Re: Chamstwo i prostactwo

Data: 2019-06-19 19:27:39
Temat: Re: Chamstwo i prostactwo
Od: gazebo <g...@j...com>

W dniu 19/06/2019 o 13:58, Trybun pisze:

> Nie jest to żadne przewrażliwienie - najzwyczajniej jesteście
> zafascynowani czymś co tylko wy sami widzicie.  Oczywiście my Polacy
> możemy mieszkańcom Europy Zachodniej zazdrościć wielu rzeczy - np.
> polityków, obsługi pacjenta w placówkach medycznych czy jako petentów w
> urzędach, ale tylko w tych niektórych wybranych instytucjach, a nie w
> życiu codziennym.

nie lubie pisac, naprawde, ale pamietam jak wiele lat temu Polacy
spieprzyli postrzeganie Polakow w Holandii, w przeciagu dwoch lat, do
budki gdzie w nocy farmer wystawial kwiaty z cenami i puszka na
pieniadze jak podjechalem polskim samochodem to wyszedl sprawdzic czy
puszka zostala, mnie obserwowali w sklepie z odzieza czy nie zapierdole
czegos, uslyszalem zem Polak, takich przykladow moglbym troche namnozyc,
ominac bramke na stacji benzynowej bo warsztat byl glebiej, znalezli go
sasiedzi, no wiec co to bylo? chamstwo czy prostactwo?
--
gazebo