Chamstwo i prostactwo

161. Data: 2019-07-08 15:18:30

Temat: Re: Chamstwo i prostactwo
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.07.2019 o 23:39, Izaura pisze:

> Wszystko to dlatego, że w nauce i technologii nie ma _moralności_ !

Istotnie wydaje się że postęp w nauce i technologi to wróg moralności.
Wniosek - nauka powinna być całkowicie dobrowolna.

162. Data: 2019-07-08 15:18:48

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.07.2019 o 14:09, gazebo pisze:

> nie ja wymyslilem woz Drzymaly

Ale chyba powinieneś mieć swoje zdanie na ten temat.

163. Data: 2019-07-08 15:19:38

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.07.2019 o 23:41, Izaura pisze:

> I te fantazje widać z daleka.
> //nawet z Ekwadoru.

Trudno powiedzieć.. Ale w sumie z pewną dozą zażenowania muszę przyznać
że i ja byłem kiedyś takim trochę fantastą. Otóż jako jedyny z
towarzystwa bylem w Berlinie Zachodnim., i jak ja im kwieciście
opisywałem to w sumie zapyziałe do n-tej potęgi miasto.

164. Data: 2019-07-08 16:54:56

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2019 o 14:17, Trybun pisze:

> Z szkodą dla ludzkości.

nie bardzo wiem co masz na mysli mowiac ludzkosc, bo wg mnie ludzkosc
trzymala sie i trzyma zajebiscie dobrze

--
gazebo

165. Data: 2019-07-08 16:56:28

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2019 o 14:18, Trybun pisze:

> Ale chyba powinieneś mieć swoje zdanie na ten temat.

alez mam, ale w Polsce takiego wozu sie nie da postawic, a w Anglii tak

--
gazebo

166. Data: 2019-07-08 21:28:50

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-08 15:16, Trybun wrote:

> Jakby nie patrzeć, dzisiaj są tylko trzy państwa które mogą się
> tytułować mocnymi militarnie. Rosjanie się liczą z naszą siłą, my z ich
> siłą nie, czyli jakie możemy wyciągnąć wnioski?
>
> Co do samolotów i siły jaką one reprezentują dla krajów takich jak
> Polska dam przykład Jugosławii, kraju który samych myśliwców miał blisko
> 200.

Ten samolot, to kwintesencja przynalezności do koalicji.
Prelegent dalej podaje, że Niemcy zupełnie nie chca tego F35, bo wiedza,
że jest to 'klocek' w systemie. Oni już reają swoją gre na kontynencie,
przed którą ostrzegała Margaret Thacher, gdy uzgadniano zjednoczenie.

Dobry prztkład ta Jugosławia, choć antagonizmy narodowosciowe znacznie
większe niż w Polsce. Polska, to wbrew pozorom, dość monoetniczny kraj.

167. Data: 2019-07-08 21:42:30

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-08 15:17, Trybun wrote:
> [...]
EasternFront1917.jpg

> O czym my właściwie gadamy? Sugerujesz nie mniej nie więcej tylko to że
> to Radzie Regencyjnej zawdzięczamy niepodległość?

Oj, tam, a kto tej Radzie Regencyjnej Królestwa Polskiego przekazał władze?

polecam takie postaci, które objeły władze w wyniku I wojny:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Micha%C5%82_Romanow_(1
878%E2%80%931918)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_II_Hohenzoller
https://pl.wikipedia.org/wiki/Karol_I_Habsburg

//oraz pytanie na piątke z plusem:

Co robił J. Piłsudski w twierdzy Wesel?

i na szóstke:
Jak mu się udało 'uciec' z twierdzy w Magdeburgu?

168. Data: 2019-07-08 21:56:30

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-08 15:18, Trybun wrote:

> Istotnie wydaje się że postęp w nauce i technologi to wróg moralności.
> Wniosek - nauka powinna być całkowicie dobrowolna.

Tak bym tego nie określił.
Rozwój nauki powinien, przede wszystkim, nie szkodzić* człowiekowi.

* - bez moralności, niewykonalne.

169. Data: 2019-07-08 22:00:49

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-08 16:56, gazebo wrote:

> alez mam, ale w Polsce takiego wozu sie nie da postawic, a w Anglii tak

W Polsce możesz nawet 'postawić' dom, jedynie na zgłoszenie w Gminie.

https://dom25tys.pl/

170. Data: 2019-07-09 00:52:31

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 22 czerwca 2019 18:49:08 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> i to jest wlasnie roznica w postrzeganiu, w Anglii niepelnosprawny
> wjedzie na wozku pomiedzy dwie ciezarowki, jest roznica? tutaj policja
> zlapie babcie i poprosi aby uwazala, opowiedz mi o Polsce, bo moze jej
> nie znam

> nie, nikt nie musi sie uczyc, mimo to z przyjemnoscia czytam niektore
> wypowiedzi, cos mi to daje
> --
> gazebo

gazebo, kochany gazebo. pisząc "im zwisa" nie miałem na myśli polaków czy Polaków,
ale tylko tych, o których pisałem; tu amerykańców.
wszelkiej naści.

tuszę nadzieję, że zbyt dalekie rozpiętości zdań jasno Ci wyjaśniłem.
przepraszam za przeskoki myślowe; niekiedy po prostu tak piszę.

pozdrawiam,
jacek

Narcyzm grupowy
Nareszcie ktoś reaguje.