Re: Chirona trzeba przypilnowa? aby nie bra? antybiotyk?w.

Data: 2011-03-05 14:35:12
Temat: Re: Chirona trzeba przypilnowa? aby nie bra? antybiotyk?w.
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

BT IV wydanie:
<<... A diabła, który ich zwodzi, wrzucono do jeziora ognia i siarki, tam gdzie są
Bestia i Fałszywy Prorok. I będą cierpieć katusze we dnie i w nocy na wieki
wieków.Potem ujrzałem wielki biały tron i na nim Zasiadającego, od którego oblicza
uciekła ziemia i niebo, a miejsca dla nich nie znaleziono.I ujrzałem umarłych -
wielkich i małych - stojących przed tronem, a otwarto księgi. I inną księgę
otwarto, która jest księgą życia. I osądzono zmarłych z tego, co w księgach
zapisano, według ich czynów.I morze wydało zmarłych, co w nim byli, i Śmierć, i
Otchłań wydały zmarłych, co w nich byli, i każdy został osądzony według swoich
czynów. A Śmierć i Otchłań wrzucono do jeziora ognia. To jest śmierć druga -
jezioro ognia.Jeśli się ktoś nie znalazł zapisany w księdze życia, został wrzucony
do jeziora ognia...>>

Przekład ŚJ:
<<... A Diabeł, który ich wprowadzał w błąd, został wrzucony do jeziora ognia i
siarki, gdzie już się znajdowali zarówno Bestia, jak i fałszywy prorok; i będą
męczeni dzień i noc na wieki wieków.I ujrzałem wielki, biały tron i zasiadającego
na nim. Sprzed niego uciekły ziemia i niebo i już nie znaleziono dla nich
miejsca.I ujrzałem umarłych, wielkich i małych, stojących przed tronem, i otwarto
zwoje. Otwarto też inny zwój; jest to zwój życia. I umarli byli sądzeni z tego, co
napisano w zwojach, według swych uczynków.I wydało morze umarłych, którzy się w
nim znajdowali, i śmierć, i Hades wydały umarłych, którzy się w nich znajdowali, i
byli sądzeni każdy z osobna ? według swych uczynków.A śmierć i Hades wrzucono do
jeziora ognia. To oznacza drugą śmierć: jezioro ognia.A kogokolwiek nie znaleziono
zapisanego w księdze życia, tego wrzucono do jeziora ognia...>>

W Apokalipsie nie ma słowa "piekło".

Ewangelie Mateusza, Łukasza i Marka - jedyne miejsca w całej Biblii
gdzie występuje pojęcie "piekło" w formie wzmianki.

--
CB

Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

A diabeł, który ich zwodził,został wrzucony do jezioraz ognia i
siarki, gdzie znajduje się też zwierzę i fałszywy prorok, i będą
dręczeni dniem i nocą na wieki wieków. I widziałem wielki, biały tron
i tego, który na nim siedzi, przed którego obliczem pierzchła ziemia i
niebo, i miejsca dlanich nie było. I widziałem umarłych, wielkich i
małych, stojących przed tronem; i księgi zostały otwarte; również inna
księga, księga żywota została otwarta; i osądzenizostali umarli na
podstawie tego, co zgodnie z ich uczynkami było napisane w księgach. I
wydało morze umarłych, którzy w nim się znajdowali, również śmierći
piekło wydały umarłych, którzy w nich się znajdowali, i byli
osądzeni,każdy według uczynków swoich. I śmierć, i piekło zostały
wrzucone do jeziora ognistego; owo jezioro ogniste, to druga śmierć. I
jeżeli ktoś nie był zapisany w księdze żywota, został wrzucony do
jeziora ognistego.
Obj. 20,10-15
Udziałem zaś bojaźliwych iniewierzących, i skalanych,i zabójców, i
wszeteczników, i czarowników, i bałwochwalców, i wszystkich kłamców
będzie jezioro płonące ogniem i siarką. To jest śmierć druga.