Cholesterol

1. Data: 2000-02-21 07:48:14

Temat: Cholesterol
Od: "qw1" <q...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam bardzo wysokie stężenie w/w we krwi, a nie chciałbym stosować chemii,
aby to obniżyć - czy są jakieś leki homeopatyczne, produkty naturalne,
preferowane potrawy, które pomogłyby mi w znaczny sposób obniżyć stężenie
cholesterolu we krwi?
Pozdrawiam
Krzysztof

2. Data: 2000-02-22 20:14:49

Temat: Re: Cholesterol
Od: k...@p...onet.pl (Krzysztof P. Jasiutowicz) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Feb 2000 07:48:14 GMT, qw1 <q...@k...chip.pl> wrote:
> [...]
>aby to obniżyć - czy są jakieś leki homeopatyczne, produkty naturalne,
>preferowane potrawy, które pomogłyby mi w znaczny sposób obniżyć stężenie
Zastanówmy się czym jest spowodowany ten podwyższony poziom cholesterolu
w surowicy krwi. Może jest jakaś wtórna (usuwalna) przyczyna ?
Co to znaczy 'bardzo wysokie' ?
Dieta nie zaszkodzi.
Dieta z ograniczeniem tłuszczów nienasyconych <10% zapotrzebowania kalorycz
nego.
Cholesterol <= 300 mg/d w diecie
Możnaby sprawdzić czy to nie błąd laboratoryjny.
--
Krzysztof P. Jasiutowicz, M.D | Strona o reformie służby zdrowia
k...@p...onet.pl | http://friko.onet.pl/cz/kpjas/rsz.html

3. Data: 2000-03-22 09:26:07

Od: j...@f...edu.pl (Jerzy Tarasiuk) szukaj wiadomości tego autora

> Mam bardzo wysokie stężenie w/w we krwi, a nie chciałbym stosować chemii,
> aby to obniżyć - czy są jakieś leki homeopatyczne, produkty naturalne,
> preferowane potrawy, które pomogłyby mi w znaczny sposób obniżyć stężenie

Tak. Czosnek obniza. Poza tym: ograniczyc tluszcze zwierzece
(maslo, smalec, tluste mieso), mozna zamiast tego uzywac masla
roslinnego lub innej margaryny. Ja dla odmiany mam za malo
cholesterolu, i prawdopodobnie na skutek diety - jadalem to,
co umialem przyrzadzic bez wielkiego wysilku, czyli: makaron,
ryz, chleb, parowki i cebula podsmazona na masle roslinnym...
no i mieso gotowane "na tlusto" po prostu mi nie smakuje -
brr, jak ludzie moga jesc cos takiego ze az mdli od tluszczu.

Jurek

4. Data: 2000-03-22 14:07:56

Od: Leszek Poręba <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@f...edu.pl (Jerzy Tarasiuk) napisał / wrote:

> [...]
produkty
naturalne,> preferowane potrawy, które pomogłyby mi w znaczny sposób obniżyć
stężenieTak. Czosnek obniza. Poza tym: ograniczyc tluszcze zwierzece(maslo, smalec,
[...]

Zanim zaczniesz martwić się wysokim poziomem cholesterolu należy zadać pytanie o
zawartość różnych frakcji cholesterolu tj: LDL, HDL oraz triacylogliceroli. Jeżeli
stosunek HDL do cholesterolu ogólnego jest większy od 25% nie należy się przejmować.
Stężenie cholesterolu nie ma bezpośrednio nic wspólnego ze zjadanymi tłuszczami
zwierzęcymi. Duże stężenie cholesterolu i to tego złego występuje gdy spożyjemy
mieszankę węglowodanów i tłuszczy zwierzęcych. Tłuszcz jako lepsze paliwo przyswajany

jest szybciej natomiast węglowodany zostają odłożone w postaci tłuszczu lub
zamieniane
w triglicerydy, z których powstaje LDL (zły cholesterol).

Więcej dowiesz się zaglądając na stronę priv2.onet.pl/ikoiko

l...@p...wp.pl

pieszczoty a ciaza????
Stwardnienie rozsiane.
lek.stom.????
HCV, Interferon - leczenie
Pomocy szukam materiałów na temat PEDAGOG W SZPITALU !!!