Chleb i bułki

1. Data: 2002-04-19 08:33:31

Temat: Chleb i bułki
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

Z prostej ciekawości.
Czy można gdzieś jeszcze w Polsce kupić chleb i bułki wypieczone - z
rumiano-brązową, chrupiącą - skórką o grubości ok.1cm które nawet na
trzeci dzień po kupieniu są chrupiące i pachną tak że chce się je
jeść? Do pieczenia takiego chleba udało mi się namówić prywatną
piekarnię (jest pieczony przez 2-3 cykli pieczenia typowych -fuj-
chlebów) ale ostatni raz jadłem "prawdziwe bułki" jakieś 15 lat temu.
Pochodziły z piekarni Rusinka w Pleszewie - dopóki nie przeszedł
najpierw na piec automatyczny a potem na sklep ogólnospożywczy.

Od tego czasu nigdzie nie spotkałem bułek chrupiących po wierzchu a
wewnątrz jak pachnąca eklerka (takie dziury w które wsmarować można
masło).

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-04-19 09:11:31

Temat: Re: Chleb i bułki
Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

kazdego dnia jadam takie wlasnie pieczywo - i tylko takie - ktore jest
pieczone w malej miejscowosci pod Lublinem i ktore wypieka moj znajomy, a
po chleb najczesciej chodze wraz z zona podczas wieczornych spacerow /ok.
19-20/ i dostaje wtedy chleb prosto z pieca - no ale by poczuc jego
walory to musialbys go sprobowac - pozdrawiam, jedzac wlasnie kanapke z
takiego chleba

1. Data: 2002-04-19 10:02:29

Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Goraco polecam wszelakie wyroby, a przede wszystkim pieczywo z piekarni
"Stach" - miejscowosc Piekary.
pycha i to wlasnie taka jak kiedys.....ummmmm

Anka
P.S. nie napisales, który region naszego kraju Cie interesuje....

Uzytkownik "kw" <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> napisal w wiadomosci
.

1. Data: 2002-04-19 13:26:56

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Anka
> P.S. nie napisales, który region naszego kraju Cie interesuje....

Każdy - interesuje mnie czy w ogóle jeszcze gdzieś takie pieczywo
można znaleźć
A poza tym nigdy nie wiadomo gdzie mnie diabli poniosą.

Jeżeli nie chcecie wprowadzać reklamy na grupę poproszę o adresy
piekarni na priv.

1. Data: 2002-04-19 15:31:32

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Qwax" <...@...q>
> [...]
A poza tym nigdy nie wiadomo gdzie mnie diabli poniosą.
Jeżeli nie chcecie wprowadzać reklamy na grupę poproszę o adresy

To nie jest reklama!!!!!!
Każda pochwała naturalnych produktów na tej liście z podaniem pełnej nazwy
producenta jest mile widziana :-)
w przeciwieństwie do reklam zachęcających do kupna czegokolwiek!
barbara

1. Data: 2002-04-22 09:38:46

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl> napisał
> [...]
nazwy
> producenta jest mile widziana :-)
> w przeciwieństwie do reklam zachęcających do kupna czegokolwiek

Polecam produkty piekarni p. Musiorskiego z Częstochowy.
Chleb, pyszny, bułek nie mogę polecić, bo nie kupiłam nigdy jako, że
nie cierpię pieczywa pszennego, ale ostatnio zaczęli robić bułki z
mąki kukurydzianej - ciekawy smak.
Najbardziej polecam chleb wiejski (B.duży - chyba ze 2 kg - pieczony
w szerokiej prostokątnej formie).
Ten chleb przypomina mi taki, jak piekła moja babcia ze 20 lat temu, a
wtedy to mi smakował tylko chleb ze sklepu i w dodatku taki najgorszy
;-(
--
Pozdrawiam z Krakowa
GosiaH

1. Data: 2002-04-22 11:25:42

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
da
> radę przetrwać nie zeżarty to i na 3 dzień jest wyśmienity.

Podaj adres - nie każdy zna Częstochowę a czasami przejeżdżam przez.

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-04-22 19:28:15

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał
CIACH

> Podaj adres - nie każdy zna Częstochowę a czasami przejeżdżam przez.

Mają moc punktów sprzedaży, ale jadąc DK1 z Krakowa w stronę stolicy
to najlepiej nie wjeżdżać na wiadukt (wszyscy go znają, bo jest jeden,
a poza tym po lewej stronie widać budynek Jagiellończyków - coś
takiego jak w Krakowie Tandeta, tylko się uporządkowali) tylko pod nim
przejechać w lewo i na pierwszych światłach znowu w lewo. Około 20 m
od skrzyżowania po prawej stronie jest sklep firmowy piekarni z takim
żółtym, owalnym logo z nazwiskiem właściciela w tle (i adresem ul. św.
Rocha jako centrali, że się tak wyrażę).
Poza tym jest tego tak wiele w mieście, że wystarczy wypatrzeć logo i
charakterystyczne żółto-białe sklepiki.
--
Pozdrawiam GosiaH

a moze by tak......