Homosie w akcji

11. Data: 2009-07-30 17:12:24

Temat: Re: Homosie w akcji
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lip, 19:04, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:ba25e8a7-b2c0-4b48-a35e-3eae802b34a2@
c29g2000yqd.googlegroups.com...http://wiadomosci.one
t.pl/2015997,11,item.html
> [...]
> się tylko i wyłącznie za dziewczynami jest be! Co za homofobiczna
> przypadłość! Przecież z kolegą też można się fajnie bawić - w
> tatusia i tatusia w szczególności...
>
> Mamy prawo i obowiązek przeciwstawiać się propagowaniu homoseksualizmu. Ktoś
> w końcu nie wytrzyma- i przez takich Biedroniów rozpoczną się pogromy
> niczemu niewinnych homosiów, którzy ani nie chcą nikogo adoptować, ani
> pokręconych bajek dzieciom czytać- chcą tylko zaspokajać swoje chucie za
> firankami okien, w swoich domach. Może wtedy sami pogonią takich

Dokładnie tak myślę.

12. Data: 2009-07-30 17:14:08

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...

> Chodzi o tolerancję, a nie nauczanie jak być homo, godne traktowanie
> drugiego człowieka, a nie naśladowanie jego zachowań.

> Jeśli jakiś taki człowiek przeczyta taką bajkę w przyszłości mojemu
> wnukowi w przedszkolu- to straci uzębienie. Jestem bardzo
> tolerancyjny- poważnie
>
> Chiron

Jesteś przede wszystkim niedoinformowany. Myślisz że homoseksualizm
można komuś wpoić? Można kogoś tego nauczyć? Otóż wiedz że
homoseksualistą trzeba sie urodzić, nie jest to cecha nabywana..

13. Data: 2009-07-30 17:25:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lip, 19:07, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:

> Jeśli jakiś taki człowiek przeczyta taką bajkę w przyszłości mojemu wnukowi
> w przedszkolu- to straci uzębienie. Jestem bardzo tolerancyjny- poważnie

Ba - żeby tylko w przedszkolu. Ja nawet w szkole będę baaaardzo...
tolerancyjna, kiedy przyjdzie do mojego wnuka na lekcję miły pan i z
nóżką na nóżce, poprawiając sobie włoski za uszkiem, będzie opowiadał
o pięknej miłości człowieka do człowieka... bo taki naszym wnukom się
szykuje w szkole program nauczania ETYKI...

Ale Litwa walczy z tym JUŻ:

http://www.feminoteka.pl/news.php?readmore=5247

"Litewski Sejm walczy z gejami
newsyParlament w Wilnie odrzucił wczoraj prezydenckie weto do ustawy,
która zakazuje mówienia o gejach np. w szkołach. - To
instytucjonalizacja homofobii - protestuje Amnesty International. Nowe
litewskie prawo "O ochronie przed szkodliwą informacją" zakazuje
"narażania nieletnich na przekaz zawierający pozytywny obraz
orientacji homoseksualnej" w szkołach, miejscach publicznych oraz
mediach oglądanych przez dzieci. Zdaniem twórców ustawy oznaczałoby to
bowiem niedopuszczalną "promocję homoseksualizmu".

Gdyby litewskie prokuratury i sądy zaczęły rygorystycznie wypełniać
nową ustawę, to szefowie litewskiej telewizji pokazujący poza późnymi
godzinami wieczornymi programy o gejach jako ludziach normalnych
mogliby trafić do więzienia nawet na trzy lata. Prawo w praktyce
narzuca też nauczycielom zakaz nauczania o homoseksualizmie zgodnie ze
współczesną medycyną i socjologią.(...)

Były litewski prezydent Valdas Adamkus, który zakończył kadencję w
ostatnią niedzielę, zawetował kontrowersyjną ustawę pod koniec
czerwca. Jednak Sejm odrzucił wczoraj jego weto. Prawo, które wywołuje
ostrą krytykę międzynarodowych organizacji praw człowieka, posłowie
zatwierdzili przytłaczającą większością 87 głosów, przy sześciu
popierających weto i 25 wstrzymujących się.

Ustawa wejdzie w życie w marcu 2010 r. (...) Teraz jedyną szansą na
zmianę nowego prawa jest zapowiadana apelacja działaczy gejowskich do
Międzynarodowego Trybunału Sprawiedliwości w Strasburgu.

