Re: Chmiel

From: "Gusiek" <a...@W...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Chmiel
Date: Fri, 2 Jul 2004 11:22:55 +0200

Użytkownik "Profil1" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
news:cc39ak$cla$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ostatnio spodobal mi sie chmiel i chcialbym go zasadzic jako pnacze przy
> pergoli wejsciowej. Tylko nie wiem czy:
> 1. jest 1-roczny czy bylinka???
> 2. Jakie ma wymagania, czy nadaje sie do Lubuskiego???
> 3. Skad go wziac ;]??

Boże broń ;) !!!
Właśnie w tym roku dopiero udało mi się pozbyć tego świństwa z ogródka przy
pomocy zmasowanego wielokrotnego ataku herbicydowego! A i tak próbuje
odrastać od sąsiada... Zagłuszy wszystko, będzie mieć kilometrowe roczne
przyrosty, podziemne rozłogi (czy inne świństwo), nie do wyrwania i jeszcze
do tego uczula, zostawia czerwone pręgi na rękach, jak sie go dotkniesz!!!
Boszzzz...
Pozdrawiam, Agata