Re: Chemia zakochania. Bossski stan. Czy podlega kontroli?

From: "michal" <6...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Chemia zakochania. Bossski stan. Czy podlega kontroli?
Date: Sun, 2 Aug 2009 13:35:39 +0200
<h513gg$e3r$1@news.onet.pl> <h51jqq$3tg$1@inews.gazeta.pl>
<h529ma$vh3$1@news.onet.pl> <h52a90$1bg$1@inews.gazeta.pl>
<h52ba3$3ao$1@news.onet.pl> <h52c19$8vv$1@inews.gazeta.pl>
<h52c9t$5bd$1@news.onet.pl> <h52csp$ckq$1@inews.gazeta.pl>
<h52d5c$6uk$1@news.onet.pl> <h52fru$op1$1@inews.gazeta.pl>
<h53kka$5kt$1@news.onet.pl>

Chiron wrote:

> Nie - wręcz przeciwnie...spójrz jednak w wątek o terapii grupowej:
> wielu może mieć nawet pewność, że tak jest (ja nie mam)- ale jaki
> sens powiedzenia Ci o tym? Jedyna Twoja przewidywalna reakcja- to -
> jak sam napisałeś- obrażenie się. Ja nie mam intencji obrażania
> rozmówców- ani nikogo innego.

Więc apeluję do Ciebie, żebyś w innej formie prezentował swoje poglądy i nie
imputował mi rzeczy, o których nie wiesz polegając na swojej wyobraźni
jedynie.
Nie mam też skłonności do obrażania się, bo to jest IMO głupie. Należało to
trktować jako żart. Ale tracę
chcęć rozmawiania na ciekawe tematy, kiedy u rozmówcy obok argumentów
merytorycznych pojawiają się zawoalowane oceny mojej percepcji.

> Proponuję Ci, żebyś sam sobie
> odpowiedział, czy i jak często potrafisz powiedzieć, co w danym
> momencie czujesz. Zawsze coś czujesz. A ile razy potrafisz określić-
> co? pozdrawiam

Takie pytania zadaję sobie często. Nie rozmawiałbym z Tobą (ani z nikim
tutaj) o zdradzie, flirtach, ich szkodzie dla związku, intuicji,
mechanizmach itp, gdybym takich pytań dotąd sobie nie stawiał. Moje poglądy
na te tematy są ukształtowane w wyniku mojego nimi zainteresowania.
Sądziłem, że to jest jasne dla każdego.

michał