Re: Chemia zakochania. Bossski stan. Czy podlega kontroli?

From: "Chiron" <e...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Chemia zakochania. Bossski stan. Czy podlega kontroli?
Date: Sun, 2 Aug 2009 11:00:58 +0200
<h513gg$e3r$1@news.onet.pl> <h51jqq$3tg$1@inews.gazeta.pl>
<h529ma$vh3$1@news.onet.pl> <h52a90$1bg$1@inews.gazeta.pl>
<h52ba3$3ao$1@news.onet.pl> <h52c19$8vv$1@inews.gazeta.pl>
<h52c9t$5bd$1@news.onet.pl> <h52csp$ckq$1@inews.gazeta.pl>
<h52d5c$6uk$1@news.onet.pl> <h52fru$op1$1@inews.gazeta.pl>

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:h52fru$op1$1@inews.gazeta.pl...

> Rozumiem, że wycofałeś się z tezy, iż mam za mały kontakt ze sferą czucia.
> Bo nie wiem, czy się obrazić... :)

Nie - wręcz przeciwnie...spójrz jednak w wątek o terapii grupowej: wielu
może mieć nawet pewność, że tak jest (ja nie mam)- ale jaki sens powiedzenia
Ci o tym? Jedyna Twoja przewidywalna reakcja- to - jak sam napisałeś-
obrażenie się. Ja nie mam intencji obrażania rozmówców- ani nikogo innego.
Proponuję Ci, żebyś sam sobie odpowiedział, czy i jak często potrafisz
powiedzieć, co w danym momencie czujesz. Zawsze coś czujesz. A ile razy
potrafisz określić- co?
pozdrawiam

Chiron