Re: Cesarskie korony

From: JotHa <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Cesarskie korony
Date: Mon, 26 Apr 2004 09:04:19 +0200
Sender: j...@p...onet.pl@81.210.32.20

Użytkownik Dirko napisał:

> Hejka. Moze juz czas je rozsadzic i posadzic w lepszej i
> zasobniejszej glebie.
A kiedy je probowac wyciagnac z ziemi ? Aby skutecznie je wyciagnac :)
Powinny jakos obeschnac, polezec do jesieni, czy jakos tak ?

Jak rosliny wygladaja slabiej, moze to byc oznaka
> braku skladników pokarmowych lub nadmiernego zageszczenia cebul.
Z tym dozywianiem, czy odzywianiem, to mozliwe, ze sa glodne, ale tu w
kolo niewielu jakos specjalnie sie kwiatkami ekscytuje i dozywia. Jednak
zasile ! Nie ma sprawy.
Nasza
> cesarska korona zakwitla w tym roku po raz pierwszy. :-) A jest to
> czwarty rok od przesadzenia. Trzeba cierpliwie czekac. W koncu
> zakwitnie. :-)

Powaznie ?!
Oj, to ja widac strasznie niecierpliwa jestem :)

> P.S. U nas jak jakas roslina wyglada anemicznie zostaje opryskana i
> podlana roztworem Florowitu. :-)
Nie wygladaj na chore. One sa zwyczajnie mniejsze od tych z fotografii
reklamowych. Moze to inna odmiana. Ale naprawde kilka lat temu ladnie,
mocno kwitla.
Hmmm... a moze byc tak, ze stare zwyczjanei 'odeszly' a to sa nowe
cebule ?!?

Pozdrawiam
Asia