułożenie kostki z granitu, z podsypką itp., a nie kafelków.

Obecnie za 1 m2 za ułożenie glazury, terakoty i gresu firma, która remontuje mi
mieszkanie bierze ode mnie 40 zł (bez wzgledu na to jaki sobie wzorek wymyślę).
U niektórych za fikuśne wzorki sporo się dopłaca.

Pozdrawiam,
Hubert.

1. Data: 2003-07-31 12:35:43

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m@rio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy 75 zl/m2 ulozenia glazury na scianie i 62 zl/m2 ulozenia terakoty na
> podlodze ze wszystkimi materialami i transportem(oczywiscie bez plytek)
> wykonawcy to duzo?

To - przepraszam - zajebiście dużo!!!! bez problemu znajdziesz kogoś za
połowę tej sumy. Szukając nie w samej warszawie, tylko w okolicach (nawet
dość dalekich) i godząc się na samodzielne dostarczanie materiałów możesz
zjechac do 1/3

> Ile moze kosztowac material na 1m2 glazury (tak orientacyjnie).

Trudno stwierdzić, bo to zależy od miliona rzeczy. To może być zarówno
drugie tyle co płytki (grubo kładziony klej o polepszonych własnościach,
dużo drogich listew, duperele) jak i pomijalne przy cenie całości grosze
(najtańszy klej w cienkiej warstwie, mało listew, zadnych otworów
rewizyjnych, silikonów itp)

J.

1. Data: 2003-07-31 13:18:58

Od: "m@rio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dużo drogich listew, duperele) jak i pomijalne przy cenie całości grosze
> (najtańszy klej w cienkiej warstwie, mało listew, zadnych otworów

I tu jest wg mnie pies pogrzebany, wykonawca taka cena zabezpiecza sie przed
roznymi bajerami ktore moge wymyslec (a w glowie juz mis sie roi pare
wydziwnien). Rozmawialem z kilkoma wykonwcami (i ich prace) i ten co tyle
chce robi po prostu idealnie. W przypadku jakiś niedoróbek kładzie na swoj
koszt ponownie.

mario

1. Data: 2003-08-01 20:40:31

Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"m@rio" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
> chce robi po prostu idealnie. W przypadku jakiś niedoróbek kładzie na swoj

Wybacz, ale to są straszne bzdury - mi kładzie gościu za 30 zł - _idealnie_.
Na każdą uwagę reaguje, poprawia, zmienia - jestem zadowolony. Nie daj się
zbajerować, że jak za 75 zł to hiper.
Wogóle co to za łaska,że w przypadku niedoróbek kładzie na swój koszt? To
jest chyba oczywiste - także za 30 zł!
Popytaj znajomych - najlepiej z polecenia.

Pozdrawiam
KK

Remonty - Kraków
3m wąż zasilający z AQUA STOPem