Chleb z automatu

11. Data: 2006-04-28 13:44:33

Temat: Re: Chleb z automatu
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JaMyszka" <j...@g...pl> wrote in message
news:1146226340.962199.147250@g10g2000cwb.googlegrou
ps.com...

Panslavista napisał:
> Przydatność większa, [...]

Nie, no nie... Nie przyciakaj tak, Waszeć, do ściany...
Teraz nie mogę...
Co innego mam na oku, a właściwie konieczność taką (zmilczę, coby
nie zapeszyć)...
Już i tak, jak widzisz, uległam namowom Miecia... i teraz prawie
żałuję;/
Ot, niewiastą jestem i jej cechy mi dane...
:)

--
Pozdrawiam :)
JM

Aboto trzeba mieć a priori hierarchię priorytetów... ;-P))))))))))

12. Data: 2006-04-28 13:46:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> Bezpieczny wolontariat: http://www.fah.pooh.priv.pl/
>
> Aboto trzeba mieć a priori hierarchię priorytetów... ;-P))))))))))

Nie_wiasta, a nie białka? 8-P)))

13. Data: 2006-04-28 14:09:40

Temat: koci koci lapki
Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał:
> [...]
> Nie_wiasta, a nie białka? 8-P)))

A cóż za dyrdymały mi ty Waszmość imputujesz?
Aż się zasromotałam... spójrz na krase lico moje.
Toć wiekowam, nie przeczę, ale nie aż tak, by się białką
określać.
;*-))

14. Data: 2006-04-28 15:26:59

Temat: Re: koci koci lapki
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JaMyszka" <j...@g...pl> wrote in message
s.com...

Panslavista napisał:
> [...]

Aż się zasromotałam... spójrz na krase lico moje.
Toć wiekowam, nie przeczę, ale nie aż tak, by się białką

Niewiastka - narzeczona - w okolicach Niska...

15. Data: 2006-04-28 21:18:08

Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> "JaMyszka" <j...@g...pl> wrote in message
ps.com...

> [...]
> Nie mam malaksera więc ciasto na makaron 1kg mąki pszennej i 10 jajek,
> zupełnie bez wody... Trzy razy zapuszczam wyrabianie i ciasto gładkie -
> ileż trzeba byłoby się namęczyć - w końcu twarde... Później do maszynki
> do robienia makaronu, najpierw na gładkie walce - dwa razy (na 4mm i na
> 2mm), a póżniej już wstążki i nitki.
> Po przejściu przez wałki prosto do gara nie muszę suszyć, z kilograma
> tygodniowe zapotrzebowanie na makaron mam pokryte...
> A marmolady - najpierw tradycyjnie, ale kiedy zgęstniało - dodatek
> cukru, do automatu i do słoików, nie przypalone, gorące, krótka
o makaronu jeszcze w maszynce nie wyrabialem (nie wpadlem na to)
natomiast przetwory (dzemy) na programie (u mnie marmolade) wychadza
rewelacyjnie...
czasem zaluje ze maszyna nie ma funkcji destylacji ;)
pozdrawiam
Mars

16. Data: 2006-04-28 21:21:43

Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tom S napisał(a):
> Witam.
>
> Od kilku tygodni robie sobie chleb. Za kazdym razem wychodzi inny :) ale
> zawsze bardzo dobry. Mam tylko jeden problem: nie wiem jak go wyjac z
> automatu gdy sie juz upiecze. Moze ktos cos poradzi?
>
> Pozdrawiam
> Tomek

juz bylo - najlepszy sposob po upieczniu do gory dnem i przytknac mokra
zimna sciereczka i tak kilka razy potem postukac i chlebek sam wypadnie
a mieszadlo zostanie...
u mnie sie sprawdza...
pozdr
Mars

17. Data: 2006-04-29 00:13:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dogma" <d...@N...wp.pl> wrote in message

> [...]
> przetwory (dzemy) na programie (u mnie marmolade) wychadza rewelacyjnie...
> czasem zaluje ze maszyna nie ma funkcji destylacji ;)

Witaj!

Masz opis po niemiecku? To opcja Teig.

18. Data: 2006-04-29 00:36:50

Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora