Re: Chemia zakochania. Bossski stan. Czy podlega kontroli?

From: "Chiron" <e...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Chemia zakochania. Bossski stan. Czy podlega kontroli?
Date: Sat, 1 Aug 2009 22:48:08 +0200

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:h51jqq$3tg$1@inews.gazeta.pl...

> Owszem wysyła sygnały. Tylko po pierwsze każda osoba wysyła i takie i
> takie sygnały i nie dylko za pośrednictwem świadomości. Po drugie pewnie
> żadna z osób odbierających sygnały nie odbiera ich właściwie, ponieważ
> różnie od innych je interpretuje. Większość z nas zidentyfikuje je takimi,
> jakimi chciałby, żeby one były.
> Nie ma lekko. To nie jest czarno białe.

To, co napisałeś- IMHO jest bardzo wydumane. OK- są ludzie, któzy nie chcą
polegać (nie mają z nimi kontaktu) na swoich odczuciach. Jednak- po
pierwsze- wśród kobiet jest ich mniejszość, a po drugie- i takich
"wymyślonych" facetów też nie tak dużo. To wszystko jest bardzo proste i
oczywiste- jeśli tylko się za dużo nie wymyśla. Naprawdę

Chiron
z pozdrowieniami, rzecz jasna:-)