Litewską ustawę w Radzie Europy potępili już przedstawiciele Wlk.
Brytanii, która do 2003 r. też miała prawo zakazujące uczenia o
homoseksualizmie w szkołach. Uchwalono je w latach 80. za rządów
Margaret Thatcher, za którą brytyjskich gejów przepraszał niedawno
obecny szef torysów David Cameron."

Oraz wiecej na ten temat:

http://www.rp.pl/artykul/337024.html

"Zakazaliśmy jedynie homoseksualnej propagandy
Katarzyna Zuchowicz 20-07-2009, ostatnia aktualizacja 20-07-2009 01:50

- Nie prześladujemy homoseksualistów. Jednak nie zgadzamy się z tym,
by narzucali nam swój styl życia. To jest niebezpieczne dla naszych
dzieci - mówi litewski polityk w rozmowie z Katarzyną Zuchowicz
źródło: Reuters
autor zdjęcia: Mirosław Owczarek
źródło: Rzeczpospolita
+zobacz więcej

Rz: Środowiska homoseksualistów są oburzone. Litewski parlament
najpierw przyjął antygejowską "ustawę o prawie do ochrony nieletnich
przed szkodliwym wpływem dostępu do informacji publicznej", a po
zawetowaniu jej przez prezydenta w ubiegłym tygodniu obalił weto. Skąd
u was tyle niechęci do gejów?

Valentinas Mazuronis: Celem tej ustawy nie jest tylko ochrona naszych
dzieci przed sposobem życia forsowanym przez homoseksualistów. Nowe
przepisy mają też chronić młodzież przed treściami promującymi
przemoc, okrucieństwo, złe nawyki.

Ustawa jednak wprost zakazuje reklamowania homoseksualizmu,
biseksualizmu, poligamii. Mówi też o tym, że każda informacja
pokazująca te orientacje w pozytywnym świetle ma zły wpływ na
psychiczne i fizyczne zdrowie młodych ludzi.

Każdy może żyć, jak chce. Nikomu niczego nie zabraniamy i nikogo nie
dyskryminujemy. Ale nienormalne jest, gdy jedna grupa - w tym
przypadku mówimy o homoseksualistach - próbuje wpływać na innych. Nie
prześladujemy homoseksualistów. Jednak nie zgadzamy się z tym, by
narzucali nam swój styl życia. Nie muszą się obnosić ze swoją
orientacją seksualną. Naszym zdaniem to jest niebezpieczne dla dzieci.

W jaki sposób homoseksualiści zagrażają dzieciom?

Dzieci patrzą, obserwują. Niektóre powiedzą: "O, to ciekawe. Może
warto spróbować". Niech homoseksualiści robią, co chcą, ale niech się
z tym nie obnoszą. Uważamy, że nie tędy droga do edukacji młodych
ludzi. Nie podobają się nam parady gejów. Owszem, niech się spotykają.
Ale nie w centrum miasta, gdzie wielu ludzi chodzi z dziećmi na
spacery.

Najgłośniejszy na Litwie orędownik tej ustawy poseł Petras Grażulis z
pana partii uważa, że dzięki nowemu prawu Litwa wychowa zdrowe
pokolenia, których nie dotknie szerząca się wokół zgniła kultura.

W pełni się z nim zgadzam.

Czy nowa ustawa zakaże rozpowszechniania informacji o
homoseksualizmie?

W żadnym wypadku! Ona zakazuje tylko propagandy homoseksualnej.
Telewizja publiczna nie powinna pokazywać takich treści w programach
dla dzieci.

Czy od marca 2010 roku, kiedy ustawa wejdzie w życie, nauczyciele w
szkołach nie będą już mogli rozmawiać z uczniami o homoseksualizmie?

Nie ma problemu, gdy nauczyciel opowiada o homo- seksualizmie z
naukowego punktu widzenia - to normalna edukacja. Ale trzeba wiedzieć,
w którym miejscu się zatrzymać. Nauczyciel nie może szerzyć
propagandy. Mieliśmy już taką sytuację, która w dodatku dotyczyła nie
uczniów, ale przedszkolaków. Wydrukowano u nas dla nauczycieli
przedszkolnych książki z bajkami dla najmłodszych. Jedna z nich była o
dwóch królowych, które żyły razem i były bardzo szczęśliwe. To w
żadnym razie nie była obiektywna informacja, ale zwykła propaganda.
Spotkała się zresztą z silną reakcją społeczną. Oburzeni byli
zwłaszcza rodzice przedszkolaków.

