Moja wolność

1. Data: 2009-07-30 15:18:52

Temat: Moja wolność
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wolność słowa jest niezwykle cenna: bowiem polega ona nie na wolności
powiedzenia wszystkiego, co się myśli, ale na tym, że nie musi się
myśleć
tego wszystkiego, co się mówi.
Peter Furth"

... byleby ludzie zachowywali się zgodnie z przewidywaniami i planem
mówiącego. To takie przyjemne :-)

2. Data: 2009-07-30 15:59:40

Temat: Re: Moja wolność
Od: jadrys <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> tego wszystkiego, co się mówi.
> Peter Furth"
>
> ... byleby ludzie zachowywali się zgodnie z przewidywaniami i planem

A jak to się ma do wolności wypowiedzi swojej opinii o np. p. prezydencie?

3. Data: 2009-07-30 17:10:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lip, 17:59, jadrys <i...@y...com> wrote:

> A jak to się ma do wolności wypowiedzi swojej opinii o np. p. prezydencie?

Bardzo szanuję Lecha Kaczyńskiego. Tak myślę i tak mówię, bo jestem
niewolnicą tylko własnego sumienia. Natomiast na doWOLNIE wybrane inne
tematy mogę mówić niekoniecznie to, co myślę i myśleć niekoniecznie
to, co mówię :-)

4. Data: 2009-07-30 17:52:32

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Bardzo szanuję Lecha Kaczyńskiego. Tak myślę i tak mówię, bo jestem
> niewolnicą tylko własnego sumienia.

Że Ty go szanujesz to jedna sprawa, Ale że chciałabyś zabronić innym
wyrażać swoje opinie (negatywne) o nim to druga.. Pamiętasz, był kiedyś
wątek na ten temat, gdzie z dużą determinacją popierałaś cenzurę
negatywnych wypowiedzi o p. prezydencie..

5. Data: 2009-07-30 19:30:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lip, 19:52, jadrys <C...@y...com> wrote:

> Że Ty go szanujesz to jedna sprawa, Ale że chciałabyś zabronić innym
> wyrażać swoje opinie (negatywne)

Obrażające.

> o nim to druga.. Pamiętasz, był kiedyś
> wątek na ten temat, gdzie z dużą determinacją popierałaś cenzurę
> negatywnych wypowiedzi o p. prezydencie..

Obrażających prezydenta - tego czy innego prezydenta lub inną osobę
reprezentującą mój Kraj.

Odróżnienie negatywów od obrazy jest podstawą. Jeśli napiszę o Tusku,
że go nie popieram i nie szanuję, bo kłamie - to jest to negatyw.
Jeśli napiszę, że jest kłamliwą parszywą niemiecką gnidą - to jest
obraza. Wybieram i twierdzę zatem to pierwsze, bo pnie jest obrazą, po
drugie jest zgodne z faktami, którym nikt nie może zaprzeczyć.

6. Data: 2009-07-30 20:47:15

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
> tego wszystkiego, co się mówi.
> Peter Furth"
>
> ... byleby ludzie zachowywali się zgodnie z przewidywaniami i planem

Stworzyłaś flejm (lol), odwrotnie proporcjonalny do swojej kompromitacji
miesiąca.
--

Paulinka

7. Data: 2009-07-30 21:11:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lip, 22:47, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

> Stworzyłaś flejm (lol), odwrotnie proporcjonalny do swojej kompromitacji
> miesiąca.

Też tak myślę, że nie była to jakaś wielka kompromitacja. Ale wreszcie
kąsek dla tych, co kolekcjonują moje wpadki systematycznie, wiernie i
nałogowo, kąsek na tyle znaczący, że dostali spazmów radości z jego
powodu - ale to już wina ich smutnawego i nudnego świata, nie moja, że
ich musi cieszyć małe słówko "rebus" odmienione tendencyjnie (ech,
rebusy jednak rządzą...) :-D
Podobnie niedawno - bratowa mojego TŻ, schnąca latami z zazdrości, nie
mogąc się doszukać w mojej urodzie niczego, co by ją UCIESZYŁO (hie,
hie...), w same moje imieniny, zaraz po złożeniu mi szczerych (a
jakże!) życzeń, usiadłszy w fotelu obok mnie w salonie, nagle,
wreszcie i ku swemu niebotycznemu szczęściu osiągnęła szczytowanie:
"masz żylak!!!"
:-)

PS. Ano, mam - pajączki na prawej łydce. Se zrobię elektrokoagulacyjny
zabieżek - na koszt kochającego TŻta, oczywiście, a jakże, już mi sam
zaproponował, żeby tamtej radochę skrócić, choć mnie i jemu tam wsio
ryba - on kocha moje wszystkie żyłki i wszystkie nasze większe a
zawsze celowe życiowe wpadki w liczbie dwóch :-)))

8. Data: 2009-07-30 21:18:45

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> jakże!) życzeń, usiadłszy w fotelu obok mnie w salonie, nagle,
> wreszcie i ku swemu niebotycznemu szczęściu osiągnęła szczytowanie:

Ja tak krótko, bo godzina późna. Masz napieprzone w głowie. I bardzo
współczuję Ci braku kontrolki, która wskazuje, kiedy już jest się
śmiesznym, a kiedy jeszcze nie.

> [...]
> ryba - on kocha moje wszystkie żyłki i wszystkie nasze większe a
> zawsze celowe życiowe wpadki w liczbie dwóch :-)))

Jak zaczniesz pisać o hemoroidach, to obiecuję odsubskrybuję grupę.

--

Paulinka

9. Data: 2009-07-30 21:25:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lip, 23:18, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

> Ja tak krótko, bo godzina późna. Masz napieprzone w głowie. I bardzo
> współczuję Ci braku kontrolki, która wskazuje, kiedy już jest się
> śmiesznym, a kiedy jeszcze nie.

Ważne, że Ty ją masz - ale słabo działa. Wolę żadną :-)

> Jak zaczniesz pisać o hemoroidach, to obiecuję odsubskrybuję grupę.
>
> --
>
> Paulinka

To chyba zacznę :-)

Kocham hemoroidy Kocham hemoroidy
[...]

To jak, spełnisz obietnicę dziś, czy jutro? Bo za pół godziny już
jutro :-)))

10. Data: 2009-07-30 22:24:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...

Rebus to zagadka rysunkowa albo.......... rebus od rebe...

Rebe raby - parchy i dziady...

Nie popełniłaś błędu.

Homosie w akcji
Z SCP