Chop Chop - dobre?

51. Data: 2005-07-21 21:54:56

Temat: Re: Chop Chop - dobre?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Jul 2005 21:03:40 +0200, JerzyN <0...@m...pl>
wrote:

>Ireneusz P. Zablocki napisał(a)
>
>Mało ci dwóch zawadiaków?
>A moze to i lepiej.
>;-)
>
>pozdr. Jerzy
>PS
>Szkoda, ze nie mam sie z kim teraz "poturlac" bo mi zona zwiala za ocean.
>A jak wroci [jesli wroci] to maliny nie beda juz takie pachnace.
>:-(((

Maliniak zawsze ladnie pachnie

pierz, co MA wlasny maliniak...mikro, ale juz za rok bedzie do
uzytku
K.T. - starannie opakowana

52. Data: 2005-07-22 04:50:39

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> napisał w
wiadomości news:dbnojq$1po8$1@ulysses.news.tiscali.de...

> A Ty Pawle... zapros na wodke jakiegos Araba, zeby nas na
> jezyki nie wzieli.

Kurde, a jak mi własnie pod nosem jednego aresztowali ;o(

Pzdr
Paweł

53. Data: 2005-07-22 04:57:32

Temat: Re: Chop Chop - dobre?Dp Pawła
Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pzdr
> Paweł
>

>A jak założę turban (brodę już mam) i owinę się prześcieradłem to mnie
zaprosisz? Acha jeszcze gęba pastą do butów coby cera była śniada i już ujdę
za araba.
Tylko żeby była odpowiednio schłodzona;)) i w odpowiednich ilościach.
Pozdo Jacenty

54. Data: 2005-07-22 17:53:47

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacenty" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> zaprosisz? Acha jeszcze gęba pastą do butów coby cera była śniada i już
ujdę
> za araba.
> Tylko żeby była odpowiednio schłodzona;)) i w odpowiednich ilościach.

Nie ma sprawy :o)

Pzdr
Paweł

55. Data: 2005-07-29 20:50:20

Temat: Re: Chop Chop - dobre?Do Irka P
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):
> pierz, co fachowo wyciera rece po sobie,

Pierzu kochany, bacz co piszesz, wycieranie rąk po sobie co oznacza?
;-?

> jak w kuchni cos robi

I nie rób tego w kuchni, sa do tego przeznaczone inne miejsca.
:-)))

> K.T. - starannie opakowana

Cmok.
:-)
pozdr. ubawiony Jerzy

bakłazan
co zrobić żeby cukinia miała smak??
Brzesc
Spaghetti z warzywami [P]-lekkie i szybkie
Kiszenie ogórków- moze w koncu wyjdzie :/