Chamstwo i prostactwo

101. Data: 2019-06-25 03:33:32

Temat: Re: Chamstwo i prostactwo
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-24 12:01, Trybun wrote:

> Przeciwnie - myślę że oni za ten brak zainteresowania go kochają. I byle
> więcej takich - płaci, utrzymuje a się nie wtrąca.

a brak entuzjazmu?

//można to odczytać, jako niezadowolenie i ukryty sprzeciw a w
najlepszym przypadku defetyzm.

102. Data: 2019-06-25 03:34:38

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-24 19:05, gazebo wrote:

> nie jestem w tym odosobniony

a macie już jakieś struktury?

103. Data: 2019-06-25 03:46:19

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-24 12:03, Trybun wrote:

> W pewnym sensie jednak są. Seksualność to ważna część ludzkiego zdrowia.

może jednak, zupełnie nieświadomie, utożsamiasz pielęgniarki z opiekunkami?

Pielegniarki, to osoby wykształcone w nowoczesnych technologiach
medycznych, najczęściej z tytułami mgr, albo dr a opiekunki najczęściej,
bez określonego zawodu, osoby przyuczone.

//pomiędzy są jeszcze: higienistki.

104. Data: 2019-06-25 03:48:48

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-25 03:46, Ilona wrote:
> [...]
> medycznych, najczęściej z tytułami mgr, albo dr a opiekunki najczęściej,
> bez określonego zawodu, osoby przyuczone.

//co nie oznacza, że wśród nich nie zdarzają sie idiotki.

105. Data: 2019-06-25 06:45:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/06/2019 o 01:51, Ilona pisze:

> Jest jeszcze u niektórych, coś takiego, jak: 'common sense'.

doskonale wtedy poznasz jail common

--
gazebo

106. Data: 2019-06-25 06:45:57

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/06/2019 o 01:53, Ilona pisze:

> to, że jesteś grzeczny i uprzejmy, wcale nie znaczy, że dadzą ci spokój.
> //będzie wręcz, przeciwnie.

meczysz mnie caly czas, raz przyznam ci racje

--
gazebo

107. Data: 2019-06-25 06:46:29

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/06/2019 o 02:34, Ilona pisze:

> a macie już jakieś struktury?

odpoczynek

--
gazebo

108. Data: 2019-06-27 04:47:59

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-25 06:45, gazebo wrote:

> meczysz mnie caly czas, raz przyznam ci racje

Eeee, bieda.

109. Data: 2019-06-30 12:16:51

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2019 o 03:30, Ilona pisze:

> My nie lgniemy, to zachodek nas potrzebuje i wmawia Nam, że niewiele
> jesteśmy warci.

Deklaracje tzw naszych decydentów nie pozostawiają chyba wątpliwości kto
do kogo się garnie

110. Data: 2019-06-30 12:17:33

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2019 o 03:33, Ilona pisze:

> a brak entuzjazmu?
>
> //można to odczytać, jako niezadowolenie i ukryty sprzeciw a w
> najlepszym przypadku defetyzm.

Wynajmowani za naszą kasę klakierzy w zupełności im tan nasz brak
entuzjazmu rekompensują. W tej dziedzinie zdaje się przebili nawet
zwyczaje PRLu kiedy to cała sala wiwatowała na cześć kacyka,
przynajmniej nie robili tego za pieniądze.

Narcyzm grupowy
Nareszcie ktoś reaguje.
Aj waj!
Łamidupka dla Środy.