Załóżmy, że uczniowie podczas lekcji omawiają np. książki Oskara
Wilde'a. Czy nauczyciel będzie mógł powiedzieć im, jakiej orientacji
seksualnej był pisarz?

Gdyby nauczyciel potraktował to jako zwykłą informację, byłoby to do
zaakceptowania. Ale gdyby wykorzystał to do tłumaczenia, że
homoseksualizm to normalna rzecz, bo jest częścią zachodniego stylu
życia, na pewno nie byłby to dobry pomysł.

A reklamy z udziałem dwóch mężczyzn czy dwóch kobiet w telewizji lub
na ulicznych billboardach? Czy ustawa zakaże ich?

Jeśli dwie kobiety czy dwóch mężczyzn po prostu siedzą obok siebie, to
nie ma w tym nic nienormalnego. Jeśli jednak w tej reklamie będą na
przykład siedzieć w samochodzie i okazywać sobie uczucia, to jest nie
do zaakceptowania. Nie chciałbym, aby patrzyły na to moje dzieci i
wnuki.

A chciałby pan, żeby gazety pisały np. o adopcji dzieci przez pary
gejowskie w Wielkiej Brytanii albo odnotowywały pierwsze małżeństwa
homoseksualne w kolejnych krajach?

Chodzi nam tylko o to, aby takie wiadomości nie pojawiały się w
magazynach dla dzieci.

Jak nowe przepisy odebrali Litwini?

Są po naszej stronie. Większość narodu zgadza się, że trzeba chronić
naszą największą wartość - tradycyjną rodzinę.

Dlaczego zatem ustawę zawetował prezydent?

Jego zdaniem w ustawie było mało konkretów. Była zbyt ogólna.

Skoro jest tak ogólna, a w dodatku nie przewiduje sankcji karnych, to
czy rzeczywiście może ochronić młodych ludzi? Poza tym jest Internet,
zagraniczne media i jeśli młodzież będzie chciała przeczytać o
homoseksualizmie, to i tak przeczyta.

Oczywiście, pełna ochrona przed propagandą homoseksualną nie jest
możliwa. Nie da się całkowicie zablokować dzieciom dostępu do takich
treści. Ale ta ustawa to pierwszy krok. Ważny dla nas wszystkich, a
przede wszystkim dla naszych dzieci. Jest przecież tradycyjna rodzina,
normalna miłość między kobietą i mężczyzną. Nie ma potrzeby, by
edukację w tej kwestii prowadzili homoseksualiści.

Dwa lata temu w litewskim parlamencie został przeprowadzony sondaż.
Posłowie odpowiadali, co myślą o homoseksualizmie. Ponad połowa miała
skojarzenia z perwersją, dewiacją, chorobą.

Nie twierdzę, że homoseksualizm to choroba. Ale wolę tradycyjną
rodzinę. To ona stanowi podstawę społeczeństwa. Jeśli ktoś chce żyć w
inny sposób, proszę bardzo - to jego wybór. Ale jeszcze raz powtórzę:
nie mam ochoty patrzeć na to, jak homoseksualiści okazują sobie
uczucia. Zwłaszcza w centrach miast, w miejscach publicznych.

Czy homoseksualiści mają dziś trudne życie na Litwie?

Nie, absolutnie. Nie można nikogo dyskryminować tylko dlatego, że jest
homoseksualistą. Ale nie podoba się nam, że ta grupa w sposób
agresywny próbuje wpływać na inne grupy ludzi i zdobywać różne
przywileje. Wszyscy powinni być równi. Żadna grupa społeczna nie
powinna mieć więcej praw niż inna.

Z powodu tej ustawy na Litwę posypały się gromy z Unii Europejskiej.
Cytuję: "szalony pomysł, całkowicie nieeuropejski", "dokument
sprzeczny ze standardami UE, gdzie prawa mniejszości powinny być
respektowane", "Litwa naruszyła europejskie zasady"...

Cieszę się, że Litwa należy do UE. Ale każdy z krajów Unii może mieć
własne zdanie w różnych sprawach. My jesteśmy małym krajem i małym
narodem. Tym bardziej musimy bronić wartości, w które wierzymy. Być
może homoseksualizm nie jest problemem dla większych państw, takich
jak Francja czy Niemcy, ale dla małego kraju niesłychanie ważne jest
zdrowie narodu.

Czy podobne ustawy przydałyby się innym państwom Unii?

