Re: Chopy - trzymajta wasze baby w kuchni!!!

Data: 2007-05-20 21:59:45
Temat: Re: Chopy - trzymajta wasze baby w kuchni!!!
Od: Ikselka <i...@w...pl>

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ot -jak baba
> [jedna] nie może
> to drugą wzywa ;)
> Takaż jest ta
> Wasza Komitywa!

Gdzie diabeł nie może... tam drugą babę wezwie :-))))))))))))))
;P

> "Puszczanka" sobie nie przypominam...

No, nie całkiem "puszczanko" (zdrobniłam tylko), lecz puszczanie (kogoś)
w sensie podpuszczania - znajdę Ci, znajdę, ale nie teraz...

> za to puszczalstwo -mi się bardziej podoba ;)

A o tym mowy nie było :-)

> Że o trzymance [jeździe bez t...] też wspomnę:

To było przy świerklańcach, nie naginaj rzeczywistości, krętaczu!
;-)

> "jezus-maria...sama lecę!"
> test dla iXeLki -skąd to i o czym? ;D

Coś mi to...
?

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz