Re: Cholernie długie i cholernie smutne...

From: "ika zuzeloth" <i...@i...ciach.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Cholernie długie i cholernie smutne...
Date: Sat, 5 Jan 2002 16:02:47 +0100

Vesemir <v...@z...com> na moim ekranie zjawia się z tekstem:

> Wydaje mi się że nie powstrzymałbym się od moralizatorstwa, że mówiłbym
> też słowami pocieszenia. To chyba reakcje i cechy dla mnie typowe.
> Jestem człowiekiem - ta myśl wtedy mnie naszła - który nie potrafi
> zdobyć się na coś takiego jak neutralność.
> [...]
> Mój brat to nihilista. Nic go nie interesuje

Bo to cholernie wygodne. Nie ma takich dylematow jak Ty.
Swiat dazy do dobra, ale nie dla nas, tylko dla siebie. Jak sie ustawisz na
jego drodze, to zabierze Cie ze soba. Od ladnych paru lat sie tak woze, za
friko. Wszedzie jest pieknie i wszedzie sa wiatraki, z ktorymi mozna
walczyc.
Poza tym mieszkam pod woda i jest tu tak uroczo, ze sie rozplywam...

<reklama>Zaufaj Eris - pokochaj Chaos.</reklama>
;)

--
ika - umop apisdn