Moja wolność

421. Data: 2009-08-11 08:19:51

Temat: Re: Moja wolność
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal wrote:
> Są: Bogumiła C., Romualda W., Celestyna G. i mój stara żeliwna rura
> kanalizacyjna, którą trzeba było w czasie remontu roztłuc i ze stropu
> wywalić. ;D

poprawka:
"...m o j a stara rura... " :)

michał

422. Data: 2009-08-11 08:21:07

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Na Twoim miejscu, Qro, obraziłabym się naśmierć.

Właśnie już wiem, dlaczegom umarła

> Qry nie mają zębów przecież (Qro?).

Z tej starości nie mają.

Qra, bezzębnie z zaświatów

423. Data: 2009-08-11 08:22:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Oni Qra są bardzo a bardzo sympatyczni, choć i owszem, zgryźliwi jak
> cholera :-DDD

Proszę bez takich nam tu inwektyw!!!1111

Qra, bezzębnie z zaświatów

424. Data: 2009-08-11 12:53:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2009 10:22:17 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Proszę bez takich nam tu inwektyw!!!1111
>
> Qra, bezzębnie z zaświatów

OK, skoro wolicie "dziobaci" zamiast zgryźliwi :-)

425. Data: 2009-08-29 21:52:02

Od: "John Doe" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Bardzo szanuję Lecha Kaczyńskiego. Tak myślę i tak mówię, bo jestem
> niewolnicą tylko własnego sumienia. Natomiast na doWOLNIE wybrane inne
> tematy mogę mówić niekoniecznie to, co myślę i myśleć niekoniecznie
> to, co mówię :-)

Jak kazdy prawdziwy polak-katolik

426. Data: 2009-08-29 21:54:35

Od: "John Doe" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Spróbuj.

Ot co :)

427. Data: 2009-08-29 21:55:49

Od: "John Doe" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Nie, nigdy nie klamię. czasem tylko nie mówię wszystkiego, komu nie
> warto.

W piśmie stoi: nie rzucaj perł przed wieprze.

428. Data: 2009-08-29 21:58:01

Od: "John Doe" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> jakże!) życzeń, usiadłszy w fotelu obok mnie w salonie, nagle,
> wreszcie i ku swemu niebotycznemu szczęściu osiągnęła szczytowanie:
> "masz żylak!!!"
> :-)
>
> PS. Ano, mam - pajączki na prawej łydce. Se zrobię elektrokoagulacyjny
> zabieżek - na koszt kochającego TŻta, oczywiście, a jakże, już mi sam
> zaproponował, żeby tamtej radochę skrócić, choć mnie i jemu tam wsio
> ryba - on kocha moje wszystkie żyłki i wszystkie nasze większe a
> zawsze celowe życiowe wpadki w liczbie dwóch :-)))

No poprostu idylla :)

Homosie w akcji
Z SCP
Z PSPolityka