Każdy kraj musi decydować za siebie. To rządy poszczególnych państw,
również Polski, muszą zdecydować, jak chcą, by ludzie żyli, i o czym
mają się uczyć ich dzieci.

Valentinas Mazuronis jest architektem i politykiem, liderem frakcji
parlamentarnej i wiceprzewodniczącym partii Porządek i Sprawiedliwość.
Był kandydatem swojej partii w tegorocznych wyborach prezydenckich -
zajął trzecie miejsce, zdobywając 6 proc. głosów
Rzeczpospolita"

14. Data: 2009-07-30 17:27:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lip, 19:14, jadrys <C...@y...com> wrote:

> Jesteś przede wszystkim niedoinformowany. Myślisz że homoseksualizm
> można komuś wpoić? Można kogoś tego nauczyć? Otóż wiedz że
> homoseksualistą trzeba sie urodzić, nie jest to cecha nabywana..

Nie ma żadnych naukowych dowodów na biologiczne uwarunkowania
homoseksualizmu.

15. Data: 2009-07-30 17:27:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

qm.googlegroups.com...

> Jesteś przede wszystkim niedoinformowany. Myślisz że homoseksualizm
> można komuś wpoić? Można kogoś tego nauczyć?

To może niekoniecznie, ale odpowiednimi zabiegami można "wsugerować" w
psychikę.

16. Data: 2009-07-30 17:33:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> ...w odpowiednim momencie ich uśmiercając :-)

Nie Ikselcia , to nadal trwa, tylko przybiera inne nazwy. Widzisz
człowiek jest rozdarty na sferę przedmiotową i podmiotową[ po środku
ww ,albo Bóg]
Kiedy w ramach pojęć, definicji[ one nie istnieją w rzeczywistości,ale
my myślimy dzieki nim] Uprzedmiotawia się , stabilizuje obraz
życia ,ludzi, to w ramach definicji, logiki i prawd robi się krzywdę
człowiekowi , zaczyna mitologizować się sferę pojęć i dla niej
wszystko staje się wyjaśnione. Człowiek zaczyna przeszkadzać ,
zaczynają ludzie fetyszyzować , im bardziej dogmatyczny tym wyżej w
chierarchii. Teraz mamy przechył w sferę przedmiotową. Rośnie na
świecie nietolerancja , do tego co się nie zmitologizowało w
definicji. I dobrze ''zambro'' mówi, ludzie zaczynają patrzeć w
przeszłość. Stare wyobrażenia rzeczywistości kiełkują jak grzyby na
deszczu, chociaż nas nie dotyczą, bo człowiek zdeterminowany ma pozór
bezpieczeństwa. Iks jesteś trupem i chcesz utrupiać.
Tu tylko chodzi o tolerancję do drugiego człowieka, a nie homo robić z
ludzi.To niesamowite jak katolikowi zrozumieć jest trudno, że homo to
zwykli ludzie.

17. Data: 2009-07-30 17:37:48

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
> komuś wpoić? Można kogoś tego nauczyć? Otóż wiedz że homoseksualistą
> trzeba sie urodzić, nie jest to cecha nabywana..

To nie ma nic do rzeczy. Jakim prawem ktoś deprawuje małe dzieci? Poza tym-
wielu homo- to ci, którzy zostali uwiedzeni w dzieciństwie
Chiron

18. Data: 2009-07-30 17:39:57

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

n.googlegroups.com...
> [...]

Był kandydatem swojej partii w tegorocznych wyborach prezydenckich -
zajął trzecie miejsce, zdobywając 6 proc. głosów

No cóż- widać u nich instynkt samozachowawczy nie zanikł...

pozdrawiam

Chiron

19. Data: 2009-07-30 17:44:27

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

m.googlegroups.com...

> To może niekoniecznie, ale odpowiednimi zabiegami można "wsugerować" w
> psychikę.

Oczywiści, po typowym "praniu mózgu" możliwe jest wszystko. Jednak mało
prawdopodobne jest zostanie homkiem ponieważ delikwent zobaczył paradę
"równości"i tak mu się to spodobało że został homoseksualistą..

20. Data: 2009-07-30 17:44:49

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie ma żadnych naukowych dowodów na biologiczne uwarunkowania
> homoseksualizmu.

Są.. Za to nie ma że jest to cecha nabywana (poza tezami paru paru
nawiedzonych homofobów)..

Z SCP
Z PSPolityka
edukacja zróżnicowana