Chemia zakochania. Bossski stan. Czy podlega kontroli?

91. Data: 2009-08-02 08:00:22

Temat: Re: Chemia zakochania. Bossski stan. Czy podlega kontroli?
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> wydumane - na chwałę dymania. żtp - byt określił świadomość.

To jest zwulgaryzowana prawda, że tak wydumam.

92. Data: 2009-08-02 09:00:58

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Rozumiem, że wycofałeś się z tezy, iż mam za mały kontakt ze sferą czucia.
> Bo nie wiem, czy się obrazić... :)

Nie - wręcz przeciwnie...spójrz jednak w wątek o terapii grupowej: wielu
może mieć nawet pewność, że tak jest (ja nie mam)- ale jaki sens powiedzenia
Ci o tym? Jedyna Twoja przewidywalna reakcja- to - jak sam napisałeś-
obrażenie się. Ja nie mam intencji obrażania rozmówców- ani nikogo innego.
Proponuję Ci, żebyś sam sobie odpowiedział, czy i jak często potrafisz
powiedzieć, co w danym momencie czujesz. Zawsze coś czujesz. A ile razy
potrafisz określić- co?
pozdrawiam

Chiron

93. Data: 2009-08-02 09:16:09

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Instynkt nie obudowany wiedzą, jeśli chodzi o sferę psychiczna człowieka,
> jest zwykle zawodny. Ale nie ma się co przejmować, albowiem istnieją
> mechanizmy obronne, które łagodzą ten ból. W tym przypadku wymieniłbym te
> bardziej znane, takie jak generalizacja, projekcja, racjonalizacja,
> wyparcie. Pozwalają one mieć wrażenie, że się pewne fakty trafnie
> przewidziało przed ich zaistnieniem lub zaliczyć zdarzenia do grupy
> niewartej rozważania. Szczególnie kobiety poddane tym mechanizmom chętnie
> określają całość mianem "intuicja". :)

Rozwaliło mnie to, co napisałeś..."Jak ci smakuje ta czekolada? Jest smaczna
i pożywna. W dotyku jedwabista. Nie próbowałem- po co? I wcale nie muszę -
sporo o tym czytałem. A jak bym próbował- to i tak bym nie wiedział.
Przecież zmysły są zawodne"

Chiron

94. Data: 2009-08-02 09:16:21

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> [...]
> do grupy niewartej rozważania. Szczególnie kobiety poddane tym
> mechanizmom chętnie określają całość mianem "intuicja". :)

tu nie chodzi o intuicję. tu chodzi o coś w rodzaju zakładania nogi na
nogę i kręcenia głową np :)

95. Data: 2009-08-02 09:18:21

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To jest zwulgaryzowana prawda, że tak wydumam.

A ja odnosze wrażenie, że po prostu prawda

Chiron

96. Data: 2009-08-02 09:18:59

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> To jest zwulgaryzowana prawda, że tak wydumam.

to jest życie, ze tak powiem.

97. Data: 2009-08-02 11:18:45

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> wcale nie muszę - sporo o tym czytałem. A jak bym próbował- to i tak
> bym nie wiedział. Przecież zmysły są zawodne"

Na razie musisz pozostać rozwalony. Bo to co Ty napisałeś, jest dla mnie nie
zrozumiałe. Może jakoś innymi słowami włumaczysz, o co Ci chodziło.

michał

98. Data: 2009-08-02 11:23:49

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> tu nie chodzi o intuicję. tu chodzi o coś w rodzaju zakładania nogi na
> nogę i kręcenia głową np :)

Na razie weź się za naukę, potem będziesz myślał o... świntuchu! Mały
TreneRek z drugiej klasy się w Tobie odezwał? :D
Ale poniekąd masz rację.

michał

99. Data: 2009-08-02 11:35:39

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> sens powiedzenia Ci o tym? Jedyna Twoja przewidywalna reakcja- to -
> jak sam napisałeś- obrażenie się. Ja nie mam intencji obrażania

Więc apeluję do Ciebie, żebyś w innej formie prezentował swoje poglądy i nie
imputował mi rzeczy, o których nie wiesz polegając na swojej wyobraźni
jedynie.
Nie mam też skłonności do obrażania się, bo to jest IMO głupie. Należało to
trktować jako żart. Ale tracę
chcęć rozmawiania na ciekawe tematy, kiedy u rozmówcy obok argumentów
merytorycznych pojawiają się zawoalowane oceny mojej percepcji.

> Proponuję Ci, żebyś sam sobie
> odpowiedział, czy i jak często potrafisz powiedzieć, co w danym
> momencie czujesz. Zawsze coś czujesz. A ile razy potrafisz określić-
> co? pozdrawiam

Takie pytania zadaję sobie często. Nie rozmawiałbym z Tobą (ani z nikim
tutaj) o zdradzie, flirtach, ich szkodzie dla związku, intuicji,
mechanizmach itp, gdybym takich pytań dotąd sobie nie stawiał. Moje poglądy
na te tematy są ukształtowane w wyniku mojego nimi zainteresowania.
Sądziłem, że to jest jasne dla każdego.

michał

100. Data: 2009-08-02 14:52:53

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> ...ale to już nie flirt:-)

Zależy, gdzie kto sobie sam ustawi granicę (to jak alkoholem, człowieka
pijącego na impreze dwa kieliszki wina raz w roku można ostatecznie nazwać
alkoholikiem)... ale to co w tym wątku to jeszcze flirt (z silnym
zaangażowaniem, ale... w jednym racja... flirt nakręca, nie zaś
deprymuje)....

Pzdr
Paweł

Moja wolność