Chciałabym się przywitać :)))

1. Data: 2004-08-31 20:25:25

Temat: Chciałabym się przywitać :)))
Od: "Elcia W." <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chcę podzielić się z Wami radością z posiadania "własnego kawałka świata",
albowiem od 10 dni jestem posiadaczką leśnej działki. Las jest godny,
sosnowy, rośnie również 5 brzózek. Generalne założenie jest takie, że las
pozostanie lasem ale przecież można go ozdobić :))) (czego doczekać się nie
mogę, ale najpierw ogrodzić by chyba wypadało?). Planów ogrodniczych mam
mnóstwo (borówki, wrzośce, wrzosy itd itp ), chcę jednak podejść naukowo do
rzeczy czyli coś przeczytać zanim ruszę w szkółki nabywac sadzonki.
Zwracam się zatem z prośbą o polecenie jakiejś lektury, gdyz google nie za
bradzo chcą byc moim przyjacielem, a pan w księgarni stwierdził, że na temat
ogrodów lesnych książek on nie ma i nie zna.

pozdrawiam
ela

2. Data: 2004-08-31 22:04:14

Temat: Re: Chciałabym się przywitać :)))
Od: Bahusek <m...@p...TUTAJTOBEZTEGOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Aug 2004 22:25:25 +0200, Elcia W. napisał(a):

> [...]
> bradzo chcą byc moim przyjacielem, a pan w księgarni stwierdził, że na temat
> ogrodów lesnych książek on nie ma i nie zna.

W jednym z archiwalnych numerów miesięcznika "Ogrody" tematem przewodnim
był właśnie leśny ogród.

Krzysztof

3. Data: 2004-09-01 08:46:33

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elcia W." <e...@p...onet.pl> wrote in

> Witam

Witaj nam, witaj :-)

> Generalne założenie
> jest takie, że las pozostanie lasem ale przecież można go ozdobić :)))

Ja jestem zboczona, to sie nie wypowiadam na temat ozdabiania lasu :-)

> Zwracam się zatem z prośbą o
> polecenie jakiejś lektury, gdyz google nie za bradzo chcą byc moim
> przyjacielem, a pan w księgarni stwierdził, że na temat ogrodów
> lesnych książek on nie ma i nie zna.

Spoko, wystarczy poprosic cos o rododenronach, wrzosach/wrzosowatych,
borowkach.. takie rzeczy sa. Warunki uprawy znajdziesz, konieczne zabiegi
beda opisane, przyklady nasadzen tez, a jesli jesli las masz luzny, to
tylko sadzic :-)
Reszta to kwestia Twojego wyczucia i wyobrazni, ale tym tez sie nie martw,
wszyscy caly czas w swoich ogrodkach cos wykopuja i przenosza, bo kuncepcja
sie w trakcie odmienila :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

4. Data: 2004-09-01 16:37:45

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

Elcia W. wrote:

> [...]
> google nie za bradzo chcą byc moim przyjacielem, a pan w księgarni
> stwierdził, że na temat ogrodów lesnych książek on nie ma i nie zna.
Niedawno czytałem:
Autor Harper, Peter
Tytuł Ogród naturalny /
Adres wydaw. Warszawa : "bis", 2000.
ISBN 8388461028
Opis fiz. 284 s. : fot., mapy, rys., wykr. ; 25 cm.

W guglach też tę książkę można znaleźć:
http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=ogr%C3%
B3d+naturalny&btnG=Szukaj+z+Google&lr=lang_pl
--
Dziadek

5. Data: 2004-09-01 17:31:49

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> [...]
>
> W guglach też tę książkę można znaleźć:

http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=ogr%C3%
B3d+naturalny&btnG=Szukaj+z+Google&lr=lang_pl

Eeeee przebierańcu, nie możesz kogo innego udawać? nie ma na grupie np
policjanta

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek