Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!

1. Data: 1999-12-24 23:03:22

Temat: Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!
Od: "Jarosław Łączkowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Posrednik <p...@p...onet.pl> w artykule
news:840t3e$3j5$2@sunsite.icm.edu.pl pisze...

> [...]
> Jarku, prezentowane przez ciebie stanowisko kojarzy mi sie z wojujacym
> katolicyzmem.
> Dobra zacznij ( beze mnie) roztrzasac na grupie , w ktorym momencie po
> zaplodnieniu
> jajeczko z plemniczkiem w srodku otrzymuje dusze niesmiertelna.
>
> Kastracja mezczyzny grzechem przeciwko zyciu?
> wszakze np. usuwajac jadra usuwamy pol potencjalnego plodu, a moze nawet
> polowe
> duszy??
> Co z Onanem?
> ile diablow miesci sie na czubku szpilki???

Sorry, ale taki sposob dyskutowania niezupelnie mi odpowiada. :-)))))))))
Co wspolnego ma z katolicyzmem biologia? Gdzie pisalem o niesmiertelnej
duszy? Wszak lekarz dusza sie nie zajmuje, do tego jest ksiadz, ktorym nie
Za Twoje skojarzenia, Posredniku, nie odpowiadam
Aby wyjasnic sprawe biologii - pelny garnitur chromosomow znajduje sie juz w
zaplodnionej komorce jajowej. A czlowiek staje sie wedlug Ciebie czlowiekiem
po urodzeniu, czy moze w wieku 7 lat, a moze 18-tu? Czy osmikomiesieczny
plod jest czlowiekiem? Mniemam, ze odpowiesz tak. A siedmiomiesieczny?
Ciekaw jestem jakie kryterium ustanowiles w tej sprawie...
Rowniez Cie pozdrawiam