Chironie, kłamco

11. Data: 2015-04-15 21:17:04

Temat: Re: Chironie, kłamco
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

.pl...

>Co Ci da zaprzeczanie?

Ja żądam faktów. Cytaty kłamco, cytaty. Nie brnij w kolejne kłamstwa - nie
masz cytatów, mały zakłamany gnojku? Matka czy ojciec cię uczynił taką
wiarołomną gnidą? A może oboje?

12. Data: 2015-04-15 21:17:49

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Wed, 15 Apr 2015 18:59:09 +0200, Chiron napisał(a):

>Raź

Raź dwa cy.

13. Data: 2015-04-15 21:20:48

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ja żądam faktów. Cytaty kłamco, cytaty. Nie brnij w kolejne kłamstwa - nie
> masz cytatów, mały zakłamany gnojku? Matka czy ojciec cię uczynił taką
> wiarołomną gnidą? A może oboje?

Wciąż bluzgasz, nie dając żadnego argumentu. Weź no się trochę ogarnij,
uspokój się, wróć- to pogadamy

--

Chiron

14. Data: 2015-04-15 21:34:56

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

>Wciąż

Gnido, wciąż czekam na cytat, w którym miejscu "pluję na groby katyńskie".
Cytat poproszę.

Obstawiam, że tak bezczelnie kłamać nauczyłeś się, gdy ojciec nie dostrzegł
twoich starań o jego uwagę. A on robił to, bo niestety widział twoją
mierność, biedaku. Kłamiąc - jak tu - i knując przeciw rodzeństwu wzmagałeś
w nim swoją niechęć.
Mam rację, przyznaj?

15. Data: 2015-04-15 23:12:15

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dostrzegł twoich starań o jego uwagę. A on robił to, bo niestety widział
> twoją mierność, biedaku. Kłamiąc - jak tu - i knując przeciw rodzeństwu

Aleś się nakręcił. Nieźle. Jak się czujesz, taki podrajcowany?

--

Chiron

16. Data: 2015-04-16 07:10:55

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

>Aleś się nakręcił. Nieźle. Jak się czujesz, taki podrajcowany?

Co ci da zaprzeczanie? Nieraz się już tu zdradziłeś z tą traumą z
dzieciństwa. Co jakiś czas ją nam publicznie tutaj wspominasz, nierzadko ze
szczegółami. Pamiętaj - dopóki nie zaczniesz brać odpowiedzialności za
własne czyny, już zawsze będziesz małym krętaczem, kopaczem dołków pod
bliźnimi :-)

17. Data: 2015-04-16 07:32:47

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze szczegółami. Pamiętaj - dopóki nie zaczniesz brać odpowiedzialności za
> własne czyny, już zawsze będziesz małym krętaczem, kopaczem dołków pod

Normalnie podręcznikowy przykład projekcji

--

Chiron

18. Data: 2015-04-16 08:24:25

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

>Normalnie podręcznikowy przykład projekcji

Zgadza się. Dokładnie w ten właśnie sposób przedstawiłeś swoje problemy z
ojcem wielu osobom na tej grupie. Nie jeden/jedna tutaj usłyszał od ciebie,
ze go ojciec olewał, gdy skamlał o uwagę rodzica. Tak często i tak wiele
osób tutaj atakowałeś w ten sposób, że trudno byłoby uwierzyć, że nie jest
to po prostu pokłosie twoich relacji, nic więcej. Jesteś już za stary by się
zmienić, do końca życia będziesz tylko malutkim robaczkiem, błagającym o
uwagę :-) Choćby za cenę, że oberwiesz przy okazji parę kopniaków :-)

Tak, zakłamana gnido, za każdym razem gdy ktoś powie "sprawdzam", będziesz
świecił swoim nagim, tłustym dupskiem :-)

19. Data: 2015-04-16 08:35:25

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tak, zakłamana gnido, za każdym razem gdy ktoś powie "sprawdzam", będziesz
> świecił swoim nagim, tłustym dupskiem :-)

Ciekawe. Naprawdę podręcznikowa projekcja. Praktycznie każdemu rozmówcy
bluzgasz, jeśli tylko ma choć trochę inne zdanie, niż Twoje. Oczywiście-
rzadko masz rację, ale przecież nawet przed samym sobą się do tego nie
przyznasz. Policz swoje bluzgi w dyskusji z losowo wybranymi np 10 osobami.
Czy zastanawiałeś się, dlaczego tak reagujesz? Jakie traumy z Twojego
dzieciństwa wciąż Cię kształtują?

--

Chiron

20. Data: 2015-04-16 09:00:27

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

>Ciekawe.

Raczej żałosne skomlenie o moją uwagę. Zakłamana gnido :-)

Socjobiologia - jest tu kto?
Karkołomnie niemoralne
Do Centrum Pomocy Społecznej Warszawa-Śródmieście
Oferta do PCPR-ów.
List do "Niebieskiej Linii"