Chemia zakochania. Bossski stan. Czy podlega kontroli?

221. Data: 2009-08-04 18:35:28

Temat: Re: Chemia zakochania. Bossski stan. Czy podlega kontroli?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Aug 2009 00:01:57 +0200, michal napisał(a):

> Muszę Ci uwierzyć, bo co mi pozostaje. Osobiście uważam, że jest to
> nimożliwe.

Dla Ciebie nie. To zalezy od mentalności. Ty masz inną, Ty nawet o
spotkaniu grupy nie mówisz żonie...

222. Data: 2009-08-04 18:36:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Aug 2009 00:06:01 +0200, Paulinka napisał(a):

> Przyniesie mu problemy, standard amerykańskiej produkcji.
> A jako Polka tak oderwanej od czapy fabuły dawno nie widziałam.

Jako Polka protestuję.

223. Data: 2009-08-04 18:37:10

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Owszem, powinien, ale autonomia w mażeństwie/miłości nie oznacza istnienia
> szarych stref...

A gdzie ja pisałam o szarych strefach, nieuczciwości etc?
--

Paulinka

224. Data: 2009-08-04 18:38:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Aug 2009 00:13:52 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Naszego ja?! Wiesz jak cudownie się żyje- jak człowiek nie musi kłamać?
> Cudownie! Naprawdę. IMO- dla każdego osiągalne. Kwestia- co się ceni...

Dokładnie :-)
Pamiętam, kiedy to się u mnie zaczęło :-)
Jest bosko. I święty spokój, że nie muszę pamiętać, co komu powiedziałam...
a tylko tę jedną, autentyczną wersję wydarzeń/sytuacji/intencji...
:-)

225. Data: 2009-08-04 18:40:29

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest zdrada mentalna. Typowa zdrada mentalna. To nawet gorsze, niż
> seksualna.

Nawet nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, w co wdepnęłaś ;o)

Najgorsza wedle tego jest zdrada atmaniczna, ale ;o)

Pzdr
Paweł

226. Data: 2009-08-04 18:41:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Aug 2009 00:46:38 +0200, michal napisał(a):

> Odróżniam pojęcie kłamstawa od intymnej autonomii i szanowania tej autonomi
> u drugiego człowieka. Chiron, to jest wyższa szkoła jazdy.

Niemówienie zonie o pewnych sprawkach? He he...
;-PPP

227. Data: 2009-08-04 18:44:20

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> To trzeba trzymać za te żołędzie? Tak sprawdzają tylko baby.

Raczej dziki :)

--
Pozdrawiam - Aicha (dzika)

228. Data: 2009-08-04 18:45:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Aug 2009 16:38:33 +0200, bazyli4 napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Raczej chcesz go postrzegać takim, jakim byś chciał, żeby był ;o)

Jesteś biednym człowiekiem, bez żadnego wpływu na własne życie.

229. Data: 2009-08-04 18:46:14

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie nie ma przez co innego...

Można jeszcze za siebie :D

--
Pozdrawiam - (w)Aicha

230. Data: 2009-08-04 18:46:22

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> ...a potem pretensje do życia i całego świata wokół.

Chyba nie rozumiesz pojęcia autonomii.

--

Paulinka

Moja wolność