Chironowi polecam... //długie

31. Data: 2009-12-12 20:01:15

Temat: Re: Chironowi polecam... //długie
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Gru, 00:52, Stalker <t...@i...pl> wrote:
> [...]

Ja Ci powiem Chiron, żebyś następnym razem pytać nie musiał :-)

Przy całym szacunku, Ty piszesz pod tezę. Masz grupę wsparcia w
osobach Ikselki i chyba Ducha (może trochę na wyrost) i wspieracie sie
w pewnych tematach.

Że tak powiem jesteście nosicielami bardzo podobnych mempleksów i
staracie się je szerzyć. Niestety nie ustrzegacie się, że tak
delikatnie powiem, jednostronności przy ich szerzeniu. Oczywiście ta
jednostronność w różnych przypadkach będzie różnie wyglądała i będzie
sie przejawiać w różny sposób, ale generalnie jest zauważalna (tak to
jest jak się pisze pod tezę :-)

I dlatego ja bedę odpisywał, pokazujac drugą stronę medalu.
Przytaczając pominięte przez Was fakty, prostując nieścisłości,
uzupełniając informacje, w ogólności - pisząc z innego punktu
widzenia...

Czyli też będę pisał pod tezę... :-)

Stalker, a kto przeczyta, będzie sobie mógł własna tezę wyrobić :-)

32. Data: 2009-12-12 20:08:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Dec 2009 12:01:15 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

> [...]
>
> Przy całym szacunku, Ty piszesz pod tezę. Masz grupę wsparcia w
> osobach Ikselki i chyba Ducha (może trochę na wyrost) i wspieracie sie

Odczytujesz to jako wspieranie? A dlaczego nie jako wyrażanie zgodności
poglądów po prostu, do czego każdy ma takie samo prawo, jak i do wyrażania
niezgodności? Wiec każdą prezentacje poglądów odmiennych do Twoich uważasz
za aatak?

> [...]
> jednostronność w różnych przypadkach będzie różnie wyglądała i będzie
> sie przejawiać w różny sposób, ale generalnie jest zauważalna (tak to

To samo można powiedzieć niemal o każdym tutaj, tzn że należy do grupy osób
o zgodnych mempleksach i stara sie je szerzyć. W dodatku jednostronnie i
pod tezę. Nie wyłączając Ciebie :-)

> [...]
> Przytaczając pominięte przez Was fakty, prostując nieścisłości,
> uzupełniając informacje, w ogólności - pisząc z innego punktu

Czyli zgodnie z mempleksami pewnych osób, szerzysz je, jednostronnie (bo od
własnej strony) i pod okresloną tezę, przynajmniej taką, że MY nie mamy
racji ;-PPP

> Czyli też będę pisał pod tezę... :-)

O tio tio.

> Stalker, a kto przeczyta, będzie sobie mógł własna tezę wyrobić :-)

Zgodną lub niezgodną z Twoją. Jaki prosty podział, nie?
--

Ikselka.

33. Data: 2009-12-12 20:09:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Dec 2009 21:08:23 +0100, XL napisał(a):

> Odczytujesz to jako wspieranie? A dlaczego nie jako wyrażanie zgodności
> poglądów po prostu, do czego każdy ma takie samo prawo, jak i do wyrażania
> niezgodności? Wiec każdą prezentacje poglądów odmiennych do

od

> [...]
> racji ;-PPP

> O tio tio.

> Zgodną lub niezgodną z Twoją. Jaki prosty podział, nie?

j.w.
--

Ikselka.

34. Data: 2009-12-12 20:17:29

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> niezgodności? Wiec każdą prezentacje poglądów odmiennych do Twoich uważasz

I o to mi właśnie chodziło, kiedy pisałam o sympatiach i antypatiach.
Gdyby Chiron napisał coś, z czym się absolutnie nie zgadzasz dałabyś
temu wyraz w taki sam sposób, w jaki dałabyś osobie, której nie lubisz?
Na pewno nie. Jeżeli napisałaby coś w ogóle, to byłoby to mocno złagodzone.

--

Paulinka

35. Data: 2009-12-12 20:19:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Dec 2009 21:17:29 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
> Na pewno nie. Jeżeli napisałaby coś w ogóle, to byłoby to mocno złagodzone.

Raczej w ogóle bym się nie ładowała w temat.
--

Ikselka.

36. Data: 2009-12-12 20:19:57

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Gru, 21:08, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> niezgodności? Wiec każdą prezentacje poglądów odmiennych do Twoich uważasz

Zależy czy biorę udział w dyskusji o rację, czy o manie racji, jak to
mawiał dziadek Schopenhauer :-)

Z Wami dyskusja jest głównie o manie racji...

> Czyli zgodnie z mempleksami pewnych osób, szerzysz je, jednostronnie (bo od
> własnej strony) i pod okresloną tezę, przynajmniej taką, że MY nie mamy
> racji ;-PPP

A co sobie będę żałował?

> Zgodną lub niezgodną z Twoją. Jaki prosty podział, nie?

Jasny i precyzyjny :-)

Stalker

37. Data: 2009-12-12 20:23:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Dec 2009 12:19:57 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

> [...]
> mawiał dziadek Schopenhauer :-)
>
> Z Wami dyskusja jest głównie o manie racji...

No to słuchaj, przecież on się dokładnie pokrywa z moim! To jest w ogóle
sens dyskutować?? Wystarczy zamienić nazwy we wspólnym podziale i gotowe!
;-DDD

--

Ikselka.

38. Data: 2009-12-12 20:24:01

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Raczej w ogóle bym się nie ładowała w temat.

Dlatego właśnie cenię u ludzi szczerość mimo wszystko, bo nawet jeśli
czegoś głośno nie wypowiesz, to nadal masz to w głowie. Mówiąc
oczyszczasz atmosferę.

--

Paulinka

39. Data: 2009-12-12 20:25:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Dec 2009 21:24:01 +0100, Paulinka napisał(a):

> Dlatego właśnie cenię u ludzi szczerość mimo wszystko, bo nawet jeśli
> czegoś głośno nie wypowiesz, to nadal masz to w głowie. Mówiąc
> oczyszczasz atmosferę.

OK, więc uściślę: raczej w ogóle bym się nie ładowała w temat publicznie,
tzn tutaj.
--

Ikselka.

40. Data: 2009-12-12 20:34:10

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> OK, więc uściślę: raczej w ogóle bym się nie ładowała w temat publicznie,
> tzn tutaj.

O ile temat nie dotyczy spraw intymnych, to nie bardzo rozumiem, po co
robić to na privie. Z obawy, że w tych dobrych relacjach pojawi się
publicznie rysa?

--

Paulinka

Re: Kto uważa, że Marek Sender jest nie fajny?
Kobiety wolą drani?
Temat:
PANIOM
POLOWANIE NA...