Re: Chciałbym założyć winnic

From: "Agent 0700" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Chciałbym założyć winnic
Date: Mon, 3 Mar 2003 20:21:35 +0100

Witam
Moja sytuacja wygląda tak:
Pracuję w dobrej firmie (DTP - skład gazety, ulotek, książek) i nie
chcęwinnicy jako jedynego źródła utrzymania.
Porywałem się na kilka różnych dziwnych przedsięwzięć - ludzie mówili, że
nie wyjdzie (m.in. produkcja kostki brukowej), ale nie na skalę przemysłową
(bardzo małe inwestycje), na przemysłową się nie zdecydowałem bo
ludzi jednak nie bardzo stać na to - zrobiłem na własne potrzeby i bardzo
dobrze wyszła.
Kończę w tym roku studia (psychologia kliniczna), kończę budowę domu i.....
będę miał za dużo czasu.
I teraz jest na topie winogron.
Wiele różnych dziwnych pomysłów udawało mi się i nie widzę powodów dlaczego
i to nie miałoby się udać.

To prawda, że nie wiem czego chcę, ale i tak chcę mieć winogrona, nie wiem
tylko czy decydować się na plantację

> mróz i choroby, a uprawa ich jest bardziej opłacalna. Odmiany deserowe,
Mi się wydawało, że deserowe są bardziej opłacalne, ale w końcu na razie
jestem laikiem.

> A co chcesz robić z owocami? Wino? Rodzynki? Sprzedawac do jedzenia na
> œwieżo?
Chyba sprzedawać. a co Pan proponuje? Gdzie sprzedawać? na skupie? czy
jakieś umowy?

Mi się nie kojarzy
Jacek Placek na oleju