Cezkolada - nowość?

1. Data: 2006-09-21 11:51:28

Temat: Cezkolada - nowość?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wedel wypuścił nową (?) czekoladę miętową. Jadł ktoś? Połączenie smaków
akurat mi bardzo odpowiada, ale w tym wypadku nie mogę oprzeć się
wrażeniu, że wkruszyli oni do masy czekoladowej te swoje landryny leśne.
Jakoś te twarde drobinki nie komponują mi się z miękkością czekolady,
podniebienie można sobie poranić. Cóż to za pomysł w ogóle?!

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2006-09-21 14:46:43

Temat: Re: Cezkolada - nowość?
Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wedel wypuścił nową (?) czekoladę miętową. Jadł ktoś? Połączenie smaków
> akurat mi bardzo odpowiada, ale w tym wypadku nie mogę oprzeć się
> wrażeniu, że wkruszyli oni do masy czekoladowej te swoje landryny leśne.
Mnie akurat bardzo smakuje i te okruchy chrupkie są OK.
Jest też czekolada miętowa Lindta, bez takich wyczuwalnych elementów
miętowych. Ale z kolei jak dla mnie przypomina smakiem pastę do zębów.

Pozdrawiam
Magdalena

3. Data: 2006-09-21 15:20:40

Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakoś te twarde drobinki nie komponują mi się z miękkością czekolady,
> podniebienie można sobie poranić. Cóż to za pomysł w ogóle?!

Takie pomysły niestety biora się z ekonomii: wykorzystanie odpadów przy jak
najmniejszym nakładzie energii i środków finansowych.
Ja ostatnio odkryłam czekoladę Fazer z kawą, zachęcam do spróbowania ,Fazer
z ciasteczkami też mi smakowała :-)
I nie wątpie w to że historia pomysłu na te czkolady z kawą i ciasteczkami
wzieła sie z wykorzystania surowca odpadowego innej produkcji Fazera

Pozdrawiam

Monika

4. Data: 2006-09-21 18:16:01

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> napisał

> Takie pomysły niestety biora się z ekonomii: wykorzystanie odpadów
> przy jak najmniejszym nakładzie energii i środków finansowych.

A dziury w chlebie biorą się z nadmiaru powietrza w piekarni?

> I nie wątpie w to że historia pomysłu na te czkolady z kawą
> i ciasteczkami wzieła sie z wykorzystania surowca odpadowego
> innej produkcji Fazera

Jasne, zbierają fusy ze szklanek w księgowości...

5. Data: 2006-09-21 18:26:24

Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, zbierają fusy ze szklanek w księgowości...

:-) fusy to może nie są, ale czy to nie czasem Fazer nie jest producentem
cukierków kawowych Kopiko?
Spróbuj tej czekolady i tych cukierków kawowych a może da ci to coś do
myslenia.
Ale nie zmienia to faktu że ta czekolada Fazera z kawą jest ciekawa w smaku,
kwestja dopracowania pomysłu na produkt.

Pozdrawiam

Monika

6. Data: 2006-09-21 18:35:05

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cukierków kawowych Kopiko?
> Spróbuj tej czekolady i tych cukierków kawowych a może da ci to coś do

Cukierki kawowe smakują kawą i czekolada kawowa smakuje kawą.
Co w tym dziwnego? Czym ma smakować, śledziem?

7. Data: 2006-09-21 18:40:08

Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:eeum6r$kku$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> napisał

> Cukierki kawowe smakują kawą i czekolada kawowa smakuje kawą.
> Co w tym dziwnego? Czym ma smakować, śledziem?

No i tu sie mylisz, w przypadku czekolady kawowej Fazer baza to zwykła
czekolada a w środku zatopione są drobinki cukierków kawowych

Polecam

Monika

8. Data: 2006-09-21 18:56:25

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> napisał

> No i tu sie mylisz, w przypadku czekolady kawowej Fazer baza to zwykła
> czekolada a w środku zatopione są drobinki cukierków kawowych

Nie wierzę, żeby te drobinki to były to odpadki z produkcji innego
asortymentu. Ale oczywiście to tylko moje przekonanie kontra twoje
przekonanie :)

9. Data: 2006-09-21 19:44:27

Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:eeunad$p50$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> Nie wierzę, żeby te drobinki to były to odpadki z produkcji innego
> asortymentu. Ale oczywiście to tylko moje przekonanie kontra twoje

Ja to wiem, pracowałam jako technolog w nieco innej gałęzi przemysłu i
ekonomia jest jednym z kluczowych elementów przy opracowywaniu składów
miesznek.

Wykorzystanie tych drobinek cukierków kawowych czy miętowch to najprostrzy
sposób na zagospodarowanie odpadu innej produkcji.
A wylansowanie w tym momencie nowego produktu jest doskonałym pomysłem.

Monika

10. Data: 2006-09-21 21:47:30

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> [...]
> smaków akurat mi bardzo odpowiada, ale w tym wypadku nie mogę oprzeć
> się wrażeniu, że wkruszyli oni do masy czekoladowej te swoje

Jadł. Rewelacji nie było. Znacznie lepsza jest miętowa z terravity.

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 72.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

Jakie Dania na 40 urodziny
S !!!
KULTURA Z SCP