Homosie w akcji

1. Data: 2009-07-30 14:03:23

Temat: Homosie w akcji
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.onet.pl/2015997,11,item.html
"(...)Przekład amerykańskiej bajki "Z Tangiem jest nas troje" wyda
wydawnictwo Roberta Biedronia. - Już przedszkolaki powinny się uczyć
tolerancji i szacunku dla drugiego człowieka, powiedział "Dziennikowi"
działacz Kampanii Przeciw Homofobii.(...)"

I słusznie - chłopcy już w przedszkolu powinni wiedzieć, że uganianie
się tylko i wyłącznie za dziewczynami jest be! Co za homofobiczna
przypadłość! Przecież z kolegą też można się fajnie bawić - w
tatusia i tatusia w szczególności...

2. Data: 2009-07-30 14:23:43

Temat: Re: Homosie w akcji
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> [...]
> się tylko i wyłącznie za dziewczynami jest be! Co za homofobiczna
> przypadłość! Przecież z kolegą też można się fajnie bawić - w

Chodzi o tolerancję, a nie nauczanie jak być homo, godne traktowanie
drugiego człowieka, a nie naśladowanie jego zachowań.

3. Data: 2009-07-30 14:49:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> Chodzi o tolerancję, a nie nauczanie jak być homo, godne traktowanie
> drugiego człowieka, a nie naśladowanie jego zachowań.

Ale to fajny projekt, bo to otwiera szerszą perspektywe na działalność
kk jako instytucję szerzącą zło i utwalającą choroby psychiczne w
społeczeństwie[ czytaliście posty i ilu trzeba leczyć], dziecko wróci
ze szkoły do domu i zobaczy wykrzywioną twarz tatusia homofobią i
powie = że też mój dom spotyka nieszczęście choroby psychicznej,
przykro mi tatuś , ale muszę wezwać pogotowie ,bo fobia jest zaraźliwa
i komuś krzywdę zrobisz. Rewelacyjny projekt moim zdaniem , dbający o
higienę zdrowia psychicznego społeczęństwa.

4. Data: 2009-07-30 15:05:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lip, 16:23, glob <r...@g...com> wrote:

> Chodzi o tolerancję, a nie nauczanie jak być homo, godne traktowanie
> drugiego człowieka, a nie naśladowanie jego zachowań.

O co dorosłym chodzi, to chodzi. Tylko, że dziecku z tego konkretnego
projektu wychodzi "Być gejem - to takie fajne!". :->

5. Data: 2009-07-30 15:06:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lip, 16:49, glob <r...@g...com> wrote:

> Rewelacyjny projekt moim zdaniem , dbający o
> higienę zdrowia psychicznego społeczęństwa.

Już tam społeczeństwo samo potrafi zadbać o swoją higienę psychiczną w
TYM ujęciu, na szczęście. Nie mam obaw.

6. Data: 2009-07-30 16:11:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> O co dorosłym chodzi, to chodzi. Tylko, że dziecku z tego konkretnego
> projektu wychodzi "Być gejem - to takie fajne!". :->

Właśnie dziecko szybciej załapie, by traktować drugą osobę jak
człowieka, niż ktoś przez całe życie tkwiący w mitologi
odczłowieczania, dla takiego później dorosłego dziecka , będzie
nieprawdopodobne jak można było tak traktować drugiego człowieka.
Uważając normalne za chore i uważać homo za zaraźliwe. Tak jak nam
obecnym ciarki przechodzą przez skóre jak sąd skazywał a nawet
własnoręcznie wykonywał , obcinanie genitali, obdzieranie ze skóry,
łamanie kołem,topienie, wystawianie obcientej głowy na bramy miasta i
taka kara spotykała tylko za obrazę majestatu, heręzję itd.
Kogoś takiego jak średniowieczni sędziowie obecnie w cywilizowanym
świecie weźmiemy za psychola ,bandziora ,wariata i takich zamykamy
izolujemy.

7. Data: 2009-07-30 16:16:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Już tam społeczeństwo samo potrafi zadbać o swoją higienę psychiczną w
> TYM ujęciu, na szczęście. Nie mam obaw.
Magiczne myślenie, tak jak społeczeństwa zadbały same w wiarę Hitlerów
i Stalinów itd.

8. Data: 2009-07-30 17:04:23

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

d.googlegroups.com...
[...]

Mamy prawo i obowiązek przeciwstawiać się propagowaniu homoseksualizmu. Ktoś
w końcu nie wytrzyma- i przez takich Biedroniów rozpoczną się pogromy
niczemu niewinnych homosiów, którzy ani nie chcą nikogo adoptować, ani
pokręconych bajek dzieciom czytać- chcą tylko zaspokajać swoje chucie za
firankami okien, w swoich domach. Może wtedy sami pogonią takich
biedroniowatych na cztery wiatry?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

9. Data: 2009-07-30 17:07:08

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...

Ikselka napisał(a):
> [...]

Chodzi o tolerancję, a nie nauczanie jak być homo, godne traktowanie
drugiego człowieka, a nie naśladowanie jego zachowań.

Jeśli jakiś taki człowiek przeczyta taką bajkę w przyszłości mojemu wnukowi
w przedszkolu- to straci uzębienie. Jestem bardzo tolerancyjny- poważnie

Chiron

10. Data: 2009-07-30 17:11:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lip, 18:16, glob <r...@g...com> wrote:

> Magiczne myślenie, tak jak społeczeństwa zadbały same w wiarę Hitlerów
> i Stalinów itd.

...w odpowiednim momencie ich uśmiercając :-)

Z SCP
Z PSPolityka
edukacja zróżnicowana
Powstanie i prawda o upadku.